Wednesday, July 27, 2011

က်ေနာ္ နဲ႔ Company အလုပ္မ်ား အပိုင္း (၃)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

ေရ၊ မီး၊ မင္း၊ ခိုးသူ၊ မခ်စ္မႏွစ္သက္ေသာသူ ဆုိတဲ႔  ရန္သူမ်ဳိး ၅ ပါး (ေဘး ၅မ်ဳိး) ထဲမွာ ဘယ္ထဲမွာမွ မပါတဲ႔ သရဲ ေဘး ေၾကာင္႔ မႏၳေလး ျပန္ေရာက္ခဲ႔ရ ေပမဲ႔ သိပ္ေတာ႔ မျပန္ခ်င္ေသးဘူးဗ်..၊ အလုပ္ Tension ေတြ Stress  ေတြနဲ႔ ေဝးေ၀း ေနရတာ ဘယ္ေလာက္ ဇိမ္က် တယ္ဆိုတာ ေနဘူးမွသိတယ္..။

လာပါၿပီဗ်ာ...ဒါေပမဲ႔..၊ ဒါေပမဲ႔ ကေတာ႔ မႏၱေလး ျပန္ေရာက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ မထင္မွတ္တဲ႔ ဒုကၡ က ေစာင္႔ေနတာပါဘဲ..၊ က်ေနာ္ ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ အလုပ္လက္မဲ႔ ေလးေတြေပါ႔..၊ က်ေနာ္ ထြက္ၿပီး တေယာက္ၿပီး တေယာက္ လိုက္ ထြက္လိုက္ၾကတာ သင္တန္း တခုလံုး သင္မဲ႔ Lecturer မရွိ Instructor မရွိနဲ႔ သင္တန္းလည္း တပတ္ေလာက္ ပိတ္လိုက္ ရတယ္ေျပာတယ္..။

က်ေနာ္ အလုပ္ထြက္မယ္ လို႔ MD ကို ေျပာၿပီး တဲ႔ ေနာက္ သူတို႔ကို တခါထဲ ေျပာထား ၿပီးသားပါ.. အခုကိစၥက က်ေနာ္နဲ႔ တိုက္ရိုက္ သက္ဆိုင္တဲ႔ ကိစၥ၊ တျခားလူ ေတြနဲ႔ လည္း မဆိုင္ဘူး က်ေနာ္ လည္း ဆက္မလုပ္ခ်င္ေတာ႔လို႔ အလုပ္ ထြက္တာပါ..၊ အားလံုးဘဲ အဆင္ေျပ သေလာက္ ဆက္လုပ္ၾက ပါလို႔ ေသခ်ာေျပာထားတာပါ..၊ ဒီၾကား ထဲက ျဖစ္သြားတာေတြပါ..။

က်ေနာ္ က ကိစၥမရွိဘူးဗ်..ေကၽြးမယ္႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ရွိတယ္..၊ က်ေနာ္ ရတဲ႔ လစာက က်ေနာ္႕ အတြက္ ဒီေလာက္ အေရးမပါဘူး.၊ ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္႔ ဝန္ထမ္း ေတြထဲမွာေတာ႔ အေရးပါတဲ႔ သူေတြ အမ်ားႀကီး ရွိတယ္..၊ တခ်ဳိ႕ က မာစတာ တက္ၿပီး အေဆာင္ေန အလုပ္ လုပ္ေနတာ..၊ တခ်ဳိ႕ကလည္း နယ္ကေန ဒီအလုပ္တခု အမွီျပဳၿပီး အေဆာင္ေန စားေသာက္ေနတာ..၊ တခ်ဳိ႕ကလည္း မိသားစု အဆင္မေျပဘူး ဒီလခကို အမွီျပဳေနတာ...၊ က်ေနာ္ က လစာလည္း အဲဒီအခ်ိန္ က ဝန္ထမ္း အားလံုး အဆင္ ေျပေအာင္  ဆံုးျဖတ္ ေပးထားတာဆိုေတာ႔ တျခား အလုပ္ေတြထက္ စာရင္ မ်ားတယ္ လို႔ ေျပာလို႔ ရတယ္ဗ်..၊ ေနာက္ၿပီး အဆင္မေျပ တဲ႔ ဝန္ထမ္း ဆိုရင္လည္း Special User သင္ဖို႕ ထပ္ေပးထားတာ ဆိုေတာ႔ လစာက က မ်ားတယ္ လို႕ ကို ေျပာလို႔ရပါတယ္..။

အလုပ္မရွိရင္ သူတို႔ ဒုကၡက စေတာ႔မယ္..၊ အဲဒီ ဒုကၡက က်ေနာ္ နဲ႕ သက္ဆိုင္ေနတာ ဆိုေတာ႔ အလုပ္ ထြက္ရတာ ထက္ေတာင္ စိတ္ညစ္ပါေသးတယ္ဗ်ာ..၊ အလုပ္ထြက္တဲ႔ အထဲမွာ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး က်ေနာ္႔ ကို  အေတာ္ ယံုၾကည္ ၾကတဲ႔ သူေဌး ေဘာ္ေဘာ္ ေတြလည္း ပါတယ္ဗ်....၊ သူတို႔က က်ေနာ္ တို႔ စုၿပီး သင္တန္း တခု ဖြင္႔ မယ္ေပါ႔..။

မၿပီးႏိုင္တဲ႔ ဒါေပမဲ႔ ေတြက စၿပီဗ်..ဘယ္မွာလည္း က်ေနာ္႕မွာ အစုရွယ္ရာ ထဲ႔ ဘို႕ပိုက္ဆံ.. ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ေတာင္ အရင္းျပဳတ္လို႔ ဆိုင္ကယ္ေလး ဖြတ္ခ်က္ ဖြတ္ခ်က္ လုပ္ေနတာ..၊ က်ေနာ္႔ ကို ယံုၾကည္တဲ႔ အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..၊ ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္ တို႔ ကြန္ပ်ဴတာ သင္တန္း ဆိုတာ အရင္း အရမ္းႀကီးပါတယ္..။

ခင္ဗ်ား တို႕ တတ္ႏိုင္ေပမဲ႔ က်ေနာ္ မတတ္ႏိုင္ပါဘူး..ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္ဟာ တရုပ္သူေဌး ပိုက္ဆံနဲ႔ ေတာ႔ သတၱိ ရွိတယ္ဗ်..က်ေနာ္ ေဘာ္ဒါေတြ ပိုက္ဆံနဲ႔ ေတာ႔ သတၱိမရွိဘူး.. မေတာ္တဆမ်ား အရႈံးေပၚခဲ႔ရင္ က်ေနာ္ ေဘာ္ဒါေတြကို အရႈံး မခံေစခ်င္ဘူး..အဲဒါေၾကာင္႔ က်ေနာ္ ကို ယံုၾကည္မႈ႕ အျပည္႔ ရွိတဲ႔ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ေဘာ္ေဘာ္ ေတြကို ျငင္းဆန္ခဲ႔ ပါတယ္..၊ ျငင္းဆန္ ရတဲ႔ အတြက္ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ခံစားခ်က္.. ကလည္း ျပင္းထန္ ပါတယ္..၊ က်ေနာ္ သတၱိ နဲ ခဲ႔ တာလည္းဝန္ခံပါတယ္...။

က်ေနာ္ တို႕ ျမန္မာေတြခ်မ္းသာ တယ္ဆိုတာ သိတဲ႔အတိုင္းဘဲ လြယ္လြယ္ ရထားတာေတြတခုမွ မပါဘူး..၊ ပိုက္ဆံ ကတန္ဘိုးရွိတယ္..၊ ေနာက္ၿပီး သူတို႕ သိမထားတဲ႕ ကုန္က်စရိတ္ ေတြ အခက္အခဲေတြ က်ေနာ္ အကုန္သိတယ္..။ သူတို႕ စုလုပ္မဲ႔ ပိုက္ဆံေလာက္နဲ႕ လည္း မျဖစ္ႏိုင္ဘူး.. ျဖစ္ေအာင္လုပ္ရင္ေတာ႔ ရမယ္..ဒါေပမဲ႔ အဆင္႔ မမွီဘူးေပါ႔ ဗ်ာ.. အဲဒီမွာ က်ေနာ္ စိတ္ညစ္ညစ္ နဲ႔ ျငင္းခဲ႔ ရတဲ႔ ဒုကၡ ကလည္း ႀကီးပါတယ္..။ ဒါက ပိုက္ဆံ ရွိတဲ႔ က်ေနာ္႔ ေဘာ္ေဘာ္ ေတြ အတြက္ ဒုကၡ..။

ေနာက္ ဒုကၡ တခုက ေငြ မရွိဘဲ နဲ႔ က်ေနာ္႕ ကို ခင္မင္ယံုၾကည္လြန္းလို႕ အလုပ္လက္မဲ႔ ျဖစ္သြားတဲ႔ ေဘာ္ေဘာ္ ေတြအတြက္ ဘယ္လို လုပ္ရမလည္း ဆိုတဲ႔ ဒုကၡ ..၊ အဲဒီ ဒုကၡ ႏွစ္ဘက္..နဲ႔  အိပ္ ရတာ၊  ည ည သရဲ ေျခာက္မွာ ေၾကာက္ ၿပီး အိပ္ရတဲ႔  ဒုကၡထက္ေတာင္ ပိုပါေသးတယ္ဗ်ာ..။

ေနာက္ေတာ႔လည္း က်ေနာ္႔ ညီမ လုပ္တဲ႔ သူမ်က္ႏွာ..၊ က်ေနာ္ ကို ခ်စ္ခင္ၾကတဲ႔ မိတ္ေဆြမ်ား မ်က္ႏွာ ေၾကာင္႔ အလုပ္လက္မဲ႔ ေလးမ်ားကို တလ အတြင္းမွာဘဲ ဟို ၂ေယာက္ ဒီ၁ေယာက္ နဲ႔ အားလံုးကို အလုပ္ရွာ ေပးလိုက္ႏိုင္ပါတယ္..။

က်ေနာ္ လည္း တသက္စာ ေနာင္တ ရၿပီး ငါ ဟာျဖင္႔ မည္သူ႕ အလုပ္ နဲ႔ မွ မတန္ ဘယ္အလုပ္ နဲ႔ မွ လည္း ဟန္မွာ မဟုတ္ ဒါေၾကာင္႔ Company အလုပ္ ဆိုတာႀကီး ကို သက္ဆံုးတုိင္ Good Bye သာလုပ္  ဟဲ႔ လို႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ ရြတ္ဖတ္ရင္း ဒီဘဝ သည္မွ်သာ ဆိုၿပီး တာ..တာ ျပခဲ႔ ပါတယ္ခင္ဗ်ား..။

(ဒါဟာ ဒုတိယ အႀကိမ္ နဲ႔ ေနာက္ဆံုး အႀကိမ္ က်ေနာ္ လုပ္ခဲ႔တဲ႔ အလုပ္တခုပါ..)

က်ေနာ္တို႕ အလုပ္ထြက္ သြားၿပီးတဲ႔ ေနာက္မွာ MD ကကြန္ပ်ဴတာ တကၠသိုလ္ဆင္း ေတြကို ေခၚၿပီး သင္တန္း ကိုဆက္ဖြင္႔ ခဲ႔ပါတယ္..။

က်ေနာ္လည္း နဲနဲ မွကို စိတ္မဝင္စားေတာ႔ ပါဘူး....ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္ စိတ္ဝင္စားတဲ႔ အခ်ိန္မွာေတာ႔.....

( ေနာက္ဆက္တြဲ အေနနဲ႔ အလုပ္ ၂ ခုလုပ္ခဲ႔ တဲ႔ အေတြ႕အႀကံဳ ေတြ ေပၚမွာ သိခဲ႔ ရတဲ႔ အသိ ေတြကို နဲနဲေလာက္ ေျပာခ်င္တဲ႔ အတြက္ အပိုင္း (၄) ကို ဆက္ခ်င္ပါေသးတယ္.. က်ေနာ္႔ အသိက နဲနဲ ေလးပါ ဒါေပမဲ႔ ဒီဘေလာ႔ ေလး မွာ က်ေနာ္ ႀကံဳခဲ႔ ရတာေတြကို မွတ္တမ္းသဘြယ္ ထားခ်င္လို႔ ေရးခြင္႔ျပဳ ပါ.. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္....)

အပိုင္း (၄) မွာ ဆက္ရေအာင္

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး

No comments:

Post a Comment