Sunday, July 31, 2011

က်ေနာ္ လည္ခဲ႔ေသာ အိမ္ကေလးမ်ား (၂)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး
ဒီေန႔ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ အယ္ဒီတာ တာဝန္ (ၾကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ အေတာ္ေျပာဗ်ာ အျမင္ကပ္စရာ) (ကိုယ္႔ ကို ကိုယ္ သံုးသပ္ျခင္း) ျပီးဆံုး သြားၿပီဆိုေတာ႔ ေအးေအးေဆးေဆး စာေရးလို႔  ရသြားၿပီေပါ႔ ဗ်ာ...။

အခု က်ေနာ္ တင္ေပးေနတဲ႔ စာအုပ္ ကေလးေတြ အေၾကာင္း ကေန စေျပာရရင္.....စာအုပ္ေကာင္း ေလးေတြ ဖတ္ရရင္ က်ေနာ္ အရမ္း ဝမ္းသာတယ္ဗ်..၊  ေနာက္ၿပီး အဲဒီစာအုပ္ေလး ေတြကိုလည္း ပိုင္ဆိုင္ခ်င္တယ္..၊ အဲဒါေၾကာင္႔ ငယ္ငယ္ေလး ထဲက က်ေနာ္႔ မွာ စာအုပ္က လြဲလို႔ က်ေနာ္ ပိုင္တဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ ပစၥည္း ဘာမွေကာင္းေကာင္း မြန္မြန္မရွိပါဘူး..အခုထိလည္း ဒီတုိင္းေနာ္..ဓါးျပတိုက္ ဘို႔ ႀကံရြယ္ေနတဲ႔ သူမ်ား ရွိရင္ ႀကိဳတင္ သတိေပးထားပရေစ..။

က်ေနာ္ ရတဲ႔ မုန္႔ဘိုးလည္း စာအုပ္ဘိုး နဲ႔ ကုန္..၊ တခါတေလ စာအုပ္ ေပ်ာက္သြားလို႔ ေလွ်ာ္လိုက္ရရင္ သြားပါေလေရာ..အေၾကြးတင္၊ မံုငတ္ေပါ႔..ဟုတ္တယ္ေလ က်ေနာ္ က ေလွ်ာ္ရေတာ႔ မွာ ဆိုေတာ႔ ကိုယ္ရတဲ႔ ပိုက္ဆံနဲ႔ ဘယ္လိုမွ မေလာက္ေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားစီက ေငြေခ်း..၊ ေမေမစီက ေတာင္း..၊ ေတာင္းတာနဲ႔ မွ မေလာက္ရင္ ေမေမစီက ဓါးျပတိုက္ ရေတာ႔တာေပါ႔.. မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ...။

က်ေနာ္ တို႕က ေမာင္ႏွမ လည္းမ်ားေတာ႔ စာအုပ္တအုပ္ ငွားၿပီးရင္ အျမန္ဖတ္.. ၿပီးရင္ က်န္ ေမာင္ႏွမ မ်ားက ဝိုင္းအားေပးၾကတာ ဆိုေတာ႔ ညေန စာအုပ္ဆိုင္ သြားခ်ိန္ေရာက္ ၿပီဆိုရင္..တာဝန္ခံ က်ေနာ္က စာအုပ္ ရွာရတာ ေမာေနတာဘဲ..၊ အၿမဲတန္း စာအုပ္ေပ်ာက္တယ္..၊ တခါ တခါ မ်ားဆိုရင္ စာအုပ္ရွာရတဲ႔ အလုပ္က က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ဝဋ္ေၾကြးမ်ားလားလို႕ ေတာင္ထင္မိပါတယ္..၊ အခုထိလည္း ညပိုင္း စာအုပ္ဆိုင္ သြားမယ္ဆိုရင္ ရွာလိုက္ရေသးတာဘဲ..၊ ဒါကေတာ႔ ဘယ္သူ႕ အျပစ္မွ မဟုတ္ဘူး က်ေနာ္႕ အျပစ္ဘဲ အိမ္သာ သြားရင္ စာအုပ္ဖတ္ ၿပီးရင္ ဟိုနားထားဒီနားထား ဆိုေတာ႔ စာအုပ္က ေပ်ာက္ေတာ႔ တာေပါ႔..။

ၾသ..ေရးရင္ ေရးရင္း နဲ႔ ဘယ္မ်ားေရာက္ သြားပါလိမ္႔၊ အင္း အဲဒီလို ငွားရာကေန ကိုယ္သိပ္ႀကိဳက္တဲ႔ စာအုပ္မ်ားဆို အပိုင္ရခ်င္ေတာ႔တာ..၊ ၿပီးရင္ ရၿပီးသားဖြတ္ အၿမီး လွန္လွန္ ၾကည္႔ ဆိုသလို အားအားရွိ ထပ္ထပ္ ဖတ္ေနတာဆိုေတာ႔ စာအုပ္ေတြ အပိုင္ဝယ္မိတယ္..၊ ဝယ္တဲ႔ အခါတိုင္း လည္း ကိုယ္ ဖတ္လို႕ ႀကိဳက္သလို ကိုယ္႔ ရဲ႕ မိတ္ေဆြမ်ား တပည္႔မ်ားကိုလည္း ဖတ္ေစခ်င္တဲ႔ အတြက္ ေသခ်ာ ေပးဖတ္ပါ တယ္.၊

(အခု အခ်ိန္လိုမ်ား ဆိုရင္ အစားေကာင္းေလးမ်ား စားရရင္ ကိုယ္ခ်စ္တဲ႔ သူမ်ား (သားေရက်..အဲ) စားေစခ်င္ တဲ႔ ဆႏၵနဲ႔  ဘေလာ႔ ေပၚမွာ တင္ၿပီး ျပသလိုေပါ႔ ဗ်ာ) (ကဲ ခ်စ္ညီမ မီဂ်ိကို ေရ အမႀကီးလည္း မိတ္ေဆြမ်ား ကို အညာ ဟင္းေလးေတြ ေကၽြးခ်င္ တဲ႔ ဆႏၵ နဲ႔ ညီမရဲ႕ ပံုေလးေတြ ပါၾကည္႔ ခ်င္တယ္ ဆိုတဲ႔ ဆႏၵကို ေရာ ျဖည္႔စီးဘို႔ ပန္းကန္ လွလွ ေလးေတြ ခ်စ္ညီမ ကို ဝယ္ခိုင္းထားပါတယ္၊ ပံုေလးနဲ႔ တင္ေပးမယ္ေနာ္)..ဤကား.ေၾကာ္ျငာ..။

အရင္ကေတာ႔ စာအုပ္ တအုပ္ငွားရင္ စာအုပ္ထဲမွာ စာရင္းမွတ္ၿပီး ငွားခိုင္းတယ္ ေနာက္တအုပ္ကို ပထမအုပ္ ရမွ ထပ္ငွားေပးတယ္..၊ အခုေတာ႔ အလုပ္ကလည္း မ်ားဆိုေတာ႔ သိပ္ၿပီး ေပးမဖတ္ ျဖစ္ေတာ႔ဘူး..၊ သူတို႕ က ေတြ႕လို႕ ငွားသြားရင္လည္း ငွားလိုက္တာဘဲ..၊ ပါးစပ္ကေတာ႔ ဖတ္ၿပီးရင္ ေသခ်ာ ျပန္ေပးလို႔ေတာ႔ မွာလိုက္တာေပါ႔..၊ ဒါေပမဲ႔ ဒီလိုနဲ႔..ေပ်ာက္သြားတာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ား သြားပါၿပီ..။

ေမာင္ေပၚထြန္း ဘာသာျပန္တဲ႔ အၾကီးအကဲ စာအုပ္ (၂ခါျပန္ဝယ္) မရွိေတာ႔ဘူး..၊ ၾကယ္နီ ကိုတံငါ (၃ခါျပန္၀ယ္)....၊ ဒဂုန္ခင္ခင္ေလး (အခု စာဆိုေတာ္ ၂ခါျပန္၀ယ္)၊ ဦးဝင္းတင္ ဘာသာျပန္ ကြိ (၂ ခါျပန္ဝယ္) နဲ႔ ေမာင္သိကၡာ ေရဆူလို႔ ပြက္ကေရာ.. အင္တာနက္ တင္ၿပီး ကထဲက ရွာမေတြ႕ေတာ႔..၊ ...အဲဒီလို စာအုပ္ေတြ ေပ်ာက္လိုက္၊ဝယ္လိုက္၊ ငွားလိုက္၊ သံသရာ လည္ ေနတာပါ..။

အင္တာနက္ ကို pdf အေနနဲ႔ တင္ရင္  ႀကိဳးျဖဳတ္...အေႏွာင္႔ ဘက္ကို နဲနဲ တိၿပီးမွ scan ဖတ္ၿပီးတင္ရတာ ဆိုေတာ႔ စာအုပ္ကို scan ဖတ္ၿပီးရင္ ျပန္ခ်ဳပ္ရပါတယ္..၊ အခု ျပန္ခ်ဳပ္ မဲ႔ ေနရာကေန ရွာမေတြ႔ ေတာ႔တာပါ.၊ ဒါေပမဲ႔ အခုေတာ႔ ဘယ္ေတာ႔ မွ မေပ်ာက္မဲ႔ ေနရာမွာ သိမ္းၿပီးၿပီဆိုေတာ႔..no problem၊ အခု က်ေနာ္ ေျပာေနတာေတြဟာ  ကုိယ္ နဲ႔ နီးစပ္တဲ႔ သူေတြ အားလံုးကို စာေကာင္းေလးေတြ ဖတ္ေစ ခ်င္လို႔ပါ..၊ ပထမ ၂အုပ္ တုန္းက က်ေနာ္ pdf အေနနဲ႔ တင္တာဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ တို႔ စီမွာက connection မေကာင္းေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ ဒုကၡေရာက္ပါတယ္..၊ upload လုပ္ရတာ တအားၾကာပါတယ္..၊ ည ည ဆိုရင္ အဲဒီ စာအုပ္တင္ေနတာ တခါတေလ ၂နာရီ ၃နာရီ မွအိပ္ရပါတယ္..။

ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္ တင္တဲ႔ စာအုပ္ ကေလးေတြ ဖတ္ျဖစ္သြားတယ္..၊ စိတ္ေက်နပ္သြားတယ္ ဆိုရင္ က်ေနာ္ အေမာေျပသြားပါတယ္..၊ အခု ဒီစာအုပ္ ၂အုပ္ ကိုတင္ရင္ upload လုပ္ရင္ connection ေၾကာင္႔ က်ေနာ္ ညအိပ္ရမွာ မဟုတ္တဲ႔ အတြက္ စာရုိက္ၿပီး တင္လိုက္တာပါ..၊ ဒါဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ စီမွာလည္း ဖတ္လို႔ ရသြားေတာ႔ အဆင္ေျပ သြားတာေပါ႔..၊  တျခား ဘေလာ႔ မ်ားမွ pdf စာအုပ္မ်ားကို က်ေနာ္တို႔ စီမွာ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ဖတ္မရတာ ေတြ႕ရပါတယ္..၊ သိပ္ဖတ္ခ်င္ေနရင္ေတာ႔ ညဘက္ လိုင္းတအား ေကာင္းတဲ႔ အခ်ိန္ၾက မွ ဖြင္႔ ဖတ္လို႔ရပါတယ္..။

အခု စာရုိက္ရတာလည္း က်ေနာ္ တေယာက္တည္း ဆိုရင္ ဆႏၵ ဘယ္လို ရွိရွိ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ ႏိုင္ပါဘူး..၊ အခု က်ေနာ္႔ သမီး မ်ားက ​၀ိုင္းၿပီး ရိုက္ေပးၾကတဲ႔ အတြက္ အဆင္ေျပသြားတာပါ.. ဒါေပမဲ႔ အဲဒီလို ရိုက္ၿပီးသားကို edit လုပ္ရတာလည္း ေတာ္ေတာ္ၾကာပါတယ္..၊ အမွားမ်ား ပါရင္ေတာ႔ ခြင္႔လႊတ္ၾကပါ က်ေနာ္ တေျဖးေျဖး နဲ႔ edit လုပ္ေပးပါမယ္..။..  အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ကဲ..အိမ္လည္တဲ႔ ဇာတ္လမ္းေလး စလိုက္ၾကရေအာင္..၊ က်ေနာ္ ငယ္ငယ္က အိမ္မလည္ခင္ လမ္းလည္ ဘူးတယ္ဗ်..၊က်ေနာ႔္ အိမ္နဲ႕ ကပ္ရက္ သူငယ္ခ်င္း ေလးက သူပိုင္တဲ႔ ၃ဘီး ကေလးစီး စက္ဘီး ေလးကို လမ္းမေပၚမွာ ထြက္ထြက္ စီးေနတာ ျမင္ေတာ႔ က်ေနာ္ မေနႏိုင္ေတာ႔ လို႕ အဲဒီ သူငယ္ခ်င္း ဘီးေနာက္ကေန လိုက္လိုက္ တြန္းေပးတယ္ ..တရက္ လည္း မဟုတ္ဘူးတဲ႔ အဲဒါ အိမ္က လူႀကီးေတြ ေတြ႕ေတာ႔ လိုက္မတြန္းဘို႕ ေျပာေပမဲ႔ မရဘူး လူႀကီးေတြ လစ္ရင္ လစ္သလို လိုက္လိုက္တြန္းတာဘဲ တဲ႔ ..။

က်ေနာ္ လည္း စက္ဘီးေပၚ တက္စီးရတာ မဟုတ္ဘဲနဲ စက္ဘီး ကေလး ကိုင္ရ နည္းမွတ္လို႕ ဆိုၿပီး ေနမွာေပါ႔ဗ်ာ..၊ အဲဒီတုန္းက ၃-၄ ႏွစ္ရွိပါေသးတယ္..၊ ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္ ေဖေဖ ချမာ မေနႏိုင္ေတာ႔ဘူး ထင္ပါတယ္ မရွိမဲ႔ ရွိမဲ႔ နဲ႔ သံတုတ္ ဘရားသားက စက္ဘီး ေလး ဝယ္လာေပးပါတယ္..၊ အဲဒီမွာ က်ေနာ္ရဲ႕ လမ္းလည္ တဲ႔ ဇာတ္လမ္းက စေတာ႔တာပါဘဲ..။

တခိ်န္လံုး လမ္းလည္ ေတာ႔တာပါဘဲ..၊ စက္ဘီးေလး ေပၚက မဆင္းေတာ႔ဘဲ လူႀကီးမ်ားလစ္ရင္လစ္ သလို အိမ္နဲ႔ ေ၀းရာကို ေလွ်ာက္လည္ေတာ႔တာပါဘဲတဲ႔..။ ဒါက ပထမ ဆံုး လမ္းလည္ တဲ႔ ဇာတ္လမ္း..။

ဒုတိယ ဇာတ္လမ္းကေတာ႔ ၂ တန္း၃တန္း ေရာက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔ အိမ္နဲ႔ ေလး၊ ငါး အိမ္ေလာက္ ျခားတဲ႔ အိမ္ကို လည္ေတာ႔ တာပါဘဲ..၊ ေျပာရရင္ေတာ႔ အဲဒီအိမ္က က်ေနာ္တို႕ ကေလးမ်ားနဲ႔ ဘယ္လိုမွ သြားဘို႕ မသင္႔ေတာ္တဲ႔ အိမ္ပါ..၊ အရက္ပုန္းေရာင္း ဖဲဝိုင္းေထာင္တဲ႔ အိမ္ပါ..၊ လူႀကီးမ်ား အတြက္ ဖဲဝိုင္း ၂ဝိုင္း ေလာက္နဲ႔ ကေလး ဝိုင္းကလည္း အဲ႔ဒီနားေလးမွာ ဘဲ ဖ်ာေလး တခ်ပ္ေပၚမွာ ၂ဝိုင္းေလာက္ အျမဲတန္း ရွိပါတယ္..။

က်ေနာ္႔ မိဘ မ်ားကလည္း က်ေနာ္ မရွိ နားေအး တာဘဲဆိုၿပီး လႊတ္မ်ား ထားသလားေတာ႔ မသိပါဘူးဗ်ာ.. အလကားစတာပါ.. ေမေမ ဟာ ကေလး အငယ္ေလးေတြနဲ႔ အရမ္း အလုပ္မ်ားပါတယ္..ေဖေဖ ကလည္း အိမ္မွာ မရွိတာမ်ားပါတယ္..၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္ ဟာ ငယ္ငယ္ေလး ကထဲက အေဖ ထက္ သားတလႀကီး ဆိုတဲ႔ သမီး မ်ဳိးဆိုေတာ႔..၊ တာဝန္အရွိဆံုးဟာ က်ေနာ္ ဘဲ ျဖစ္ပါတယ္..၊ ကဲ..ဒီေတာ႔.. က်ေနာ္ဟာ.. အဲဒီအိမ္မွာ ငယ္ငယ္တုန္း က ေတာ္ေတာ္ အခ်ိန္ျဖဳန္းဘူးပါတယ္.. လည္ဘူး ပါတယ္။

က်ေနာ္ မွတ္မိသေလာက္ က်ေနာ္ တို႔ ကေလး ဖဲဝိုင္း ေတြဘက္ကမ်ား နဲနဲ ေလာက္ ဆူညံ၊ ဆူညံ လုပ္လိုက္ရင္ ဖဲရႈံး ေနတဲ႔ လူႀကီးေတြ ငါနဲ႔ ကိုင္တုတ္ တာ ခံရပါတယ္....၊ က်ေနာ္တို႔ ရပ္ကြက္ က အဲဒီတုန္းက လူလတ္တန္းစား နဲနဲ နဲ႔ ဆင္းရဲသားေတြ ေနတဲ႔ အရပ္ဆိုေတာ႔ အဲဒီလိုအိမ္မ်ဳိး ၂ အိမ္ေလာက္ ရွိပါတယ္..၊ တအိမ္ကေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ ေဝးပါတယ္..၊ က်ေနာ္ နဲ႔ လည္း အကၽြမ္းတဝင္ မရွိပါဘူး..။

အခု အိမ္ကေတာ႔ အိမ္ နားလည္း နီးတယ္ က်ေနာ္တို႕ နဲ႔ ကစားေဖာ္ ေတြလည္းရွိေတာ႔ အဲဒီအိမ္ ကို ေရာက္ေတာ႔တာေပါ႔..၊ က်ေနာ္ တင္မကပါဘူး က်ေနာ္ တို႔ နဲ႔ ကစားေဖာ္ေတြ အားလံုး ေရာက္ၾကပါတယ္..၊ ဘာသြားလုပ္ ၾကတာလည္း ဟုတ္လား ဖဲသြားရိုက္ၾကတာေလ..၊ ဘူႀကီးတို႕ ကိုမီး တို႕ ဆိုတာေတြ က်ေနာ္ ပထမ ဆံုးလည္ခဲ႔ တဲ႔ အဲဒီအိမ္ကေလး က တတ္ခဲ႔ ပါတယ္ခင္ဗ်ား..၅-၄-၁၊၂-၃-၅၊ ၆-၅-၉၊၈-၉-၃ .... ဆိုတဲ႔ ဘူ အတြဲေတြမ်ား  သူမ်ားေတြ ေက်ာင္းမွာ ခ်ာလည္ခ်ာလည္ ေပါင္းေနကတည္းက စိတ္တြက္နဲ႔ ကၽြမ္းေနတာ (ဘူႀကီး အတြဲေတြေလ)၊ အဲဒီလို က်ေနာ္ဟာ အရြယ္နဲ႔ မမွ် ဖဲရုိက္ ကၽြမ္းက်င္တဲ႔ အတြက္ က်ေနာ္႔ တသက္လံုး အားလံုး ညံခ်င္ရင္ညံမယ္ သခ်ာၤမွာေတာ႔ ဘယ္ေတာ႔ မွ မညံတဲ႔ အျပင္ သခ်ာၤနဲ႔ ေက်ာင္းၿပီး ခဲ႔ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ..၊ ဘ၀ ကသင္ေပးခဲ႔ ေသာသခ်ာၤမ်ားေပါ႔..။

ေနာက္ၿပီး အရက္ပုန္း ဆိုင္က ေရာင္းတဲ႔ အၿမီး ဆိုတာလည္း ပထမဆံုး စားတတ္ခဲ႔ပါတယ္..၊ အဲဒီအိမ္က အရက္ပုန္း လည္း ေရာင္းသလို အရက္နဲ႔ ၿမီးဘို႕ စားစရာေလးေတြ လည္း ေရာင္းတယ္ ခင္ဗ်ား..၊ က်ေနာ္ တို႔ အရပ္ကလည္း ဆင္းရဲသား အရပ္ဆိုေတာ႔ အဲဒီ အရက္ဆိုင္ က အၿမီးေလး ေတြနဲ႔ ဟင္းလုပ္စား ၾကတယ္ထင္တယ္.. ထမင္းစားခ်ိန္ၾကရင္ လာလာ ၀ယ္ၾကပါတယ္..၊ အဲဒီမွာ က်ေနာ္ ဟာ ဖဲႏိုင္ရင္ အဲဒီ အၿမီးေလးေတြ ဝယ္ဝယ္ စားတတ္တာပါဘဲ..။

စားစရာေလး ေတြကလည္း ေပါက္ေပါက္ ရွာရွာ ေလးေတြ ပါဘဲ..၊ က်ေနာ္ မွတ္မိသေလာက္ ေျပာျပရင္ ၾကက္ရုိးသုတ္..၊ ေျခေထာက္ရိုးတို႔ ေတာင္ပံရိုး တို႔ကို ခ်ဥ္ငံစပ္ သုတ္ ထားတာပါ..၊ စားလို႔ ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းပါတယ္..၊ ေနာက္ၿပီး ကုလားပဲ နဲ႔ ဆိတ္ရုိးနဲ႔ ခ်က္၊ ကုလားပဲ က အရည္က်ဲက်ဲ ပါ ဆိတ္ရုိးကလည္း တရုိးလံုး ကိုက္မွ ခပ္ပါးပါး အသားစ ေလး တစႏွစ္စ ပါမွာပါ.ဒါေပမဲ႕ ဟင္းရည္က ခ်ိဳၿပီး ေမႊးေနတယ္ ဗ်..၊ က်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္ ႀကိဳက္တယ္..၊ အခုထိလည္း က်ေနာ္ အရပ္ထဲ သြားရင္ အရပ္ထဲက ကေလး တေယာက္ေလာက္ လႊတ္ၿပီး ဝယ္ စားေနၾက..။

ေနာက္ၿပီး စာကေလး ကၽြပ္ကၽြပ္ေၾကာ္ တို႔ ဘဲေသြးေၾကာ္တို႔ အမဲေၾကာ္တို႔ ေပါ႔၊ အဲဒီအိမ္က အေဒၚႀကီးက အခ်က္အျပဳတ္ လည္း ဝါသနာပါတယ္ဗ်..၊ စားလို႔ ေတာ္ေတာ္ အရသာရွိတယ္..။

ေနာက္တခါ အမဲသား မုန္႔တီသုတ္ ဗ်..၊ အဲဒါကေတာ႔ ေန႕လည္ တနာရီႏွစ္နာရီေလာက္မွ ရတဲ႔ special lunch ေပါ႔ ..၊ က်ေနာ္ အဲဒီတုံးက အမဲသား စားပါတယ္.၊ ႀကီးလာမွ မစားတာပါ..၊ ၆ တန္းေလာက္ ေရာက္ေတာ႔ မစားေတာ႔တာ ထင္တယ္..၊ က်ေနာ္႔ အဖိုးမႀကိဳက္လို႔ပါ..၊ အဲဒီတုန္းကေတာ႔ စားေသးတယ္..၊ ႀကိဳက္လည္း တအားႀကိဳက္တယ္..၊  အမဲသား မုန္႔တီသုတ္ ဆိုေပမဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ရပ္ကြက္က ဆင္းရဲသား ရပ္ကြက္ ဆိုေတာ႔ အသားေကာင္းနဲ သုတ္တာ ဘယ္ဟုတ္ပါ႔မလည္း..၊ အဲဒီအခ်ိန္က က်ေနာ္ က အဲ႕ဒီ မုန္႔တီႀကိဳက္ေတာ႔ သူတို႔ အိမ္ေရာက္ရင္ ေခ်ာင္းေနတာဆိုေတာ႔ သူတို႔ ခ်က္ပံုခ်က္နည္း သိတာပါ..၊။

အမဲသား အစအန ဆိုတာရွိတယ္ဗ်..၊ အေၾကာတို႔ အရြတ္တို႔ ေနာက္ၿပီး အသား အစ အန ေလးေတြေပါ႔..၊ အဲဒါေလးေတြကို မနက္ ကထဲက ေျမအိုးေလး တလံုးနဲ႔ တျမည္႔ ျမည္႔ ျပဳတ္ထားတာဗ်..၊ အေၾကာ တို႔ အရြတ္တို႔ နဲ႔ အသား အစအန ေလးေတြဟာ ႏူးအိ ေနၿပီ ဆိုမွ ခရမ္းခ်ဥ္ သီးတို႔ ၾကက္သြန္ နီတို႔ နဲ႔ ဆီသတ္ခ်က္ ၿပီး အဲဒါကို မုန္႔တီဟင္း လုပ္တာ.၊ က်ေနာ္ ကေတာ႔ အဲဒီတုန္းက အရမ္းႀကိဳက္တယ္..၊ အဲဒီ မံုတီသုတ္ မွာ သံုးတဲ႔ ငရုပ္သီးကလည္း စပ္သလားမေမးနဲ႔ က်ေနာ္ ဆိုရင္ မ်က္ေရေတြ ႏွပ္ေတြ ထြက္လို႔..၊ ငရုပ္သီး စပ္စပ္ နဲ႔ ပိတ္ဆြယ္ မုန္႔တီ ဟင္းရည္ခ်ဳိခ်ဳိေလး ေသာက္ရတာလည္း အေတာ္ေကာင္းဘဲ..။

အဲဒီ အရက္ပုန္း ဆိုင္က အခုထိ တရားဝင္ အရက္ဆိုင္ေလး အျဖစ္ကူးေျပာင္းၿပီး ေရာင္းေကာင္းေနဆဲပါ..၊  ဖဲဝိုင္းေတြ ဘာေတြေတာ႔ မရွိေတာ႔ပါဘူး..၊ alcohol only ေပါ႔ ၊ အခုေတာ႔ သူ႕သားသမီး  မ်ား လက္ထက္ေပါ႔.ေနာ္... အၿမီးကလည္း ပိုစုံ လာတယ္..၊ က်ေနာ္က အခုထိ ႀကံဳရင္ ႀကံဳ သလို တြယ္ေနၾက ဆိုေတာ႔ သိေနတာေပါ႔..၊ က်ေနာ္ ကေတာ႔ အၿမီး only ေနာ္ အထင္မမွားၾကပါနဲ႔ အုန္း..။

ကဲ ပထမ အႀကိမ္ အိမ္လည္ျခင္းန႔ဲ က်ေနာ္ ဟာ ဖဲရုိက္တတ္တယ္..၊ အၿမီး စားတတ္တယ္..၊ ေနာက္ တအိမ္ လည္ ေတာ႔ ဘာအတတ္ေကာင္း ေတြတတ္အုန္း မလည္း ဆိုတာ က်ေနာ္ လည္ခဲ႔ေသာ အိမ္ကေလးမ်ား (၃) မွာ ဆက္ရန္ရွိသည္ေပါ႔ဗ်ာ...အခုေတာ႔ ဒီမွ်နဲဘဲ နားလိုက္ပါေတာ႔မယ္..။
.
ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး
.

No comments:

Post a Comment