Wednesday, July 27, 2011

ငယ္ဘဝ မ်ား (၁ဝ) ႏွင္႔ က်ေနာ္႔ ခ်စ္ခရီး ၁၁ နွစ္ အပိုင္း (၇)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

၈.၈.၁၉၈၈ မွာ တကယ္ဘဲ က်ေနာ္ တို႕အားလံုး မေမွ်ာ္လင္႔ဘဲနဲ သမိုင္း တြင္မဲ႔ လူထုအံုၾကြမႈ႕ႀကီး ျဖစ္ေပၚ လာပါတယ္။ ဒီလို ျဖစ္လာလိမ္႔မယ္လို႕ တသက္လံုး အားလံုးက မထင္ၾကပါဘူး။ ဒီႏွစ္ပိုင္းမွာေတာ႔ အဲဒီေန႔ မတိုင္ခင္ကထဲက ဒီလို လုပ္ၾကမယ္ ဆိုတာ ႀကိဳတင္ေၾကျငာ ထားတာဆိုေတာ႔  ေမွ်ာ္မိၾကတာေပါ႔၊

အဲဒီေန႔ က က်ေနာ္က ေက်ာင္းထဲကဆိုင္မွာ ရွိေနတယ္၊ ေန႕လည္ ၂ - ၃ နာရီ ေလာက္မွ ေၾကြးေၾကာ္ သံေတြကို စၾကားရပါတယ္။ က်ေနာ္ တို႕ လည္း ဆိုင္အေနာက္ဘက္ (ေရနီေျမွာင္းေဘး) ကိုေျပးၾကည္႕ ၾကတာေပါ႔၊ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ မ်က္ႏွာမွာ အဝတ္စည္းထားတဲ႕၊ ေၾကြးေၾကာ္သံ ေတြကို စည္းခ်က္ ညီညီ ေအာ္ဟစ္လာတဲ႔ လူတန္းရွည္ တစုကို က်ေနာ္ ဘဝ မွာ ပထမဆံုး စိတ္လႈတ္ရွားစြာ၊ ရင္ခံုစြာနဲ႕ စတင္ေတြ႕လိုက္ရပါတယ္။

အဲဒီမွာ က်ေနာ္႕ေမာင္ငယ္ တေယာက္လည္း ပါဝင္တာကို ျမင္လိုက္ရပါတယ္၊ စိတ္ဝင္စားစြာနဲ႕ ညပိုင္းမွာ သတင္းမ်ားကို အသံလႊင္႕အစီအစဥ္ အမ်ဳိးမ်ဳးိက ေနနားေထာင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ တို႕ တအိမ္လံုး ေရွ႕ ဘာျဖစ္လာမလည္း ဆိုတာ အမ်ဳိးမ်ဳိး ေျပာဆိုရင္း အိပ္ရာဝင္လိုက္ၾကပါတယ္ ။

အဖြဲ႕အစည္းမ်ဳိးစံုကလည္း သပိတ္ အေရးအခင္းႀကီးထဲကို တျဖည္းျဖည္း ဝင္ေရာက္ လာပါ တယ္။ ေနာက္ေတာ႔ အားလံုးသိၾကတဲ႔ အတိုင္းပါဘဲမဆလ အစိုးရျပဳတ္ၾကသြားပါတယ္။

အေရးအခင္း ကာလ ရဲ႕စိတ္လႈတ္ရွားစရာ ေတြကေတာ႔ ေျပာမကုန္ႏိုင္ေအာင္ပါဘဲ..၊ တသက္မွာ တခါ မေမ႔ႏိုင္တဲ႔..မႀကံဳဘူးတဲ႔..အေတြ႕အႀကံဳ ေတြပါဘဲ..။

က်ေနာ္က ႏိုင္ငံေရး ေရးေနတာ မဟုတ္ဘဲ အခ်စ္ေရး ဆိုေတာ႔ အက်ယ္ခ်ဲ႕မေျပာေတာ႔ပါဘူး..၊ အခုဟာ ကလည္း စႀကိဳက္ကထဲက အၿမဲတန္း အစိုးရကို တုိက္ခိုက္လာၿပီး ..ဒီမတိုင္ခင္ ၂ ႏွစ္၃ႏွစ္ ေလာက္ကထဲက ဒီအစိုးရ ျပဳတ္ၾကမယ္ လို႕အလြန္အၾကဴးေျပာၿပီး သမီးရီးစား သက္ ၁၁ ႏွစ္မွာ ပထမ ဆံုး အၾကာဆံုး စိတ္ေကာက္ၾကတဲ႔ ပြဲရဲ႕ ေနာက္ဆက္တြဲ ျဖစ္ရပ္ အျဖစ္ က်ေနာ္ ေအာင္ပြဲဆင္ခဲ႔ ရျခင္းဟာ က်ေနာ္႔ အတြက္ေတာ႔ မဆလ အစိုးရ ျပဳတ္ၾကခဲ႔ ျခင္းနဲ႕ထပ္တူ ၀မ္းေျမာက္ခဲ႔ ရပါတယ္။

အဟဲ..တနည္းအားျဖင္႔ ေျပာရရင္ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡေတြ ျမင္႔တက္လာတယ္ေပါ႔..၊ ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္ တို႕ရဲ႕ အျပန္အလွန္ ယံုၾကည္မႈ႕ တည္ေဆာက္ျခင္း ေအာင္ျမင္သြားပါတယ္..၊ ခင္ဗ်ားတို႕ လည္း အားမေလွ်ာ႔ၾကပါနဲ႔..၊ က်ေနာ္ တို႕လို ဘာမဟုတ္တဲ႔ လူ၂ေယာက္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး ေတာင္ ဒီေလာက္ ၾကာေနတာဆိုေတာ႔ .. အင္း အခုလို တတိုင္းျပည္လံုးနဲ႕ သက္ဆိုင္တဲ႔..အေရးဆိုေတာ႔ ၾကာမွာ ေပါ႔ေလ..၊ ......ဆႏၵာ... မေစာ.....ၾက...ပါနဲ႔....စိတ္...ရွည္....ရွည္........ထားၾကပါ..။

ဒီၾကားထဲမွာ ဗ်ာ..က်ေနာ္႔ အေဖ ရဲ႕ ရာဇသံ က ထြက္လာပါတယ္..၊ ဒီေလာက္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ တြဲခုတ္ၿပီး မႏၱေလး တၿမိဳ႕လံုး မျမင္ခ်င္ အဆံုးျဖစ္ေနတဲ႔ က်ေနာ္ တို႕၂ေယာက္ကို တေရးႏိုး ေလာက္မွ က်ေနာ္ သူ႕စက္ဘီးေနာက္က လိုက္ထိုင္ၿပီး ထီးေလးေဆာင္းေပးထားတာကို ျမင္ေတာ္မူသြားတယ္ဗ်ာ..။

အဲဒီမွာ..က်ေနာ္႕ကို ရာဇသံေတြေပးၿပီး..၊ေမေမ ကိုဆူေတာ႔ပူေတာ႔ တာပါဘဲ..၊ ေမေမ ကေတာ႔ သူ႕ သမက္ေလာင္း ကို က်ေနာ္႔ ထက္ေတာင္ ပိုခ်စ္လြန္းလို႕...သေဘာတူ သလားမေမးနဲ႕ ျမန္ျမန္သာ ယူလိုက္ၾက  ေမေမ ေနာက္ကေန အထုပ္ျပင္ေပးမယ္ဆိုတဲ႔ အထဲကပါ..။

က်ေနာ္႔ ေဖေဖက သူ႕မေတာ္ရတဲ႔ သမက္ေလာင္း ေလးအေၾကာင္းကို စစစ ဝင္ေတာ႔ ..... သူ႕ သမက္ေလာင္း ကေလးရဲ႕ ေကာင္းတဲ႔ အရည္အခ်င္းမ်ားကို ဖံုးလႊမ္းသြားေစတဲ႔ အခုထိ ၁၀ တန္း မေအာင္ ေသးဘူးဆိုတဲ႔ အားနဲခ်က္ ကို အေသအလဲ ေထာက္ၿပီး တိုက္ခိုက္ေတာ႔ တာပါဘဲဗ်ာ..၊ ၁၀ တန္းေတာင္ မေအာင္တဲ႔ ေကာင္ကို ဘာလုပ္ရမွာလည္းတဲ႔..ဟင္း..က်ေနာ္ ေျပာလိုက္ရရင္ မေကာင္းေနေတာ႔မယ္.. ၊ ၁၀တန္း မေအာင္ေပမဲ႔ လုပ္လို႕ရတာေတြ ရွိပါတယ္ဗ်ာလို႕ ...။

အမွန္ေတာ႔ က်ေနာ္႔ တို႕ ေမာင္ႏွမ ေတြနဲ႕ က်ေနာ္ တို႕ အသိုင္းအဝိုင္းမွာ ၁၀တန္းေအာင္ ဘို႕ ဆိုတာ စဥ္းစားစရာမလိုတဲ႔ အခ်က္ဘဲ..၊ က်ေနာ္ ဘယ္ေလာက္ဆိုးဆိုး စာက်က္က်က္ မက်က္ က်က္၊ ဆယ္တန္း ေအာင္ဘို႕ကိုေတာ႔ ဘယ္လိုမွ ထည္႔မတြက္ဘူးဗ်ာ..၊ အိပ္ေျဖရင္ေတာင္ေအာင္တယ္..၊ တကယ္လည္း ၀တၳဳဖတ္၊ အိပ္ ၿပီးေျဖလာတာပါ..။

သူ႕ေမာင္ႏုမေတြလည္း ဒီအတိုင္းပါဘဲ..၊ အားလံုး ၁၀ တန္းေအာင္တဲ႕ အျပင္ ညီအငယ္ဆံုးေတာင္ အင္ဂ်င္နီယာ ျဖစ္ေတာ႔မယ္။ ညီမ အငယ္ဆံုးလည္း ၁၀ တန္းေအာင္သြားၿပီ..၊ ဘာမွ ဆန္းတဲ႕ ကိစၥေတြ မဟုတ္ပါဘူး..၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္ကလည္း တလြဲ ဆံပင္ေကာင္းဆိုေတာ႔ ၁၀ တန္းမေအာင္ေတာ႔ ဘာျဖစ္ လည္းဆိုၿပီး ၾကည္႔ေနတာေလ.။

က်ေနာ္ က သူ ႏွစ္တိုင္း ၁၀ တန္းကို အာႀကိဳးမာန္တက္ သြားသြားေျဖၿပီး..သိပ္မေျဖႏိုင္တဲ႔ ဘာသာ ရွိလည္း စိတ္ဓါတ္မက် ဘဲ ေနာက္တေန႕ဘာသာ အတြက္ အားက်ဳိးမာန္တက္ စာေတြဆက္က်က္ၿပီး သြားေျဖ.. ေအာင္စာရင္း ထြက္ေတာ႔ သူ႕နာမည္ မပါလည္း အၿပံဳးမပ်က္ ေနႏိုင္တဲ႔ သူ႕ရဲ႕စိတ္ဓါတ္ကို ႀကိဳက္ေနတာကိုးဗ်..၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္႕ အေဖနဲ႕ ဆန္႕က်င္ေအာင္ကို ပညာမတတ္ေတာ႔ ပိုေတာင္ ေကာင္းေသး ဆိုၿပီး သူ..ႏွစ္တိုင္း ၁၀တန္း ေျဖတာကို  ၾကည္႕ေကာင္းေကာင္း နဲ႔ ၾကည္႕ေန တာေလ..။

အခုေတာ႔ တကယ္တန္း ရန္သူ အဲ..ေဖေဖ ကတိုက္ခိုက္လာၿပီဆိုေတာ႔ မေနသာေတာ႔ ဘူးဗ်ာ ငါ မကယ္ ေသဘြယ္သာရွိေတာ႔ တယ္ဆိုၿပီး အဲ ဒီတသက္ ၁၀တန္းေအာင္ေတာ႔ မွာ မဟုတ္ဘူးဆိုၿပီး..က်ေနာ္ ကိုယ္တိုင္ ဆရာမႀကီး ၀င္လုပ္ရပါေတာ႔တယ္..၊ တကယ္တန္း ေတာ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ၁၀ တန္းေျဖေနတာ က်ေနာ္ နဲ႕ မႀကိဳက္ခင္ ၃-၄ ႏွစ္ေလာက္ကထဲကပါ..၊ က်ေနာ္ စာသင္ေပးတဲ႔ ႏွစ္ ေရာက္ေတာ႔ ၁၀ ႀကိမ္ေျမာက္ ေျဖေတာ႔မွာပါ..။

အဲဒီႏွစ္မွာေတာ႔ က်ေနာ္ တို႕ရဲ႕ ခ်စ္မႈ႕ေရးရာ ေတြကို အသာထားၿပီး (တခါ တခါ ေတာ႔ တခါ တခါ ေပါ႔ေနာ္) ရတဲ႔ အခ်ိန္မွာ စာသင္ရပါေတာ႔တယ္..၊ သူ႕ အိမ္ကလည္း အားက်ိဳးမာန္တက္ အားေပးၾကပါတယ္၊ ဒီႏွစ္ သူ႕တို႕ သား ၁၀တန္း ေအာင္ရင္ အၿငိမ္႕ခံေပးမယ္တဲ႔..၊ သူ႕ အေဖ ကလည္း မိန္းေလွကားထစ္ေပၚ ဂၽြမ္းထုိး ျပမယ္တဲ႔..၊ ခ်စ္ၾကတာေလ..ခ်စ္ၾကတာ..။

အဲဒီေတာ႔ ဆရာမႀကီးသိကၡာ မၾကေအာင္ တပည္႕ႀကီးကို ဖိအား အမ်ဳိးမ်ဳိး ေပးၿပီး သင္ရေတာ႔တာေပါ႔..၊ ေခၚရတာ ေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ.. တပည္႕ႀကီး..တပည္ႀကီး..ဟား..ဟား..။

တပည္႕ႀကီး ကလည္း ဆရာမႀကီး အမိန္႕ကို နာခံပါတယ္..၊ ဒီေန႕ သခ်ာၤ ၁၀ ပုဒ္ တြက္မယ္ ဆိုရင္ အပုဒ္ ၂၀ တြက္ျပစ္တယ္..၊ ဒီလို တြက္ဆိုရင္ ဟိုလို တြက္ျပစ္လိုက္တယ္..၊ တခါ တခါ က်ေနာ္ေတာင္ သူတြက္ထားတဲ႔ စဥ္းစားထားတဲ႔ နည္းေတြၾကည္႕ ၾကည္႕ ၿပီးမ်က္ေစ႕ ေတြေတာင္ လည္ လည္သြားတယ္.၊ ေတာ္တာ.. ေတာ္တာ..ဒီလို ဆရာေကာင္း တပည္႕ပီသတာ..။

ကဲ..က်ေနာ္လည္း..တပည္႕ႀကီး ေခၚရတာ အားရၿပီ ဆိုေတာ႔ ၁၀ တန္း စာေမးပြဲႀကီး ေျဖတဲ႕ အခ်ိန္ေရာက္ လာၿပီ ထားလိုက္ပါေတာ႔..၊ စာေမးပြဲ လည္း ေျဖၿပီးသြားပါၿပီ..၊ က်ေနာ္.. စစ္ေဆးၾကည္႕သေလာက္ေတာ႔ စာေမးပြဲ က်စရာအေၾကာင္းမရွိေတာ႔ ပါဘူး..၊ ဒါေပမဲ႔ေလ ၁၀ တန္းဆိုတာ..။

ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး လည္း သူ႕ ရဲ႕သမိုင္းေပးတာဝန္ (၁၀) တန္းေျဖရျခင္း ကို ၁၀ ႏွစ္ေျမာက္ တာဝန္ေက်ပြန္စြာ ထမ္းေဆာင္ၿပီးသြားၿပီဆိုေတာ႔ ၀မ္းသာအားရနဲ႕ သူ႕ရဲ႕အလုပ္ေတြျပန္လုပ္ပါတယ္..၊ ၁၀ တန္း ေအာင္စာရင္း ႀကီးလည္း ထြက္ခ်ိန္နီးပါၿပီ..၊ သူလည္း ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႕ (က်ေနာ္ထင္တာ) အေရာင္း အဝယ္ ကိစၥတခု အေၾကာင္းျပၿပီး ေတာင္ႀကီးဘက္ ခရီးထြက္သြားပါၿပီ....။

သူခရီးထြက္ေနစဥ္မွာ ဘဲ ေအာင္စာရင္း ေတြ မနက္ျဖန္ထြက္မယ္ ဆိုၿပီး သူ႕ညီမငယ္က လာသတင္း ေပး ပါတယ္..၊  က်ေနာ္႕..ရင္ထဲက... အလံုးႀကီးတက္လာေအာင္ ကို လန္႕ျဖန္႕ သြားေတာ ႔တာ ဘဲ..။

ကဲ..မနက္ျဖန္ကို ဘယ္လို ရင္ဆိုင္ရမလည္း..ဘယ္လို ေက်ာ္ျဖတ္ရမွာလည္း....၊ ...ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးလည္း မရွိ..၊ ေၾကာက္လွပါဘိ..။

ဆက္လက္ဖတ္ရႈ႕အားေပးပါရန္

ကဲ..ေဒၚ၀ါးတား wather ေရ

စိတ္ေကာက္ၿပီး ဘေလာ႔ လာမဖတ္တာၾကာလို႕....ခ်စ္အားခ်စ္မာန္ ေတြသြင္းၿပီး ဆက္ေရး ေပးလိုက္ တယ္ေနာ္... ဖတ္ေတာ္မူပါေတာ႔..။

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး

No comments:

Post a Comment