Wednesday, July 27, 2011

က်ေနာ္ နဲ႔ Company အလုပ္မ်ား အပိုင္း (၂)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

ဒါေပမဲ႔.....လို႕ ဆက္မေျပာခင္ က်ေနာ္႔ အေၾကာင္းနဲနဲ ထပ္ေျပာခ်င္ပါတယ္..၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ နဲ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ရဲ႕ စီးပြားေရး က သိပ္အဆင္မေျပ ေတာ႔ပါဘူး.၊ ျမန္မာျပည္ မွာ ကားေစ်းေတြ မတရား တက္သြားတဲ႔ အခ်ိန္ (ျမန္မာျပည္ ေနသူေတြေတာ႔ မွတ္မိမလား မသိဘူး..) အဲဒီလို ကားေစ်းေတြ သိပ္ မတက္ခင္ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး က ကားေရာင္းၿပီး ျပန္ဝယ္တဲ႔ အခ်ိန္မွာေတာ႔  ေစ်းေတြ ေျဖးေျဖးျခင္း တက္သြား ၿပီး  ေနာက္ဆံုး လက္လွမ္း မမွီ ျဖစ္သြားတဲ႔ အခ်ိန္ျဖစ္ေနပါတယ္..။

အရင္ က ေငြေတြ ဘာေတြ ခ်န္တဲ႔ ကားမ်ဳိး ရွိရင္ ကား၂စီး ေလာက္ကိုင္ႏိုင္တဲ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးက က်ေနာ္ အလုပ္ထြက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကား ဝယ္ေရာင္း ျပဳတ္တဲ႔ အခ်ိန္ျဖစ္ၿပီး ဆိုင္ကယ္ ဝယ္ေရာင္း ေလးဘဲ ခပ္ေအးေအး လုပ္ေနရတဲ႔ အခ်ိန္ျဖစ္ေနပါၿပီ..၊ က်ေနာ္ တို႔ ၂ေယာက္မွာ စားေသာက္ ေနထိုင္ စရာ ပူစရာ မလိုေပမဲ႔  အရင္လို ေပါေပါမသံုးႏိုင္ေတာ႔ပါဘူး..။

က်ေနာ္ ကလည္း အလုပ္က ထြက္ရတဲ႔ အခ်ိန္ ၊ တကယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္ မထြက္ခ်င္ပါဘူး က်ေနာ္႔ အလုပ္ အေပၚမွာ သံေယာဇဥ္ တြယ္ၿပီး လုပ္ငန္းကလည္း ေအာင္ျမင္ေနတဲ႔ အခ်ိန္ဆိုေတာ႔ အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ မထြက္ခ်င္ပါဘူး...၊ ဒါေပမဲ႔ မထြက္ ရင္ လည္း ထုတ္မဲ႔ သေဘာဆိုေတာ႔ ထြက္လုိက္ ရတဲ႔ အတြက္ စိတ္ညစ္မိပါတယ္..။

ဒီတခါ က်ေနာ္ အလုပ္ထြက္ တာကလည္း က်ေနာ္ တေယာက္ထဲ နဲ ဘဲ သက္ဆိုင္ပါတယ္..၊ တျခား ဝန္ထမ္း ေတြကလည္း သူတို႕ဘာသာ သူတို႕ အဆင္ေျပေနၾကတယ္..၊ MD ကလည္း က်ေနာ္ တေယာက္  ဖယ္ထုတ္လိုက္ရင္ အားလံုးအဆင္ေျပမယ္ ဆိုၿပီး က်ေနာ္႔ ကို ဖယ္ထုတ္လိုက္တာပါ..။

က်ေနာ္ စိတ္ထိခိုက္ ပါတယ္..၊ လခထုတ္၊ အလုပ္ ထြက္လာၿပီး ေနာက္တေန႔ မွာဘဲ က်ေနာ္ နဲ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ဟာ က်ေနာ္႔ ေဖေဖ ရွိတဲ႔ ေမၿမိဳ႕ ကို ခ်ီတက္ၿပီး ဒုတိယ အႀကိမ္ Honey Moon ထြက္သြားၾကပါတယ္၊ က်ေနာ္႔ ေဖေဖ က အဲဒီအခ်ိန္မွာ ေမၿမိဳ႕ စစ္အင္ဂ်င္နီယာ တကၠသိုလ္ မွာ Consultant (အႀကံေပး) လုပ္ေနတာ ဆိုေတာ႔ အိမ္ရပါတယ္၊ ေဖေဖ ေနာက္ကို ဘယ္သူမွ လိုက္မေနခ်င္ေတာ႔ ေဖေဖ တေယာက္ထဲ ပ်င္းေနတာဆိုေတာ႔ က်ေနာ္တို႕ ၂ ေယာက္ကို ဝမ္းသာအားရ နဲ႔ လက္ခံၾကိဳဆိုခဲ႔ ပါတယ္..။

ေဖေဖ နဲ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ကုိ ခ်က္ေကၽြး (GM အျဖစ္ကေန Chef အျဖစ္ ခ်က္ျခင္းေရာက္)  ၿပီး စိတ္ေျပ လက္ေပ်ာက္ ေန ေနရပါတယ္..၊ စေန၊ တနဂၤေႏြ ဆိုရင္ ေဖေဖက မႏၱေလး ျပန္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔ ၂ေယာက္ဘဲ က်န္ခဲ႔ ပါတယ္..၊ အဲဒီအခ်ိန္ မွာ အဲဒီအိမ္ ရဲ႕ ရာဇဝင္ ေတြကို ျပန္သတိရ ၿပီး အေတာ္ ေၾကာက္မိတယ္..၊ ေဖေဖ ရွိရင္ေတာ႔ ေဖေဖက အျမဲတန္း ဘုရားစာ ေတြရြတ္ဖတ္ေနေတာ႔ မေၾကာက္ ပါဘူး..၊ ေဖေဖ မရွိေတာ႔ မွ ေမေမ ေျပာတဲ႔ သရဲ ဇာတ္လမ္း ေတြ တခုမက်န္ သတိရၿပီး ဒုကၡ ေရာက္ေတာ႔ တာပါဘဲ..။

အဲဒီအိမ္မွာ အိပ္ခန္းက်ယ္ ၃ခန္း၊ ဧည္႔ခန္း၊ ထမင္းစားခန္း မီးဖိုေခ်ာင္ အိမ္သာ ေရခ်ဳိးခန္းပါ ပါတယ္..၊ က်ေနာ္ တို႕က အတြင္းဘက္ အိပ္ခန္း၊ ေဖေဖက အဖ်ားဘက္ အိပ္ခန္း မွာ အိပ္တာပါ၊ အလယ္ခန္း တခန္းက အလြတ္ပါ..၊ အိပ္ခန္းေတြမွာ ေရခ်ဳိးခန္း အိမ္သာ တြဲ ရက္မပါပါဘူး..၊ ေနာက္ၿပီး အဲ႕ဒီ DSTA ကအိမ္ေတြ ရဲ႕ အေနအထား ေတြကို ေရာက္ဘူးတဲ႔ သူေတြဆိုရင္ သိမွာပါ ေမၿမိဳ႕ ၿမိဳ႕ျပင္ မွာ ပါ.၊ အိမ္ဆက္ ေတြကလည္း အရမ္းေဝးပါတယ္..၊ ကပ္ရက္ အိမ္ခန္းေတြကလည္း လူမရွိတာမ်ား ပါတယ္.. ၊ ေနခင္း ဘက္ေတာင္ ေၾကာက္စရာေကာင္း ေအာင္တိတ္ဆိတ္ ၿငိမ္သက္ပါတယ္..။

က်ေနာ္တို႔ ေနတဲ႔ အခန္းက မီးခလုပ္ကဖြင္႔ ထားေပမဲ႔ လည္းပိတ္သြားတယ္.၊ ပိတ္ထားေပမဲ႔ လည္း ဖြင္႔တယ္.. လို႕ ေမေမတို႔ ကသတင္း ေပးၿပီးသားပါ..ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္ က မီးခလုပ္မေကာင္း လို႔ ျဖစ္မွာ ဆိုၿပီး ေရာက္ေရာက္ျခင္း ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးနဲ႔ မီးခလုပ္ ျပင္ဆင္ေရးလုပ္ပါတယ္..၊ ဒါေပမဲ႔ မီးခလုပ္ က ေကာင္းပါ တယ္..။

ေနာက္တခါ ေကာ္ဖီပန္းကန္ေလး ကိုင္ၿပီး ေဖေဖက ထမင္းစားခန္းက ထြက္လာေတာ႔ ခန္းစီးဖယ္ လုိက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ တေယာက္က ခန္းစီးမ ၿပီး ဝင္လာသလိုမ်ဳိးျဖစ္ၿပီး အဲဒီလူနဲ႔ တုိက္လို႕ ေကာ္ဖီပန္းကန္ ေမွာက္သြား တယ္ေပါ႔..၊ သူ႕ သရဲ က အေကာင္အထည္ ပါရွိတဲ႔ သေဘာဗ်..ေၾကာက္စရာႀကီး..။

ေဖေဖ ကေတာ႔ တေယာက္ထဲလည္း ေနတာဘဲ..၊ ဘုရားစာေတြေတာ႔ တေန႔ အႀကိမ္ေပါင္း မ်ားစြာ ရြတ္တယ္..၊ က်ေနာ္ ကေတာ႔ ေဖေဖ မရွိတာနဲ႔ ညပိုင္း အိမ္သာ ေတာင္ မသြားရဲေတာ႔ဘူး ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ႏႈိးၿပီးမွ သြားရေတာ႔တယ္..၊ ေနရ ထိုင္ရတာ နဲ႔ ရာသီဥတု တအားေကာင္းတယ္ စိတ္ေတြ လည္း ေတာ္ ေတာ္ ေအးခ်မ္းသြားတယ္..၊ ညေန တို႕ မနက္ခင္း တို႔ဆိုရင္ အနီးအနားက ရြာေတြဘက္ လမ္းေလွ်ာက္ ထြက္၊ မနက္ ဆိုရင္ ေစ်းသြား၊ အနီးအနား က ျခံေတြမွာ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ လတ္လတ္ ကေလးေတြဝယ္ၿပီး ခ်က္ျပဳတ္၊ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ေအးခ်မ္းေနပါတယ္..၊ က်ေနာ္က စိတ္ေအး ခ်မ္း ေနေပမဲ႔ သရဲ က မေအးခ်မ္း ဘူးဗ်..၊ က်ေနာ္ တို႕ ကို မေျခာက္ရေသးတဲ႔ အတြက္ မေက်နပ္ ဘူးထင္တယ္..။

ေဖေဖ မရွိတဲ႔ တညမွာေတာ႔  မီးခလုပ္ ကို လာၿပီး ဖြင္႔ လိုက္ ပိတ္ လိုက္ လုပ္ပါတယ္..၊ သရဲ ပညာေပး တာကေတာ႔ စၿပီ ဗ် ၊ က်ေနာ္ လည္း ေတာ္ေတာ္ ေၾကာက္သြားတယ္ .. ဒီတခါ မီးခလုပ္ ေနာက္တခါ ဆိုရင္ ငါ႔ ေကာ္ဖီေတြမ်ား လုေသာက္မလား၊ ငါ႔ ခ်က္ထားတဲ႔ ဟင္းေတြမ်ား ခိုးစားအုန္းမလား ဆိုၿပီး စားမာန္က ခုတ္ရေသးတယ္..၊ ေနာက္ရက္ ေတြ မွာလည္း  သရဲ က ဘယ္လို ပံုစံ မ်ဳိးနဲ႔  မ်ား ထပ္ ေျခာက္အုန္း မလည္း ဆိုတာ ေတြးေတြး ေၾကာက္ ေနတာ နဲ႔ MD ႀကီးေတာင္ စိတ္မတုိအား ေတာ႔ပါဘူးဗ်ာ..  မႏၱေလး ကို ျပန္လစ္လာ ပါေတာ႔ တယ္..။

မႏၱေလး ေရာက္ေတာ႔ မွ အေပၚဆံုးမွာ စထားတဲ႔ ဒါေပမဲ႔......က စမွဗ်..။
ဒါေပမဲ႔...... ဒီေန႔ေတာ႔ အခ်ိန္မရွိေတာ႔လို႕ အပိုင္း (၃) မွ ဒါေပမဲ႔......လိုက္ၾကရေအာင္ေနာ္....။

အပိုင္း (၃) ဆက္ရန္

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး

No comments:

Post a Comment