Wednesday, July 27, 2011

ငယ္ဘဝ မ်ား (၁ဝ) ႏွင္႔ က်ေနာ္႔ ခ်စ္ခရီး ၁၁ နွစ္ အပိုင္း (၈)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

က်ေနာ္လည္း ၁၀ တန္းေအာင္စာရင္း ေတြထြက္မယ္ ၾကားေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ တုံလႈပ္သြားမိတယ္..၊ အားေပးမဲ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ကလည္းမရွိဆိုေတာ႔ စိတ္လည္းညစ္သြားမိတယ္..၊ တကယ္လို႕မ်ား ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး စာေမးပြဲ က်ခဲ႔ရင္ က်ေနာ္ ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာလည္း..အင္း..ေတြးေတာင္ မေတြးခ်င္ပါဘူး..။

ေနာက္ ၿပီး ရန္သူရဲ႕ အဲ..ေဖေဖ ရဲ႕ အဆက္မျပတ္ တိုက္ခိုက္ျခင္းခံေနရတဲ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ကိုလည္း ေတာ္ေတာ္ သနားေနၿပီကိုးဗ်..၊ အဲဒီေတာ႔ ၁၀ တန္းေအာင္တာကို ဘာမွတန္ဘိုးမထားေပမဲ႔လည္း မစားရတဲ႔ စပ်စ္သီး ခ်ဥ္တယ္ဆိုတဲ႔ အျဖစ္မ်ဳိးေတာ႔ အျဖစ္မခံႏိုင္ဘူး..။

ေတာက္ေလွ်ာက္ က်ေနာ္လည္း စိတ္လႈပ္ရွားေနမိတယ္..၊ မနက္ အေစာႀကီးေတာ႔ ေအာင္စာရင္း ကပ္မယ္ ထင္တယ္ .... ေအာင္စာရင္းကို ဘယ္လိုမ်ားသြားၾကည္႕ရပါ႔မလဲ...၊ က်ေနာ္႕ ေအာင္စာရင္း နဲ႔ ပတ္သက္လို႕ေတာင္ ဒီလိုမ်ဳိးတခါ မွ မျဖစ္ဘူးပါဘူးဗ်ာ..၊ ေတာ္ေတာ္ ဒုကၡေပးတဲ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ပါ႔လား..လို႕ ေတြးရင္းေတြးရင္း ေဒါသေတြ ထြက္ ထြက္လာမိတယ္...အဲ ပိုပိုခ်စ္လာမိတယ္..၊ အဲဒါနဲ႔ အိပ္ယာထဲ တလူးလူး တလိမ္႔လိမ္႔ နဲ႕ အိပ္မေပ်ာ္ ျဖစ္ေနတုန္း က်ေနာ္ နံမည္ ေအာက္ က ေခၚသံၾကား ရတယ္..၊ က်ေနာ္လည္း ေအာက္ထပ္ကို ဆင္းေျပးသြားတာေပါ႔..။

အဲဒီမွာ..သူ႕တို႕အိမ္မွာ ေနတဲ႔ အေဆာင္ေက်ာင္းသူ ၄-၅ ေယာက္ေလာက္နဲ႕ သူ႕ညီမေလး ကိုေတြ႕တယ္..၊ သူ႕ အိမ္က ေျပာခိုင္းလိုက္လို႕တဲ႔..ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး စာေမးပြဲ ေအာင္သြားပါၿပီတဲ႔...၊ ေတာ္လိုက္ တဲ႔.. ဆရာမ ဗ်ာ..၊ အဲ ေတာ္လိုက္တဲ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးဗ်ာ...၊ ၁၀ တန္း စာေမးပြဲ ကို ၁၀ ႏွစ္တိတိ ေျဖဆိုၿပီးတဲ႔ ေနာက္ အမွန္တကယ္ဘဲ ေအာင္ျမင္သြားပါၿပီဗ်ာ..။

အဲဒါနဲ႔ က်ေနာ္လည္း ခ်က္ခ်င္းဘဲ  (ေအာင္ပြဲခံဘို႕ ေဟာ္တယ္ကိုဖုန္းဆက္ ရွန္ပိန္ ပုလင္းေတြမွာ ၿပီး သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စားပြဲ ေသာက္ပြဲ ႀကီးက်င္းပ) အျပင္ထြက္ ၃၅ လမ္း နဲ႔ ၇၉ လမ္းေထာင္႔က မိုးလင္း ေရာင္း တဲ႔ အီၾကာေကြးနဲ႔ မလိုင္ နဲ႔  အားလံုးကို ေကၽြးေမြးၿပီး စိတ္ခ်မ္းသာစြာ အိပ္ေပ်ာ္ သြားပါတယ္..၊ ေအာ္..ေကာင္းေလစြ..ေကာင္းေလစြ..။

အိပ္ေပ်ာ္လို႕ သိပ္ၾကာတယ္လို႕ မထင္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ (..အမွန္ေတာ႔ လမ္းထဲမွာလည္း ၁၀တန္း ေအာင္စာရင္း ေတြထြက္မွာ ဆိုေတာ႔ ဆူညံလႈတ္ရွားစျပဳေနပါၿပီ..) က်ေနာ္ မွတ္မိေနက် ဆိုင္ကယ္ဟြန္းသံ သဲ႔သဲ႔ ၾကားရပါတယ္..၊ က်ေနာ္လည္း အျမန္ခုန္ထၿပီး ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ျပန္ေရာက္လာၿပီ ထင္တယ္ဆိုၿပီး တခါျပန္ထ ရျပန္တယ္..။

ဟုတ္ပါတယ္ဗ်ာ မနက္ ၅ နာရီေလာက္မွာ ေတာင္ႀကီးက အျပန္ က်ေနာ္ဆီ တန္းဝင္လာ ပါတယ္တဲ႔.. က်ေနာ္လည္း ေအာင္စာရင္း ေတြထြက္ၿပီ ေအာင္တယ္..ေအာင္တယ္ ဆိုၿပီး ဝမ္းသာ အားရ ေျပာရ တာေပါ႔...၊ အဲဒီမွာ သူလည္း ဝမ္းသာၿပီး ေအာင္စာရင္း သြားၾကည္႔မယ္ ဆိုၿပီး ထြက္သြား ပါတယ္..၊ က်ေနာ္ ကေတာ႔ လိုက္လို႕မရေသးဘူးေလ..အိမ္ေပၚမွာ မဟာရန္သူေတာ္ႀကီး အဲ.ဖခမည္းေတာ္ ႀကီး ရွိေနတာ ဆိုေတာ႔..မိုးလင္းမွ လာခဲ႔မယ္ ဆိုၿပီး ျပန္ခ်ိန္းလိုက္ရတာေပါ႔..။

အဲဒီေန႔ မွာဘဲ သူ႕အိမ္က အၿငိမ္႔ ေတာ႔ မခံပါဘူး၊ ဒါေပမဲ႔ ေရခဲမုန္႕ေတြ ကိတ္မုန္႕ ေတြမွာၿပီး တေန႔ကုန္ ေကၽြးေမြး ဧည္႔ခံပါတယ္ဗ်ာ..၊ သူ႕ အေဖကေတာ႔ မိန္းႀကီးေပၚမွာ ဂၽြမ္းသြားထိုးမယ္ တကဲကဲ လုပ္ေနလို႕ မနဲဘဲ ဆြဲထားၾကရပါတယ္..။

အဲ က်ေနာ္ ေျပာဘုိ႕ တခုက်န္သြားပါတယ္..၊ သူ႕ကိုက်ေနာ္ စာသင္ေပးေတာ႔ ဘာသာအားလံုး က်ေနာ္ သင္ေပးပါတယ္၊ အဂၤလိပ္စာေတာ႔ က်ေနာ္႕ ကိုယ္ က်ေနာ္ စိတ္မခ်လို႕ အသက္ ၈၄ ႏွစ္ရွိတဲ႔ က်ေနာ္႕သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ အဖိုး မႏၱေလး တိုင္းပညာေရးမႈး အၿငိမ္းစား (နံမည္ မေသခ်ာ၊ ေနာက္မွ ေဖာ္ျပေပး ပါ႔မယ္) နဲ႕ one by one သင္ခိုင္းပါတယ္။

ဆရာႀကီးကလည္း သူ ၁၀တန္း ေအာင္သြားတဲ႔ အတြက္ အရမ္း၀မ္းသာၿပီး ဆုိက္ဂ်ဲရုိး ႀကီးနဲ႕ အိမ္ကိုခ်ီတက္လာၿပီး ေရခဲမုန္႕ ၃ပြဲတိတိ အားေပး သြားပါေၾကာင္း..၊ က်ေနာ္ တို႕လည္း အသက္ ၈၄ ႏွစ္ ရွိတဲ႔ သူ႕ရဲ႕ ဆရာႀကီးနဲ႕ ၁၀တန္း ကို ၁၀ႏွစ္တိတိ ေျဖဆိုၿပီး ေအာင္ျမင္ခဲ႔ တဲ႔ တပည္႕ႀကီးတို႕ကို ၾကည္႕ၿပီး ၀မ္းသာပိတိမ်ားျဖစ္ခဲ႔ရပါေၾကာင္း..။

၁၀ တန္းေအာင္ၿပီး သြားေတာ႔လည္း ဖခမည္းေတာ္ ဘုရားက  ၁၀တန္းေအာင္ေတာ႔ ဘာလုပ္ရမွာလည္း (အင္ဂ်င္နီယာႀကီး...၊ ဆရာဝန္ႀကီး..မွ မျဖစ္ေသးတာ) ဆိုတဲ႔ စကားေၾကာင္႔..(ေရြးေကာက္ပြဲ ႏိုင္ေတာ႔ ဘာလုပ္ရမွာလည္း အေျခခံ ဥပေဒမွ မရွိေသးတာ ဆိုတာမ်ဳိးေပါ႔ဗ်ာ.... ) က်ေနာ္တို႕ ၂ေယာက္ ကေတာ႔ ဖူးစာဆံုခြင္႔ မႀကံဳရ ေသးပါဘူးခင္ဗ်ား..။

ေနာက္ဆက္တြဲ ဇာတ္လမ္းမ်ားကို ဆက္လက္ ေဖာ္ျပေပးပါ႔မယ္

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး


No comments:

Post a Comment