Wednesday, July 27, 2011

ငယ္ဘဝမ်ား(၁၀)ႏွင္႔ က်ေနာ္႔ ခ်စ္ခရီး (၁၁) ႏွစ္ အပိုင္း (၂)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္႔ ဘဝမွာ ပထမဆံုး ခ်စ္သူကို စတင္ေတြ႕ခဲ႔ပါတယ္၊ က်ေနာ္႕ ခ်စ္သူဘဝကို မတင္ျပခင္ က်ေနာ္ တို႕ မိသားစု ဆက္ဆံေရး ကို နဲနဲေလာက္ ေျပာျပခ်င္ပါတယ္၊ က်ေနာ္႕ ဟာမိဘ၂ပါးက လိုလို ခ်င္ခ်င္ နဲ႕  ေမြးလာတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္၊ ေရွ႕ပိုင္းမွာလည္း က်ေနာ္ ေျပာျပခဲ႔ပါၿပီ။

ေနာက္ၿပီး အႀကီးဆံုး သမီးျဖစ္တဲ႔အတြက္ ဆိုၿပီး မိဘေတြရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းကို ထူးျခားစြာ မခံခဲ႔ရပါဘူး၊ မိဘ ရုန္းကန္ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ေမြးလာတာကုိး၊ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္႔ အဖိုးခ်စ္တယ္ဆိုတာလည္း အဖိုးက က်ေနာ္ သိတတ္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ဘုန္းႀကီးဝတ္နဲ႔ ဆိုေတာ႔ တျခားအဖိုးေတြလို ခ်စ္ျခင္းကိုပီပီျပင္ျပင္ ေဖာ္ျပခဲ႔ႏိုင္တာ မဟုတ္ပါဘူး၊ က်ေနာ္ႀကီးလာတဲ႔ အခ်ိန္ၾကမွ အဖိုးခ်စ္ခဲ႔တာကို ခံစားသိခဲ႔တာပါ။

အဲဒီေတာ႔ မိသားစုထဲမွာ ခ်စ္ျခင္းကို မရခဲ႔ေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ဘဲ ခ်စ္ျခင္းကို ရွာေဖြခဲ႔ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္း ဆိုတဲ႔ေနရာမွာလည္း က်ေနာ္႔ စိတ္ရင္း အခံကိုက ေယာက္က်ားေလးေတြကို သိပ္ေပါင္းလို႕ မရခဲ႔ပါဘူး၊ ေဖေဖကို ၾကည္႔ၿပီးေတာ႔ ကို ေယာက္က်ားေလး ေတြကို မုန္းတဲ႔ အဆင္႔ထိခံစားမိပါတယ္။

ေမေမ နဲ႕ ကိုယ္ခ်င္းစာၿပီး မိန္းမေတြဟာ ေယာက္က်ားေတြရဲ႕ တဆင္႔ခံျဖစ္ရတာကို သိပ္မုန္း ပါတယ္။ မိန္းခေလး သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေတာ႔ အၿမဲတန္း ေဖးေဖးမမ နဲ႔ ဆက္ဆံခဲ႔ပါတယ္။ အဲဒီေတာ႔ က်ေနာ္႔ ကို မိန္းခေလး သူငယ္ခ်င္းေတြက ခ်စ္ၾကပါတယ္။ ေယာက္က်ားေလး သူငယ္ခ်င္းေတြကိုေတာ႔ ဘယ္ေတာ႔မွ အနစ္နာခံၿပီးေတာ႔ မေပါင္းပါဘူး၊ မယံုၾကည္တဲ႔ စိတ္အရင္းခံက ရွိၿပီးသား ဆိုေတာ႔ က်ေနာ္က အၿမဲတန္း အသာစီးနဲ႔ဘဲ ေပါင္းပါတယ္။

က်ေနာ္႔ အေပၚ အနစ္နာခံေပါင္းတဲ႔ ငယ္ေပါင္းေတြနဲ႕ဘဲေပါင္းျဖစ္ပါတယ္။ ႀကီးမွ ေတြ႔တဲ႔ သူေတြက က်ေနာ္႔ကို သိပ္ၾကည္႕မရၾကပါဘူး။ က်ေနာ္ကလည္း ထိုနည္း၄ုင္း ေပါ႔။ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္႔ ရဲ႕အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း ေတြမွာ အစြန္းေရာက္  စရုိက္ ၂မ်ိဳးရွိတဲ႔ သူေတြ ပါပါတယ္။ တခ်ဳိ႕က အရမ္း ရုိးသားျပီး စာေတာ္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ရယ္၊ သိပ္လွၿပီး ေပြရႈတ္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္း မ်ားရယ္ေပါ႔။ ဆန္႔က်င္ဘက္ ေတြေပါ႔ဗ်ာ။ သူတို႕ အျခင္းျခင္းလည္း သိပ္ၾကည္႔ရၾကတာ မဟုတ္ဘူး။

သိပ္ရုိးတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက က်ေနာ္ အဲဒီလို သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေပါင္းေနတာကို စိုးရိမ္ၾကတယ္။ ႀကဳံတိုင္း သတိေပးစကား ေျပာၾကတယ္။ ဟို စံျပသူငယ္ခ်င္း ေတြကလည္း က်ေနာ္႔ ကို ဘယ္လိုဟာေတြနဲ႔ ေပါင္းေနတာ လည္း ဆိုၿပီး အၿမဲတန္း အေကာခံရတယ္။

ရုိးတယ္ ဆိုတဲ႔ေနရာမွာ သာမန္မဟုတ္ပါဘူး။ ေတာ္ေတာ္ကို ရုိး ၾကတာပါ။ အခုထိဘဲ အပ်ဳိႀကီး ဆရာမႀကီးေတြ အျဖစ္ ဘဝကို ဂြတိဂြၾက ေလွ်ာက္လွန္း ေနၾကဆဲပါ။ က်ေနာ္က အင္တာနက္သံုးၿပီး သူတို႕ အတင္းေတြ တုပ္ေနၿပီ၊ သူတို႕က အင္တာနက္မေျပာနဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာ သံုးတာေတာင္ ခလုပ္မွားႏႈိတ္ရင္ ေပါက္ကြဲမွာ စိုးလို႕ဆိုၿပီး ကြန္ပ်ဴတာကိုင္ခါနီး ဆိုရင္ ဘုရားစာေတြရြတ္ၿပီး၊ microsoft ဖခင္ႀကီး ဘီဂိတ္ကို ေမတၱာပို႔ ၊ ေသြးေဆး တခြက္ တခြက္ေသာက္ ၿပီးမွ ကိုင္ၾကပါတယ္။ တကယ္ ေျပာတာပါ ဟား..ဟား၊

မႏၱေလးသူေတြ ျဖစ္ၿပီး က်ေနာ္႔ဆိုင္လာဖို႕ လူရႈတ္လို႔ စက္ဘီးမစီးတတ္လို႔ မလာရဲၾကဘူးတဲ႔၊ ညံခ်က္ ကေတာ႔ဗ်ာ၊ မႏၱေလး သူေတြသိကၡာၾကပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕ မန္းသူေတြဆိုတာ ေမြးကထဲက စက္ဘိးဖက္ၾကီးလာၾကတာ မဟုတ္လား၊ မတတ္ မေနရ ပညာရပ္ေတြထဲမွာ စက္ဘီးစီးတာ အခုဆိုရင္ ဆိုင္ကယ္စီးတာပါ ပါသြားပါၿပီ။ က်ေနာ္ တို႕ငယ္ငယ္က ဆိုရင္ ၃-၄ တန္းေရာက္လာၿပီ ဆိုရင္ စက္ဘိးစီးတတ္ ဖို႕အခိ်န္တန္ၿပီဆိုၿပီး မိဘ၊ ညီအကို ေမာင္ႏုမ ေတြက ဝိုင္းသင္ေပးၾကပါတယ္။

အသင္ခံရတဲ႔သူကလည္း အားက်ဳိးမာန္တက္သင္ပါတယ္။ တတ္တာကေတာ႔ ဒူးကြဲ၊ လက္ၿပဲမွ ေသြးနဲနဲ ေလာက္ထြက္မွ တတ္ၾကပါတယ္။ မသင္ရဲလို႕ ေၾကာက္ေနတဲ႔ သူဆိုရင္ ဝိုင္းအဟားခံရပါတယ္။ အဲဒိေတာ႔ ေသြး ထြက္ခါမွထြက္ေရာ တတ္ေအာင္ေတာ႔ သင္ၾကပါတယ္။

ကဲ အဲဒါေတြခဏထားၿပီး က်ေနာ္႔ ရဲ႕ခ်စ္ဇာတ္လမ္းေလး ဆက္လိုက္မယ္ေနာ္။

က်ေနာ႔္ ဘဝမွာ အဲဒီ အခ်ိန္ထိ ဂရုတစိုက္နဲ႔ ခ်စ္မဲ႔သူ မရွိခဲ႔ပါဘူး။ မိန္းခေလး သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း သူတို႕ကိုဘဲ ဂရုစိုက္ခံခ်င္တာ မဟုတ္လား၊ မိဘ ေတြကလည္း က်ေနာ္႔ထက္ အငယ္ေတြနဲ႔ အလုပ္ရႈတ္ ေနတာဆိုက်ေနာ္ကို အထူးျပဳၿပီး ခ်စ္ခ်ိန္ မရပါဘူး။

အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္႔ ကို ဂရုတစိုက္နဲ႕ေဖးေဖးမမ ဆိုေတာ႔ နဲနဲ ထူးထူးဆန္းဆန္းခံစားရပါတယ္။ ခ်စ္ေသးတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္ စိတ္မွာ တမ်ဳိးခံစားရတာကိုေျပာတာ၊ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္း ေတြကလည္း တအားထူးဆန္းေနၾကပါတယ္။ က်ေနာ္ လို မလွမပ ကိုမွ တစြဲလန္းလန္း လုပ္ေနတာ ဆိုေတာ႔၊ သူတို႕က က်ေနာ္႔ ထက္ပိုၿပီး သူလာတဲ႔အခ်ိန္ ေတြကို မွတ္မွတ္သားသား နဲ႕  ဂရုစိုက္ၾကပါတယ္။ က်ေနာ္ က အဲဒီ အခ်ိန္ထိ ဘယ္လိုမွ မေနေသးပါဘူ။

တခ်ဳိ႕ေန႔ ေတြဆိုရင္ သူ လာတဲ႔ အခ်ိန္ဆိုရင္ က်ေနာ္က ဖဲဝိုင္းမွာ ထိုင္လို႕ ေကာင္းေနတဲ႔ အခ်ိန္၊ သူငယ္ခ်င္းေတြက လာတဲ႔ သူကို သနားလို႕ ဆိုၿပီး က်ေနာ္႔ ကို အတင္းဆြဲ ထူၿပီး ဖဲဝိုင္းက ထခိုင္းၿပီး မ်က္ႏွာျပ ခိုင္းၾကပါတယ္။ က်ေနာ္က ဖဲေကာင္းေနရင္ ဘယ္ေတာ႔ မွ မထပါဘူး၊ ဖဲရႈံးေနရင္သာ အေၾကာင္းျပခ်က္ တခုရၿပီး ထၾကည္႕ပါတယ္။

အဲဒီေလာက္ထိ ခ်စ္ခဲ႔တာေနာ္ ဟဲ..ဟဲ၊ က်ေနာ္တို႔ က ညဘက္ဆိုရင္ စာအုပ္ဆိုင္ (Evening wi) ကိုအၿမဲတန္းသြားပါတယ္။ ဟို ေဖေဖမႀကိဳက္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္း နဲ႕ က်ေနာ္နဲ႔ က စာအရမ္းဖတ္တာဆိုေတာ႔ စာအုပ္ဆိုင္ မသြားတဲ႔ ရက္မရွိပါဘူး။ အီးဗနီးဝိုင္ က ကိုေပါက္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႕က အရမ္းႏိုင္စားပါတယ္။ အခုေတာ႔ ကိုေပါက္က ကညန မွာ အရာရွိ ႀကီးႀကီး ျဖစ္ေနၿပီး၊ စာအုပ္ မကိုင္ဘဲ၊ မိန္းမ မရုိက္ရဲ တိုင္း golf ရုိက္တံ ေတြကိုင္ကိုင္ ၿပီး ေဂါက္သီးေတြကို အားရွိပါးရွိ ရုိက္ေနတာ ေတြ႔ပါတယ္...။

အဲဒီလို က်ေနာ္တို႕ စာအုပ္ဆိုင္ကို သြားတဲ႔ အခ်ိန္ကို ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက သိသြားပါတယ္။ စာအုပ္ဆိုင္ သြားတိုင္း ေနာက္ကေန လိုက္လိုက္ၿပီး စကားေျပာပါတယ္။ က်ေနာ္ တို႕သူငယ္ခ်င္းေတြ က လည္း ျပန္ေျပာ ပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႕ ရင္းႏွိးသြားၾကပါတယ္။ စာအုပ္ဆိုင္က ကိုေပါက္နဲ႔လည္း ခင္သြားပါတယ္။ အဲဒီလို သူငယ္ခ်င္းေတြ နဲ႔ ရက္ေပါင္းမ်ားစြာေပါ႔။

ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ စာအုပ္ဆိုင္မွာ ထိုင္ေနရင္၊ က်ေနာ္တို႕ ၂ေယာက္ထဲ ဘုရားဘက္ကို လမ္းေလွ်ာက္ ၾတပါတယ္။ အဲဒီမွာ က်ေနာ္႔ကို စာေပးပါတယ္။ ရင္ခံုစရာ အေရးအသား ေတြနဲ႔ေပါ႔၊ ဟား..ဟား၊ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္က ဂ်ာနယ္ေက်ာ္ မမေလး ရဲ႕ သူလိုလူကို အေခါက္ေပါင္း မ်ားစြာ ဖတ္ၿပီး အရသာခံေနပါၿပီ။ ေနာက္ၿပီးဆရာျမသန္းတင္႔ ရဲ႕ ဘာသာျပန္ gone with the wind ထဲက စကားလက္ နဲ႔ ရက္ဘတ္တလာ ကို စြဲလန္းၿပီး အက္ရွေလ နဲ႕မီလာနီ တို႕ကဖမ္းစားေနပါၿပီ။

စာအိတ္္ ကေလးကေတာ႔ မိုက္တယ္ဗ်ာ၊ သူကိုယ္တိုင္ ေဆးခ်ယ္ၿပီး ကိုယ္တိုင္လုပ္ထားတဲ႔ စာအိတ္ ကေလးနဲ႔ဗ်၊ သူ႕အေမစီက ဒါးျမတိုက္လာတဲ႔ ပန္းေလးေတြကလည္း အၿမဲတန္းပါတယ္။ အဲဒီလို စာအိတ္ကေလးေတြ နဲ႕ ပန္းပြင္႔ေပါင္း အမ်ားႀကီးေပးခဲ႔ပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ သနားခါး မလိမ္း၊ ပန္းမပန္ တဲ႔ မႏူးညံတဲ႔ က်ေနာ္႔ အတြက္ေတာ႔ အလကားပါဘဲ။

ေနာက္ဆံုး အိမ္နဲ႔ ေဝးရာမွာသာ ေနခ်င္တဲ႔ က်ေနာ္ နဲ႔ အျပင္မွာ ေတြ႕ၾကေတာ႔တာေပါ႔၊

lady first ဆိုတာကို စာအုပ္ထဲမွာသာ ဖတ္ဘူးတဲ႔ ၊ ေမတၱာတရားကို တသက္လံုး ေကာင္းေကာင္း မခံစားဘူးတဲ႔ က်ေနာ္ ဟာ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ အလြန္ခ်စ္တတ္၊ ဂရုစိုက္တတ္တဲ႔ က်ေနာ္႕ရဲ႕ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ကုိ ဘယ္လိုမွ မျငင္းပယ္ႏိုင္ေတာ႔ဘဲ ခ်စ္ခရီးလမ္းေၾကာင္းကို စၿပီး ေလွ်ာက္မိ ၾကပါေတာ႔တယ္။

သမီးရီးစား သက္တမ္း ၁၁ ႏွစ္ ရဲ႕ နိဒါန္းအစေပါ႔ဗ်ာ။ ကဗ်ာမဆန္ ေပမဲ႔ ......ကဗ်ာလည္း မမဲ႔ခဲ႔ပါဘူး.......။

(ေနာက္မွ အဆင္ေျပရင္ ဆက္လက္ေဖာ္ျပေပးပါမယ္။ အခုေတာ႔ ဒီေလာက္နဲဘဲ နားလိုက္ပါေတာ႔ မယ္ဗ်ာ၊ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္)။

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး

No comments:

Post a Comment