Wednesday, July 27, 2011

က်ေနာ္ နဲ႔ Company အလုပ္မ်ား အပိုင္း (၁)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

ဒီေန႔ က်ေနာ္ တင္ရမဲ႔ ပို႔စ္ ေတြကို မဟားဒယား တင္ေနမိတယ္..၊ စာေရးခ်င္လို႔ဗ် ၊ သမီး ေတြက ရုိက္ေပးေပမဲ႔ စာအခ်ိတ္အဆက္ေလး စာလံုးေပါင္းေလး နဲ႔ ပိုစ္႔ထဲမွာ ေကာင္းေကာင္း မြန္မြန္ ေလး ဖတ္ႏိုင္ ေအာင္ လုပ္ရ ေသးတာ...၊ ဒါေတာင္ က်ေနာ္က ခပ္လွ်မ္း လွ်မ္း ဆိုေတာ႔ စာလံုးေပါင္း အမွားေတြ မ်ားမယ္ ထင္တယ္..၊ ေျဖးေျဖး ခ်င္း ျပင္ေပးပါ႔မယ္..သည္းခံၿပီး ဖတ္ေစလိုပါတယ္..။

က်ေနာ္ ဝါသနာ ပါတဲ႔ အလုပ္ လုပ္ေနရတဲ႔ အတြက္ က်ေနာ္ စိတ္ခ်မ္းသာေနမိတယ္..၊ ဒီလို လုပ္ေနႏိုင္ တာလည္း ဒီဆိုင္ေလး ရဲ႕ ေက်းဇူးတရားဘဲ ဆိုၿပီးေတာ႔ ဆုိင္ေလး ကို ေက်းဇူးတင္မိတယ္၊ သမီး မ်ားကို ေက်းဇူးတင္မိတယ္၊ မၾကာခဏ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာေပးရတယ္ တေန႔ထက္ တေန႔ ရုိက္စရာေတြက ၿပီးမွ မၿပီးႏိုင္တာကိုးဗ်..။

က်ေနာ္ ဒီအလုပ္ မလုပ္ ခင္က အလုပ္ လုပ္ဘူးပါတယ္.၊ အစိုးရ အလုပ္ ေတာ႔ မဟုတ္ဘူး အျပင္အ လုပ္ပါ..၊ က်ေနာ္ တို႔ ေမာင္ႏွမ ေျခာက္ေယာက္ တေယာက္မွ အစိုးရဝန္ထမ္း မလုပ္ဘူးပါ.၊ က်ေနာ္ ေဖေဖ ကမလုပ္ေစခ်င္တဲ႔ အတြက္ပါဘဲ..၊ က်ေနာ္႕ ေဖေဖ က အစိုးရ ဝန္ထမ္း ဆိုရင္ စိတ္ဓါတ္ ပ်က္စီးမယ္ ဆိုတဲ႔ အယူအဆ ေၾကာင္႔ တေယာက္မွ မလုပ္တာပါ..၊ (ဒါ ေဖေဖ ရဲ႕ အယူအဆပါ..ေဖေဖ ကိုယ္တိုင္လည္း ဝန္ထမ္းပါ) ၊ က်ေနာ္ ကေတာ႔ လူအေပၚမွာ ဘဲ မူတည္မယ္ လို႔ဘဲ ထင္ပါတယ္..။

ပထမ အလုပ္မွာ ဝန္ထမ္း ၄ဝ ေလာက္ရွိပါတယ္..၊ ညီမ လုပ္သူက က်ေနာ္႔ ကို အတင္းဝင္လုပ္ ခိုင္းတဲ႔ အတြက္ ဝင္လုပ္မိပါတယ္..။ အဲ႔ဒီ အခ်ိန္မွာ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးနဲ႔ ယူၿပီး က်ေနာ္က ဇိမ္က်ေနတဲ႔ အခ်ိန္ေပါ႕..၊ က်ေနာ္႔ အလုပ္က မနက္မိုးလင္း ရင္ ဘာစားမလည္း ဆိုတာဘဲ စဥ္းစားစရာ ရွိပါတယ္။

ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးကလည္း ကားဝယ္ေရာင္း လုပ္တာ ေတာ္ေတာ္ အဆင္ေျပေနတဲ႔ အခ်ိန္ပါ.၊ က်ေနာ္ကို ညီမ လုပ္သူက  အလုပ္ လုပ္ဘို႕ေခၚေတာ႔......လုပ္မယ္ ဆိုၿပီး တုိင္ပင္ေတာ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးက သေဘာေပါ႔.တဲ႔.၊ အဲဒါနဲ႔ က်ေနာ္ ပထမ အလုပ္ကို စလုပ္ျဖစ္ပါတယ္..။

က်ေနာ္ တသက္လံုး အလုပ္ လုပ္လာတာပါ..၊ ဒါေပမဲ႔ အဲဒါေတြ အားလံုးက ကိုယ္ပိုင္ အလုပ္ ေတြပါဘဲ..၊ မႀကီးက်ယ္ ေပမဲ႔ အရာရာ ကို ကိုယ္႔သေဘာနဲ႔ ကိုယ္ ဆံုးျဖတ္ပိုင္ခြင္႔ ရွိခဲ႔ပါတယ္..၊ အလုပ္ကိုလည္း က်ဳိးက်ဳိးစားစား လုပ္ခဲ႔ ပါတယ္..၊ အခုလို သူမ်ား အလုပ္စလုပ္ တဲ႔ အခ်ိန္မွာ လည္း က်ေနာ္ ဟာကိုယ္ပိုင္ အလုပ္ကဲ႔သို႕ လုပ္ခဲ႔ ပါတယ္.။

က်ေနာ္႔ ကို ပိုင္ရွင္ ေတြက ႏွစ္သက္ပါတယ္..၊ ဒါေပမဲ႔ ဝန္ထမ္း ၄၀ ေက်ာ္ ရဲ႕ တေယာက္တမ်ဳိး ဒဏ္ေတြ ကိုက်ေနာ္ မခံႏိုင္ပါဘူး..၊ အုပ္စုေတြဖြဲ႕..သူတပါးရဲ႕ အားနဲခ်က္ ေတြရွာ..အစည္းအေဝး မွာ ေဂ်ာက္ခ်..၊ လက္ဖက္ရည္ ဆိုင္ မွာ တိတ္တိတ္ပုန္း အတင္းေျပာ..၊ ေဂ်ာက္တြန္း..၊ သူ႕လူ ကိုယ္႔လူခြဲ..၊ သူ႕လူ ကိုယ္ဘက္သားလုပ္..၊ ေနာက္ေၾကာ ဒါးနဲ႔ ထိုး..အမ်ားႀကီးပါဘဲ..။ က်ေနာ္ အဲဒီဒဏ္ေတြ မခံႏိုင္ပါဘူး..။

အဲဒီေတာ႔မွ က်ေနာ္ ဟာ လူေတြ အေၾကာင္းကို ေတာ္ေတာ္ သိသြားတယ္...၊ အံၾသမိတယ္ စိတ္လည္းညစ္ တယ္..၊ ရုံးက ျပန္လာၿပီ ဆိုရင္ ဒီအေၾကာင္းေတြ က်ေနာ္ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ကိုျပန္ေျပာျပတယ္.. တရက္လည္း မဟုတ္ ေန႔တိုင္း ဆိုေတာ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး က မခံႏိုင္ေတာ႔ပါဘူး.. အလုပ္က ထြက္လိုက္ပါ.. လစာကို ၂ဆ ေပးပါမယ္ ဆိုၿပီး ေျပာလာတယ္..။

သိပ္မၾကာပါဘူး ညီမ လုပ္သူကလည္း မေပ်ာ္ဘူး ဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ တို႕ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး ဘဲ company အလုပ္ကို ပထမအႀကိမ္ Good bye လုပ္ခဲ႔ပါတယ္..၊ အဲဒီ အလုပ္မွာ ၂ႏွစ္ ေလာက္ ၾကာခဲ႔ပါတယ္..။

ဒီလိုနဲ႕ က်ေနာ္ ဟာ အိမ္မွာ ေနရင္း ေမာင္ႏွမ ေတြနဲ႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးကို ထမင္း၊ ဟင္း ခ်က္ေၾကြး (မနက္စာ)၊ ညစာ ၾကရင္ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး တို႕အိမ္ က ထမင္း စားပြဲမွာ လက္ေဆးစရာေတာင္ မလိုပါဘူး..၊ ဇြန္း ကိုင္စားရုံပါဘဲ..၊ ဒါေတြက ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး အိမ္က က်ေနာ္႕ အေပၚမွာ ထားရွိတဲ႔ ေမတၱာတရားေတြေပါ႔..။

အဲဒီလို ဘဝမွာ ေနသာသလုိ ေနလာရင္း ဒုတိယ အႀကိမ္ အလုပ္ဝင္ျဖစ္ပါတယ္..၊ အဲဒီ တုန္းကလည္း ညီမ လုပ္တဲ႔ သူက အလုပ္ လုပ္ခ်င္တယ္ ဆိုတာ နဲ႔ က်ေနာ္ နဲ႔ အတူ အလုပ္ဝင္ျဖစ္တာပါ..၊ အလုပ္ ပိုင္ရွင္ေတြက တရုပ္သူေဌး ေတြပါ..၊ ျမန္မာစာ နဲ႔ အဂၤလိပ္စာ ေတာင္ မတတ္ပါဘူး စာရင္း လုပ္ရင္ တရုပ္လို တဆင္႔ ျပန္လုပ္ရပါတယ္..၊ အလုပ္မွာ လည္း ဘာမွ နားမလည္ ပါဘူး..၊ သူတို႔ ယံုၾကည္စြာ လြဲအပ္ ထားတဲ႔ သူက သူတို႕ တရုပ္ ပညာတတ္ေပါ႔ ထိုင္ဝမ္ က ဒီပလိုမာ အခ်ဳိ႕ နဲ႔ ျမန္မာ ဘြဲ႕ရေပါ႔..အဂၤလိပ္ စာ နဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာ လည္း နဲနဲပါးပါး တတ္ေတာ႔ သူက M.D ပါ..၊ က်ေနာ္က G.M ပါ..၊ ညီမ က Training Manager ပါ..။

အဲဒီမွာ က်ေနာ္ တို႕ ဟာ Company Ltd ဆိုတာနဲ႔ ထိပ္တိုက္ တိုးေတာ႔ တာပါဘဲ..၊ လုပ္ငန္း ၄ ခုေလာက္ရွိပါတယ္..၊ သတင္း စာ ထဲမွာ ေၾကာ္ျငာ ထည္႔ တဲ႔ လုပ္ငန္း၊ ပံုႏိွပ္ လုပ္ငန္း၊ က်ေနာ္ တို႕ ကြန္ပ်ဴတာ သင္ၾကားေရးလုပ္ငန္း..နဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာ အေရာင္းနဲ႔ အျပင္လုပ္ငန္း ပါဘဲ..။

က်ေနာ္႔ ကို G.M ဆိုတဲ႔ ရာထူးႀကီးေပးၿပီး ခပ္တည္တည္ နဲ႔ တံဆိပ္ထု ဆိုင္းထိုးေပးၿပီး ဝန္ထမ္း ကဒ္ ေလး လုပ္ေပးတာဘဲ ရွိတာပါ..၊ တကယ္ က်ေနာ္ လုပ္ရတာက ကြန္ပ်ဴတာ သင္ၾကားေရး ဘက္က ဝန္ထမ္း ေတြနဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ႔ လစာ၊ ဝန္ထမ္း ခန္႔အပ္ေရး၊ ဝန္ထမ္း စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္း၊ စာရင္းဇယား ေတြနဲ႔ သင္တန္း အခ်ိန္စာရင္း ၊ သင္တန္း ေအာင္ျမင္ေရး အတြက္ ေတာ႔ အားလံုး လုပ္ရပါတယ္..၊ ေၾကာ္ျငာ လုပ္ရတယ္၊  ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္ အဲဒီ အလုပ္ ေတြကို အေကာင္းဆံုး လုပ္ေပးခဲ႔ပါတယ္..၊ လိုအပ္ရင္ သင္ၾကားေရးမွာလည္း ဝင္ေပးခဲ႔ ပါတယ္.။

က်ေနာ္႔ အေန နဲ႔ လည္း G.M ဆိုတာ ႀကီးက ဘာလုပ္ရ သလည္း ဆိုတာေတာင္ အတိအက် မသိပါဘူး..၊ သူတို႔ ကလည္း က်ေနာ္႔ ကို မေျပာပါဘူး..၊ အဲဒီေတာ႔ က်ေနာ္လည္း က်ေနာ္ တတ္တာဘဲ က်ေနာ္လုပ္ေနတာပါ..၊ သူတို႕ကလည္း တျခားလုပ္ငန္း ေတြမွာ အဝင္မခံပါဘူး..၊ အဲဒီေတာ႔ က်ေနာ္ နဲ႔ သက္ဆိုင္ တာ သင္တန္း တခုဘဲသတ္မွတ္ၿပီး ဘယ္အလုပ္ ထဲ မွာမွ ဝင္မပါခဲ႔ ပါဘူး..။

တိုတိုေျပာရရင္ သူတို႔ရဲ႕ လုပ္ငန္း ၄မ်ဳိး က က်ေနာ္ တို႔ သင္ၾကားေရး နဲ႔ ပတ္သက္တာ တခုဘဲ အျမတ္အစြန္းရပါတယ္ ေအာင္ျမင္ပါတယ္..၊ တျခားလုပ္ငန္း ေတြက လစဥ္ အရႈံးျပေနပါတယ္..၊ အဲဒီမွာ သူေဌးက ေၾကာ္ျငာ လုပ္ငန္း ကို ျဖဳတ္ဖို႕ ေျပာလာပါတယ္..၊ အဲဒီ အရႈတ္ထုပ္က က်ေနာ္႔ ေခါင္းေပၚ ေရာက္ လာတာ ပါဘဲ။

က်ေနာ္ဟာ အဲဒီ company မွာ စလုပ္ ကထဲက မ်က္ေစ႕ပိတ္ နားပိတ္ၿပီး လုပ္ခဲ႔ တာပါ.၊ က်ေနာ္႔ အလုပ္ ထဲလည္း လာမရႈတ္နဲ႔ ဒင္း တို႕ အလုပ္ လည္း ဝင္မစြက္ဘူး ဆိုတဲ႔ မူနဲ႔ ေနလို႕ အဲဒီ အခ်ိန္ေလာက္ထိ ေနလို႔ ရတာပါ..၊ အဲဒီ MD တရုပ္နဲ႔ ေၾကာ္ျငာ လည္ေကာက္ တဲ႔ ဝန္ထမ္း မိန္းခေလး ေတြနဲ႔ ပတ္သက္မႈ႕ ေတြ၊ လုပ္ငန္း ခြင္မွာ မမွန္မကန္ လုပ္တဲ႔ ျဖစ္ရပ္ေတြ သူ႕ကို ယံုၾကည္တဲ႔ သူေဌး ကုိ အမ်ဳိးမ်ဳိး စာရင္းလိမ္ၿပီး မဟုတ္မမွန္ လုပ္ေနတာေတြ အမ်ားႀကီးပါ..။

က်ေနာ္လည္း က်ေနာ္႕ နဲ႔ တိုက္ရုိက္ သက္ဆိုင္ တာေတြ မပါေသးေတာ႔ အသာဘဲ ေနလိုက္ပါတယ္..၊ ေနာက္ေတာ႔ သူ႕ ေၾကာ္ျငာ ေကာက္တဲ႔ ဝန္ထမ္းေတြ အလုပ္ျပဳတ္မယ္ လုပ္ေတာ႔ မဆီမဆိုင္ အဲဒီ ဝန္ထမ္း ေတြ အလုပ္မျဖဳတ္ဘဲ က်ေနာ္႕ ကြန္ပ်ဴတာ ဘက္က ဝန္ထမ္း ေတြ (၇ ေယာက္ေလာက္၊ နံမည္ ေတာင္ ေရးၿပီးၿပီ ၊ ေၾကာ္ျငာ ကပ္ဘို႔ ဘဲ က်န္ေတာ႔ တယ္) လာျဖဳတ္ၿပီး သူ႕လူ ေတြ ကို အဲဒီေနရာမွာ အစားထိုးဘို႕ လာၿပီး request လုပ္ပါတယ္..(request ဆိုတာ အလကား ေျပာတာ လာၿပီး order ေအာက္တာ)။

ဟဲ..ဟဲ ဘယ္ရမလည္း ဒီလို ဖိုက္ခ်င္ေနတာ ၾကာၿပီ ဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ လည္း က်ေနာ္ ကြန္ပ်ဴတာ ဝန္ထမ္း ေတြ အကုန္ အစည္း အေဝး ေခၚၿပီး  MD ရဲ႕ မတရား အႀကံအစီ ႀကီးကို ဖြင္႔ေျပာလိုက္ၿပီး က်ေနာ္လည္း မတတ္ႏိုင္ဘူး သူက သူေဌးရဲ႕ လူယံု ေနာက္ၿပီး ရာထူး အရလည္း က်ေနာ္႔ ထက္ ႀကီးတယ္ ဒါေၾကာင္႔ က်ေနာ္ တာဝန္ယူရတဲ႔ ဝန္ထမ္း ေတြကို က်ေနာ္ မတရား မလုပ္ခ်င္တဲ႔ အတြက္ က်ေနာ္ အလုပ္ထြက္မယ္ ဆိုၿပီး ေၾကျငာ ပစ္လိုက္ပါတယ္.။

ထြက္စာ ေရးၿပီး တခါထဲ အစည္းအေဝး မွာ တရားဝင္တင္လိုက္ပါတယ္..၊ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ ျမန္မာ႔ သတၱ္ိ သိရတာ ပါဘဲ..၊ က်ေနာ္႔ ေနာက္က ဝန္ထမ္း အားလံုးလိုက္ၿပီး ထြက္စာတင္ၾကပါတယ္..၊ MD တရုပ္လည္း ျပာသြားၿပီး သူ႕ အစီအစဥ္ ကို ေနာက္ဆုတ္လုိက္ပါတယ္..၊ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ မွန္ကန္တဲ႔ ဘက္ကလိုက္ၿပီး က်ေနာ္ နဲ႔ အတူ ထြက္စာလုိက္တင္ ခဲ႔ ၾကတဲ႔ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဘက္ မ်ား ကို ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ဒီေနရာကေန ေျပာၾကားလိုပါတယ္..(ဝန္ထမ္း ၂၅ ၊ ၃ဝ ေလာက္ရွိပါတယ္..၊ sales က hardware သမားေတြလည္း ပါပါတယ္)...။

ဒါေပမဲ႔ သူ႕ရဲ႕ ဘာမက်၊ ညာမက် ၃၊ ၄ ေယာက္ ကိုေတာ႔ ကြန္ပ်ဴတာ အတန္း ေတြ အတင္း တက္ခိုင္းၿပီး ကြန္ပ်ဴတာ ဝန္ထမ္း ထဲ ထည္႕ ထားပါတယ္..၊ အဲဒါေတာ႔ က်ေနာ္ မေျပာေတာ႔ဘူး..။ ဒါေပမဲ႔ သူနဲ႔ က်ေနာ္ နဲ႔ ကေတာ႔ အဲဒီ အခ်ိန္က စၿပီးေတာ႔ ရန္သူ ျဖစ္သြားပါၿပီ..။

က်ေနာ္ ရဲ႕ သင္တန္းကလည္း ေအာင္ျမင္ေနပါၿပီ အတန္းခ်ိန္ အားလံုး ျပည္႔တဲ႔ အျပင္ သင္တန္းကို အမွီျပဳ ၿပီး လုပ္တဲ႔ sales ကလည္း ေတာ္ေတာ္ ရေနပါၿပီ..၊ အဲဒီမွာ MD ဇာတိ ကေပၚလာတာပါဘဲ.. ၊ က်ေနာ္ ကြန္ပ်ဴတာက ဝန္ထမ္း မိန္းခေလး ေတြကို ပေရာပရီ လာလုပ္တယ္..၊ လာဝယ္တဲ႔ စက္ေတြကို အတြင္း ကလီစာ ေတြ အေဟာင္းနဲ႔ အသစ္လဲတယ္ ၊ customer  ေပးထားတဲ႕ တန္ဘိုး အတိုင္း မေပးဘဲ ပစၥည္း ေလွ်ာ႔ေပးတယ္..၊ေစ်းေတြ ကို တကယ္ေရာင္းေတာ႔ တမ်ဳိး ပိုင္ရွင္စီတင္ေတာ႔ တမ်ဳိး လုပ္တယ္။ ဒါေတြက က်ေနာ္ နဲ႔ သက္ဆိုင္ပါတယ္ ၊ က်ေနာ္႕ သင္တန္း ကို တက္ၿပီး ယံုၾကည္မႈ႕ နဲ႔ ပစၥည္းဝယ္တာ ဆိုေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ ရွက္မိပါတယ္..။

အလုပ္ကလည္း ထြက္ခ်င္တဲ႔ အပိုင္းကတပိုင္း ေနာက္ၿပီး ၊ ေအာင္ျမင္ေအာင္ စဖြင္႔ ကထဲက လုပ္လာခဲ႔ တဲ႔ အလုပ္သံေယာဇဥ္ က တပိုင္း နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ညစ္ေနပါၿပီ..၊ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ MD က သူ႕ၾသဇာ မခံတဲ႔ က်ေနာ္႔ ကို ဖယ္ထုတ္ဖို႔ က်ဳိးစားလာပါတယ္..၊ အလုပ္ခန္႔ ရင္ ၆လ စာခ်ဳပ္နဲ႔ ႏိုင္ငံျခားလို လုပ္မယ္ေပါ႔.၊ ၆ လျပည္႔ သြားမွ သူ ႀကိဳက္ ရင္ ဆက္ခန္႔မယ္၊ သူမႀကိဳက္ရင္ ထြက္ရမယ္ ေပါ႔ ၊ကာရကံရွင္ ကလည္း အဲဒီအတိုင္း ဘဲ အခြင္႔အေရးရွိတယ္ ေပါ႔ ..လာတာက..။

က်ေနာ္လည္း အဲဒီလို႕ ေျပာကထဲ က သိၿပီ ငါ႔ကို အလုပ္ထုတ္ ခ်င္လို႔ဘဲ ဆိုၿပီး စဥ္းစားလိုက္တယ္..၊ အလုပ္ထြက္မယ္ေပါ႔. ထြက္မယ္ဆိုရင္ သူ မထုတ္ ခင္ တခါထဲ ဦးေအာင္ေျပာရမွာ ဘဲဆိုၿပီး  သူေခၚေျပာတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ဘဲ ဆံုးျဖတ္ၿပီး လကုန္ရင္ အလုပ္ ထြက္မယ္ ဆိုၿပီး သူ႕ကို ေျပာခဲ႔ တယ္..။

လကုန္တာ နဲ႔ အလုပ္က ဒုတိယ အႀကိမ္ Good Bye လုပ္ခဲ႔ ရျပန္တယ္..။ အဲဒီ အလုပ္မွာ လည္း ၂ႏွစ္ ေလာက္ လုပ္ခဲ႔ ပါတယ္..၊လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ ေတြကိုလည္း အားလံုးကို တခါထဲ ေျပာခဲ႕တယ္ အလုပ္ တခုရဘို႕ မလြယ္ပါဘူး တတ္ႏိုင္ သေလာက္ က်ေနာ္ မရွိလည္း ဆက္လုပ္ၾကပါ..၊ လိုက္ မထြက္ပါနဲ႔ ဆိုၿပီး တခါထဲ မွာ ခဲ႔ ပါတယ္..၊ ဒါေပမဲ႕.......။

အပိုင္း (၂) ဆက္ဖတ္ပါ.....

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး

No comments:

Post a Comment