Wednesday, July 27, 2011

က်ေနာ္ နဲ႔ Company အလုပ္မ်ား အပိုင္း (၄)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

အခု အပိုင္း (၄) ထဲမွာ က်ေနာ္႔ နဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာ နဲ႔ ဘယ္လို မ်ား သိကၽြမ္း ခင္မင္ လာသလည္း ဆိုတာ အရင္ဆံုးေျပာခ်င္ပါတယ္..၊ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ autobiography ထဲမွာ ဖခမည္းေတာ္ အေၾကာင္း ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ေရးထားၿပီးသား ဆိုေတာ႔ ေဖေဖအေၾကာင္းကို ေတာ္ေတာ္ သိသြားၾကၿပီ ထင္ပါတယ္..၊ အဲဒီ က်ေနာ္႔ ေဖေဖက ေခတ္ေရွ႕ကို မိုင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေျပးေနတာဗ်..၊ သူ က်ေနာ္႕ ကို  ေက်ာင္းပိတ္ရက္ တခုမွာ ကြန္ပ်ဴတာ သင္တန္း စတက္ခိုင္းပါတယ္..။

အဲဒီအခ်ိန္မွာ မႏၱေလး ၿမဳိ႕မွာ ကြန္ပ်ဴတာ သင္တန္း ဆိုလို႕ က်ေနာ္သိသေလာက္ တခုမွ မရွိပါဘူး..၊ က်ေနာ္႔ ဆရာ (တရုပ္ အမ်ဳိးသား) မႏၱေလး ၿမိဳ႕ ထြန္း အီလက္ထေရာနစ္ သင္တန္း ပိုင္ရွင္ ရဲ႕ ညီ ျဖစ္သူ က်ေနာ္႔ ဆရာ တေယာက္ ဘဲ တရုပ္ ကြန္ပ်ဴတာေလး တလံုးနဲ႔ နီးစပ္သူေတြကို တေယာက္ျခင္း သင္ေပး ေနတာ ျဖစ္ပါတယ္..။

အဲဒီမွာ ဆက္စပ္မိၿပီး က်ေနာ္ သြားတက္ရတာျဖစ္ပါတယ္..၊ သင္ရတာလည္း အခု က်ေနာ္ သင္ေနတဲ႔ Application Course မဟုတ္ပါဘူး..၊ Computer Programming Course (BASIC PROGRAMMING) ျဖစ္ပါတယ္..၊ က်ေနာ္႔ အေနနဲ႔ ကေတာ႔ ကြန္ပ်ဴတာ ဆိုတာ အျပင္မွာ သက္ရွိ ထင္ရွားျမင္ဘူးတာ ပထမ အႀကိမ္ ျဖစ္တဲ႔ အျပင္ သင္ရတာက ပရုိဂရမ္ ဆိုေတာ႔ ခင္ဗ်ားတို႕ သာ စဥ္းစား ၾကည္႔ ေတာ႔ဗ်ာ.. ဘယ္ေလာက္ ပ်င္းစရာ ေကာင္းမလည္း ဆိုတာ ကိုေပါ႔..။

ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္႔ ဆရာက ေတာ္ေတာ္ ေတာ္တယ္ဗ်..၊ Programming ကိုလည္း ေတာ္ေတာ္ စိတ္ဝင္စား တယ္..၊ က်ေနာ္တို႔ တပည္႔ ၂ ေယာက္ စိတ္ဝင္စားေအာင္လည္း သင္တတ္တယ္..၊ သူ ရဲ႕ တရုပ္ Programming စာအုပ္ႀကီး နဲ႔ သင္တာပါ..၊ အဲဒီစာအုပ္ႀကီး ကလည္း ညညဆို ေခါင္းအုန္းအိပ္ လို႕ ေတာင္ ရမယ္ထင္တယ္. အထူၾကီး.၊ အဲဒါႀကီး ကို တေန႔ တပုဒ္ ဘာသာျပန္ ျပၿပီး က်ေနာ္႔ တို႕ကို စဥ္းစား ခိုင္းတယ္..။

က်ေနာ္ ဆိုတာ စိတ္ဝင္စားလြန္းလို႕ စားလည္း ဒီစိတ္ အိပ္လည္း ဒီစိတ္နဲ႔ အိမ္မက္ ထဲ မွာ ေတာင္ Run ၾကည္႔ ေနတာဗ်..၊ တရက္ တရက္....ကိုယ္႔ ေရးထားတဲ႔ ပရုိဂရမ္ ေလး မွန္လားဆိုတာ သိခ်င္လြန္းလို႕ မနက္ မနက္ အေစာႀကီး သြားၿပီး စက္ဦး ရတာ..၊ စက္က တလံုးထဲ ရွိတာဆိုေတာ႔ တလွည္႔စီ ကိုင္ရတာ ကိုးဗ်..။

အခုေခတ္မွာ Memory Stick လွလွေလး ေတြ ကိုေတြ႕တိုင္းလည္း က်ေနာ္ ဆရာ ရဲ႕ သင္တန္း မွာ က်ေနာ္ တို႕ သံုးခဲ႔ တဲ႔ သင္တန္း ရဲ႕ Stick လွလွေလးေတြ လည္း ျပန္ သတိရမိတယ္.. c90 Sony ကက္ဆက္ ေခြေလး ဗ်..၊ သင္တန္း စတက္ေတာ႔ ဆရာ က c90 ကက္ဆက္ ေခြ အလြတ္ေလး တေခြစီဝယ္ခိုင္းတယ္..၊ က်ေနာ္႔ စိတ္ထဲ ငါ သင္တာက ကြန္ပ်ဴတာပါ ဘယ္နဲ႔ ကက္ဆက္ေခြ ဝယ္ခိုင္းပါလိမ္႔ ဆိုၿပီး အံၾသလို႕ဗ်....ကြန္ပ်ဴတာ ဆိုတာႀကီး နဲ႔ ငါ႔ရဲ႕ ေခြးနာ ေလာက္ကိုက္ အသံေတြကို  ေကာင္းေအာင္ လုပ္ၿပီး အဆိုေတာ္မ်ားလုပ္ခိုင္း အုန္း မလို႕လား မသိဘူးဆိုၿပီး ရင္ေတြေတာင္ ခုန္သြားေသးတယ္..။

က်ေနာ္ သိတာကလည္း ကက္ဆက္ေခြ ဆိုတာ သီခ်င္းနားေထာင္တာ နဲ႔ သီခ်င္းအသံသြင္း တာဘဲကိုးဗ်.. ေနာက္ မွ အဲဒီ ကက္ဆက္ေခြေလး ကို ကက္ဆက္ထဲ ထည္႔ ကက္ဆက္နဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာ နဲ႔ ဆက္ၿပီး က်ေနာ္ တို႕ ေရးထားတဲ႔ ပရုိဂရမ္ ေတြကို Save လုပ္တာကိုး.၊ အဲဒီေခတ္က Discard ေတာင္ မေပၚေသး ပါဘူး ဗ်ာ...။

တခါကမ်ား ျဖစ္ပံု အေစာႀကီး စက္ကိုင္ခ်င္လို႔ သြားတာ ဆရာက ၅ ႏွစ္စာ ခ်ဲနံပါတ္ ေတြထဲ႔ၿပီး ခ်ဲ ပရုိဂရမ္ ထုတ္ေနတာ ကြန္ပ်ဴတာႀကီး က ဘယ္လိုမွ ကိုက္ေအာင္ မတြက္ႏိုင္ေတာ႔ ခ်ာလပတ္ရမ္း ေနတာ ထိုင္ၾကည္႔ ၿပီး စိတ္ကူးေတြေတာင္ ယဥ္ခဲ႔မိေသး......။

အဲဒီေန႔က ဆရာက ဇြဲ မေလွ်ာ႔ ဘဲ ဒီေန႕ နင္တို႔ စက္မကိုင္ၾကနဲ႔ ငါ ရဲ႕ ဒီ ခ်ဲ ပရုိဂရမ္ ႀကီး ကို ၂၄ နာရီ Run ၾကည္႔ မလို ႔  ဒီ ပရုိဂရမ္ ႀကီး ေအာင္ျမင္သြားရင္ ငါတို႕ ဆရာတပည္႕ ေတြ ပြၿပီ ဟ ဆိုတာနဲ႔ စိတ္ကူး ေတြယဥ္၊ ဆရာ ရဲ႕ ခ်ဲ ပရုိဂရမ္ႀကီး ေအာင္ျမင္ပါေစ လို႕ ဆုေတြ ေတာင္း၊ ကြန္ပ်ဴတာႀကီး မ်က္စိ လည္ ေနတာကို ထိုင္ၾကည္႔ ၿပီး ျပန္ခဲ႔ ရတယ္ဗ်..။

အဲဒီလိုမ်ဳိး.....ဆရာစီမွာ  တႏွစ္ ေက်ာ္ေက်ာ္ Programming တက္ခဲ႔ပါတယ္..၊ သင္တန္း ၿပီးသြား တာလည္း သင္စရာ မရွိေတာ႔ လို႔ ဗ်..က်ေနာ္႔ ဆရာ ရဲ႕ တရုပ္ Programming စာအုပ္ႀကီးကလည္း ကုန္သြားၿပီ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္ တို႔ ဆရာ တပည္႕ေတြရဲ႕ မဟာ ပရုိဂရမ္ ႀကီးကလည္း ၿပီးသြားၿပီျဖစ္တဲ႔ အတြက္ ေအာင္ျမင္စြာ သင္တန္းၿပီးဆံုး သြားပါတယ္..။

အဲဒီ ပရုိဂရမ္ က အခုေခတ္ အေနနဲ႔ ဆိုရင္ေတာ႔ တအားလြယ္သြားၿပီေပါ႔ ဗ်..အဲဒီေခတ္က ေတာ႔ က်ေနာ္ တို႔ ဆရာ တပည္႕၃ေယာက္ ေခၽြးကို ျပန္ေနတာပါဘဲ... က်ေနာ္႔ တို႕ တပည္႕ ၂ေယာက္ ကေတာ႔ အာဂတန္ ပါဂတန္ ပါ ၊ ဆရာ ခိုင္းတာ လုပ္ေပးရုံ နဲ႔ ဆရာ ရွင္းျပတာ နားေထာင္ရုံပါ..၊ ဆရာက အကုန္ လုပ္သြား တာပါ..။

အဲဒီ ပရုိဂရမ္ က ရက္စြဲ တခုကို ရုိက္ထည္႕လိုက္ရင္ တရုပ္ လို ျမန္မာ လို အဂၤလိပ္ လို ၃မ်ဳိး ေပၚတာေပါ႔ဗ်ာ..ဥပမာ..October 25 1961 လို႕ ထည္႕လိုက္ရင္ သီတင္းကၽြတ္ လျပည္႔ေက်ာ္ ၁ရက္ ဗုဒၶဟူး ျမန္မာ သကၠရစ္က ......ဘယ္ေလာက္ တရုပ္ လိုက ႏြား ႏွစ္ .......ဘာ ညာ ေပါ႔ဗ်ာ..၊ အဲဒီ ပရုိဂရမ္ ဗ်...၊ ေအာင္ျမင္ပါတယ္..၊ က်ေနာ္ ေျပာခဲ႔ သားဘဲေနာ္ .... ဆရာက သိပ္ေတာ္ပါတယ္လို႕..က်ေနာ္႔ ဆရာ ကိုး ဗ်.....။ (အေခ်ာင္ အသား က ယူရေသးတယ္...)

အဲဒီလိုနဲ႕ က်ေနာ္ဟာ ကြန္ပ်ဴတာ နဲ႔ ပထမ ဆံုး အႀကိမ္ ခင္မင္ရင္းႏွီးခြင္႔ ရခဲ႔ပါတယ္..က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ပထမဆံုး (ကြန္ပ်ဴတာ နဲ႔ ပတ္သက္တဲ႔) ခ်စ္ေသာဆရာ ရဲ႕ ဂုဏ္ေက်းဇူးေလးကိုလည္း ဒီေနရာကေန ေဖာ္ျပ ပါတယ္..။  (ဆရာ ရဲ႕ ေက်းဇူးတရားကိုလည္း တသက္လံုး သတိရေနပါတယ္)

အပိုင္း (၅)ဆက္ရန္

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး

No comments:

Post a Comment