Wednesday, July 27, 2011

ငယ္ဘဝမ်ား (၁၅) ႏွင္႔ အ.ထ.က ၁၆ မွ ခ်ီတက္ ဆႏၵျပ ပြဲႀကီး

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး
က်ေနာ္ ၆ တန္းႏွစ္ အေရာက္မွာ က်ေနာ္တို႕ အိမ္နဲ႔ ၁အိမ္ေက်ာ္မွာ အိမ္ဝယ္ၿပီး မိသားစု တစု ေျပာင္းလာၾက တယ္ဗ်..၊ နယ္က ထင္တယ္ ေတာ္ေတာ္ ေရွးၾကၿပီးေတာ႔ ေနပံုထိုင္ပံုက ရုိးသားၾကတယ္..၊ အဲဒီ မိသားစုထဲမွာ က်ေနာ္႔ ထက္ တတန္း ႀကီး ၿပီး (၇ တန္း မွာတက္ေနတယ္) က်ေနာ္ တို႔ ေက်ာင္းကို ေျပာင္းလာတဲ႔ ေက်ာင္းသူ တေယာက္ ပါလာတယ္..၊ က်ေနာ္က အဲဒီ ေကာင္မေလး ကို ေနရင္း ထိုင္ရင္း ၾကည္႔မရ ျဖစ္ေနတယ္..။

သူက နယ္ကဆိုေတာ႔ ဆံပင္က အုပ္လံုးသိမ္း ကေနေျပာင္းထားတဲ႔ ဆံပင္ပံု..၊ ေနာက္ၿပီး ဝဝ တုတ္တုတ္ နဲ႔ သူ႕ ပံုစံက က်ေနာ္႔ မ်က္လံုးထဲ မွာ စခ်င္စရာျဖစ္ေနတယ္..၊ စကားေျပာတဲ႔ ေလသံေတြက လည္း က်ေနာ္႔ နားထဲမွာ ရီစရာေတြ ျဖစ္ေနတယ္..၊ က်ေနာ္က သူ႕ကို စခ်င္တယ္..၊ ေက်ာင္းသြားရင္ သူ႕ေနာက္က လိုက္ၿပီး မၾကားတၾကားနဲ႔ သူေျပာတဲ႔ ေလသံနဲ႔ လိုက္ေျပာတယ္..။

ေနာက္ တမ်ဳိးမဟုတ္တမ်ဳိး စ..စ ၿပီးေတာ႔ သူ႕ေနာက္ကေန လိုက္လိုက္ ေျပာင္တယ္..၊ ေက်ာင္းကလည္း တေက်ာင္းထဲ အိမ္ကလည္း တအိမ္ေက်ာ္ ဆိုေတာ႔ အဲဒီေကာင္မေလး က က်ေနာ္႔ လက္က ေျပး မလြတ္ဘူးဗ်..၊ သူ ဘယ္လိုေရွာင္ေရွာင္ မရဘူး ေက်ာင္းသြား မဟုတ္ရင္ ေက်ာင္းျပန္ ေတြ႕ေတြ႕ ေနတာ က်ေနာ္ ကလည္း ေတြ႕တိုင္းေျပာင္ေနေတာ႔ က်ေနာ္႔ ကို ေတာ္ေတာ္ အျမင္ကပ္ ေနတယ္ ထင္တယ္..၊ က်ေနာ္ ကလည္း ေတာ္ေတာ္ စြာေတာ႔ ျပန္လည္း မေျပာရဲဘူး အေတာ္ေတာ႔ မုန္းေန မွာေပါ႔...။

က်ေနာ္တို႔ အိမ္ နဲ႔ ေက်ာင္း ၾကားမွာ ကိုးနဝင္း ဘုရားရွိတယ္..၊ လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ရင္ ဘုရားထဲက ျဖတ္ျပန္ရတယ္..၊ ဆိုက္ဂ်ဲရိုး နဲ႔ ဆိုရင္ေတာ႔ အျပင္လမ္းကေပါ႔...၊ က်ေနာ္တို႔ ေမာင္ႏွမ ေတြအတြက္ ဆိုက္ဂ်ဲရုိး အသြားအျပန္ လေပးငွားတာရွိတယ္..၊ ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ေပြေပြလီလီ လုပ္ရပ္ေတြက ရွိေနေတာ႔ လမ္းတ၀က္မွာ ဆင္းေနခဲ႔ တာတို႕.. ကိုယ္ဘာသာကိုယ္ လမ္းေလွ်ာက္ျပန္တာတို႔ ဆိုတာ အျမဲတန္းရွိတယ္..။

မိုးရာသီဆိုရင္ ဘုရားထဲမွာ သေျပပင္ေတြ အမ်ားႀကီးရွိေတာ႔ သေျပသီး ခူးစားလို႔ရတယ္.. သရက္သီး ေပၚခ်ိန္ ဆိုရင္လည္း သရက္သီး စားလို႕ရတယ္..၊ အသြားမွာလည္း ဘုရားထဲက ဘီလူးမႀကီး ေခါင္းေပၚက လင္ဘန္းထဲက ဘုရားဆြမ္းေတာ္ စြန္႔ထားတဲ႔ မံုေတြကို ကံေကာင္းရင္စားလို႕ရတယ္..၊ ေနာက္ၿပီး ဘုရား အျပင္ဘက္မွာ ေရေခ်ာင္းႀကီး တခုရွိတယ္..၊ အဲဒီအခ်ိန္ကေတာ႔ ေရက ၾကည္သန္႔ ေနတယ္..၊ အဲဒီမွာ ေရဆင္းခ်ဳိး လို႕ရတယ္..၊ ေရမခ်ဳိးေတာင္ ေရထဲဆင္းေဆာ႔လို႕ေတာ႔ ရတယ္..၊ က်ေနာ္လို အေဆာ႔မက္.. အစားမက္ တဲ႔ သူက ေတာ္ရုံဆို ဆိုက္ဂ်ဲရိုး နဲ႔ လိုက္ေလ႔မရွိဘူး..၊ အဲဒီလို႕ ေဆာ႔ခ်င္လို႔ ေျခလွ်င္ ေလွ်ာက္တာ မ်ားတယ္..။

ကံဆိုးမိုးေမွာင္ ၾကတဲ႔ တေန႔ ေရာက္လာတယ္ဗ်..၊ ေက်ာင္းအျပန္မွာ က်ေနာ္ဟာ ခုန ေျပာတဲ႔ ေကာင္မေလးကို စၿပီး ေနာက္ကေန လိုက္လာတယ္..၊ ဘုရား အေပါက္ဝေရာက္ေရာ ဘယ္အခ်ိန္က က်ေနာ္႔ ကို အလစ္ေခ်ာင္း ေနမွန္း မသိတဲ႔ အဲဒီေကာင္မေလးက သစ္ကိုင္း ေျခာက္နဲ႔ ေနာက္ကေန ရုိက္ထည္႔လိုက္တာ က်ေနာ္ က ဘိနပ္ကုန္းခၽြတ္လိုက္တဲ႔ အခ်ိန္ ဆိုေတာ႔ ေခါင္းကို ရုိက္မိသြားတယ္..၊ ေသြးေတြမွ ဖ်ာကနဲ ေပါ႔ဗ်..၊ အဲဒီလို ျဖစ္ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ က်န္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေသြးေတြ ေသြးေတြ ဆိုၿပီး ဝိုင္းေအာ္ ၾကေတာ႔ အဲဒီေကာင္မေလးက လြယ္အိတ္ နဲ႔ ဘိနပ္ ျပစ္ခ်ၿပီးေတာ႔ ထြက္ေျပးတယ္ဗ်...၊။

အဟဲ..ေခါင္းေဆာင္ႀကီးေတာ႔ အႀကီးအက်ယ္ ခံလိုက္ရၿပီ..၊ က်ေနာ္ က အေစာပိုင္းက ေတာ႔ ေနာက္က ေျပးလိုက္ၿပီး နဗန္းလံုး မလို႕ဗ်..၊ ေနာက္ေတာ႔ ဘယ္လိုစိတ္ေျပာင္းသြားလည္း မသိဘူး သူက်န္ခဲ႔တဲ႔ ဘိနပ္နဲ႔ လြယ္အိတ္ နဲ႔ ကို ေရေခ်ာင္း ထဲ ျပစ္ခ်လိုက္တယ္..၊ လြယ္အိတ္ ျပစ္ေတာ႔ ဘာေတြ ဘယ္လို စဥ္းစား လိုက္မွန္းမသိဘူး လြယ္အိတ္ထဲက စာအုပ္ေတြကို လႊင္႔ျပစ္လိုက္ၿပီးမွ လြယ္အိပ္ကေလး သက္သက္ ျပစ္ခ်လိုက္တာဗ်..၊ အဲဒီလို လုပ္ၿပီးမွ ကိုယ္႔ ဒဏ္ရာကိုယ္ စမ္းၾကည္႔တယ္.. ေသြးေတြက အမ်ားႀကီးဘဲ..။

ေဆးခန္းကို ဘယ္သူက လိုက္ ပို႕ လိုက္ မွန္းေတာင္ မသိပါဘူး.. အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ႔ ပတ္တီးျဖဴျဖဴ ေလးနဲ႔ ၂ခ်က္လား ၃ခ်က္လား မသိဘူး ခ်ဳပ္ရတယ္..၊ အခုထိ အဲဒီဒဏ္ရာေလး က ဆံပင္ မေပါက္ေတာ႔ နဖူးဆံစ အစြန္းမွာ ေဗြေလး လိုျဖစ္ၿပီး လွတပတ ေလးေပါ႔ဗ်ာ.. ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး က နဖူးစပ္မွာ ဆံပင္ ေခြေကာက္ ေကာက္ ေလးနဲ႔ ေဗြေလးက လွတယ္ေပါ႔..၊ က်ေနာ္ လည္း အသာ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး မေျပာပါဘူး ခင္ဗ်ား တို႔သာ ခင္လြန္းလို႔ ေျပာျပတာပါ..။

အဲဒီလို ျဖစ္ၿပီး က်ေနာ္ဟာ ေက်ာင္းမသြားရဲေတာ႔ဘူး ရွက္တာလား.. ဘာလားေတာ႔ မသိဘူး ေက်ာင္း ၂ရက္ မတက္ဘူး..၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္႔ တို႔ အတန္းထဲမွာ.. အဲဒီသတင္း ေတြက ေရာက္ေနၿပီ.. ဒို႕ အတန္းထဲက ဒို႕ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းႀကီးေတာ႔ ခံလိုက္ရၿပီဆိုၿပီး .. အတန္းထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ ရုတ္ရုတ္ သဲသဲ ျဖစ္ေနၿပီဗ်...။

အဲဒီတုန္းက က်ေနာ္ ေျပာခဲ႔တဲ႔ အတိုင္းဘဲ အတန္း ထဲမွာ ဗိုလ္ ျဖစ္တဲ႔ အျပင္ ပုပု ေသးေသးေလး နဲ႔ စြာတာတာ ေလးဆိုေတာ႔ အႀကီးပိုင္းက လူေတြကလည္း အေတာ္ခ်စ္တယ္..၊ က်ေနာ္ ခုထိ မွတ္မိေနတာ ေယာက္က်ားေလး အသင္းေခါင္းေဆာင္ အရပ္အရွည္ႀကီးနဲ႔ ကိုမ်ဳိးညြန္႔ တဲ႔ သူတို႕ ေမာင္ႏွမ ေတြကလည္း ေက်ာင္း မွာ ေတာ္ေတာ္ ေပၚျပဴလာျဖစ္တယ္.. အိမ္မွာ လည္း တီးဝိုင္းေတြဘာေတြ ေထာင္ထား တာဆိုေတာ႔ အေတာ္ လူသိမ်ားၿပီး ေက်ာင္းမွာ ထင္ရွားတယ္..၊ သူကလည္း က်ေနာ္ ကို အေတာ္ ခ်စ္တယ္..၊ ေနာက္ၿပီး မိန္းခေလး ထဲက ဆိုရင္ မႏၱေလး ေဟာ္တယ္ ေနာက္နားမွာ ေနတဲ႔ ကရင္ ခရစ္စယန္ ဂ်ဴးလီးယက္ ဆံပင္ပံုေလးနဲ႔ မမဇာနည္ လို႕ က်ေနာ္ တို႔က ေခၚတယ္.. သူကလည္း က်ေနာ္႔ ကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္တယ္..၊ သူတို႔ နဲ႔ က်ေနာ္႔ ေဘာ္ေဘာ္ ေတြက က်ေနာ္ ေက်ာင္းတက္မဲ႔ ရက္ကို ေစာင္႔ေန ၾကတာဗ်...။

၃ရက္ေျမာက္ က်ေနာ္လည္း ေက်ာင္းတက္ေရာ က်ေနာ္႔ ကို ဒီလို ေသြးထြက္ေအာင္ လုပ္တဲ႔ ေက်ာင္းသူ ကို မေက်နပ္ဘူးေပါ႔ဗ်ာ.. အတန္းေရွ႕သြားၿပီး ထြက္လာခိုင္းမယ္ စိန္ေခၚမယ္ေပါ႕ ... က်ေနာ္ က အရြယ္လည္း ငယ္တယ္.. အတန္းလည္းငယ္တယ္.. (ဘယ္ေလာက္ ဆိုးတယ္ ဆိုတာေတာ႔ မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေန ၾကတယ္..) ဒါ မတရားလုပ္တာဆိုၿပီး တတန္းလံုးက ေသြးေတြ ၾကြေနၿပီ..၊  က်ေနာ္ တို႔ အတန္း ထဲက စပ္စပ္စုစု သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း အဲဒီေကာင္မေလး ကို သြားသြား ေခ်ာင္းေနၿပီ အဲဒီ ေကာင္မေလး ကလည္း ေက်ာင္းမတက္မခ်င္း အတန္းထဲကို မဝင္ရဲဘူး ေၾကာက္ေနတယ္ ထင္တယ္..။

ေနာက္ေတာ႔ ေက်ာင္းတက္ခါနီးေလး မွာ တတန္းလံုး ကို ကိုမ်ဳိးညြန္႔ တို႔ မမဇာနည္ တို႔က  ဦးေဆာင္ၿပီး အဲဒီ ၇တန္း ေအ ေရွ႕ကို ခ်ီတက္ သြားၾကတယ္ဗ်.. (အဟီး...88 အေရးအခင္းႀကီး အတိုင္းေပါ႔) မလိုက္တဲ႔ လူ သစၥာေဖာက္ ေပါ႔..၊  က်ေနာ္ ေျပာတာ မဟုတ္ဘူး ေနာ္.. က်ေနာ္ ကို ခ်စ္ၾကတဲ႔ ကိုမ်ဳိးညြန္႕တို႕ မမဇာနည္ တို႔ကေျပာတာ.. ။

တတန္းလံုးက စိတ္ဓာတ္ေတြ တက္ၾကြၿပီး.. သတ္မယ္.. ျဖတ္မယ္.. ပါးပါးလွီးမယ္ ေပါ႔..၊ ဟိုအတန္း ေရွ႕ ေရာက္ေတာ႔ သူတို႕ အတန္းကလည္း မခံဘူးဗ်.. သူတို႕ အတန္းသူ ကို ဘယ္လြယ္လြယ္ နဲ႔ ေရွ႕ထုတ္ ေပးမလည္း..၊ အဲဒီလို တဘက္နဲ႔ တဘက္ ရန္ေစာင္ ေနတုန္းမွာဘဲ.. ဆရာမ ေရာက္လာၿပီး အက်ဳိး အေၾကာင္း ေမးၿပီး အဲဒီေကာင္မေလးကို အျပစ္ေပး ပါမယ္ဆိုမွ.. က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ဆႏၵျပပြဲ ႀကီးဟာ ေအာင္ျမင္စြာ ၿပီးဆံုးသြားပါတယ္ ခင္ဗ်ား.. ။

(ကဲ.. ဒီေလာက္ စည္းရုံးေရးေကာင္းၿပီး ခ်စ္ခင္သူေတြ မ်ားတဲ႔ ေရႊစင္ဦးေလးကို ဘယ္သူေတြ ကမ်ား ၂၀၁၀ မွာ စည္းရုံးေရးမႈး တာဝန္ေပးမလည္း လို႔.. က်ေနာ္ ကေတာ႔.. မ်ားမ်ားရတဲ႔ဘက္..လိုက္မွာဘဲ..)

ဒါကေတာ႔ က်ေနာ္ မွတ္မိသေလာက္.. ငယ္ငယ္က ဆိုးခဲ႕ေတခဲ႕ တာေလးတခုပါ..။

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး

No comments:

Post a Comment