Wednesday, July 27, 2011

ငယ္ဘဝမ်ား (၁၆) ႏွင္႔ ေရႊစင္ဦၤး မူးသြားျခင္း အပိုင္း (၄)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး
မင္းသမီး မဟုတ္ပါ ေရႊစင္ဦး ပါ

  ေရႊက်င္ေနေသာ တိုင္းရင္းသားမ်ား  နဲ႔ သူတို႔ ယာယီ ေနေသာ တဲကေလးမ်ား


ကဲ..ဒီေန႔ေတာ႔ မင္းသမီး ဓါတ္ပံုရုိက္ခန္း ေရာက္ပါၿပီဗ်ာ...၊ ေဖေဖ တပည္႔ ျမစ္ႀကီးနား ၿမိဳ႕က နံမည္ႀကီး ဓါတ္ပံုဆရာ ပါဘဲ..၊ ေက်ာင္းတက္ရင္း နဲ႔ ဓါတ္ပံု ဆိုင္ ဖြင္႔ထားတာပါ.. တရုပ္လူမ်ဳိးပါဘဲ..၊ က်ေနာ္႔ ကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ နဲ႔ ျမစ္ႀကီးနားၿမိဳ႕ ဝန္းက်င္ကို လိုက္လံျပသၿပီး ဓါတ္ပံု ေတြလည္း ရုိက္ေပးပါတယ္..၊ ေနာက္ၿပီး သူ႕ဆိုင္ကို ေခၚသြားၿပီး ဓါတ္ပံု ကူးတာေတြ နဲ႔ တျခားလုပ္ငန္း ေတြကိုလည္း ျပေပးပါတယ္..၊ ေက်းဇူးပါ.. က်ေနာ္ နံမည္ ေမ႔ေနတဲ႔ အတြက္ခြင္႔လႊတ္ပါဗ်ာ..။

ေနာက္ၿပီး ေဖေဖက က်ေနာ္႔ ကို အဲဒီအေခါက္မွာေတာ႔ အေတာ္ကို အလိုလိုက္တယ္ဗ်..၊ ခရစ္စမတ္ အတြက္ တီးၾက မႈတ္ၾကတဲ႔ စီတာပူ ရြာထဲက တီးဝိုင္းေတြလည္း လိုက္ျပတယ္..၊ က်ေနာ္႔ တသက္မွာ ေဖေဖ အဲဒီလို ပြဲခင္းေတြ ဘာေတြ လိုက္ၾကည္႔တာ ပထမဆံုးျမင္ဘူးတာဘဲ..။ ေနာက္ၿပီး..ေဖေဖ ရတဲ႔ အစိုးရ အိမ္ေတြမွာ ပထမဆံုး ေနဘူးျခင္းဘဲ..၊ က်ေနာ္႕ ေဖေဖ အေၾကာင္းလဲ  နဲနဲေလး ေျပာခ်င္တယ္.. ေဖေဖက တကၠသိုလ္ ဆရာဆိုေတာ႔ က်ေနာ္က ေက်ာင္းထဲမွာ အိမ္ရေစခ်င္တာဗ်.. ၊ ေက်ာင္းထဲမွာ ေနခ်င္တာေပါ႔..၊ တကၠသိုလ္ ဘုန္းႏိုင္တို႕ ေနသြားတဲ႔ တိုက္ႀကီးေတြ ၾကည္႕ၿ႔ပီး ေဖေဖ ေက်ာင္းထဲမွာ ေနခ်င္တယ္.. အိမ္မရဘူးလားလို႕ ငယ္တုန္းက အၿမဲေမးပါတယ္..၊ မရဘူးတဲ႔..၊ ေဖေဖ မႏၱေလး တကၠသိုလ္ မွာ တခါမွ အိမ္မရဘူးပါ ခင္ဗ်ား..။

က်ေနာ္ လည္း ဘာေၾကာင္႔ဆိုတာ မသိဘူး..၊ ေနာက္မွ.. ေမေမ ေျပာျပတာ.. ေဖေဖ အိမ္ေလွ်ာက္.. တယ္ဆိုရင္ ရမွာေပါ႔ .. ဒါေပမဲ႔ အျမဲတန္း မႏၱေလးမွာ အိမ္ပိုင္ ရွိလားဆိုရင္.. ရွိတယ္ဘဲ ေျဖေတာ႔.. ေဘာင္မဝင္လို႕ အိမ္မရဘူးတဲ႔..၊ ဒါေပမဲ႔.. အိမ္ပိုင္ဆိုတာ အဖိုး အဖြားပိုင္ တာပါ..၊ မရွိဘူးေျပာရင္လည္း အျပစ္လြတ္ပါတယ္..၊ သူမ်ားေတြလည္း ဒီလိုေျပာၿပီး အိမ္တလံုးေတာ႔ ယူထားတာဘဲ..၊  ဒါေပမဲ႔ ဘယ္ေတာ႔မွ ေဖေဖ လိမ္မေျပာဘူး..၊ က်ေနာ္ ေဖေဖ ကို မႀကိဳက္တာေတြ အမ်ားႀကီးဘဲ.. ဒါေပမဲ႔ ေဖေဖ ရဲ႕ မလိမ္တတ္တာ ရယ္ မဆဲတတ္တာရယ္ကို ေတာ႔ က်ေနာ္ တသက္လံုး ေလးစားပါတယ္..၊ မဆဲ တတ္တာလည္း အံၾသတယ္.. က်ေနာ္ ဆို ဆဲတတ္ သလား မေျပာနဲ႔ နည္းမ်ဳိးစံု နဲ႔ ဆဲတတ္တယ္.. ရန္ျဖစ္ခ်င္သူမ်ား သတိထားပါ..။

အဲဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္ ဟာ ေဖေဖ နဲ႔ ေနတာ အေတာ္ၾကာသြားၿပီ..၊ က်ေနာ္ ျပန္ေတာ႔ မယ္လို႕ေဖေဖ ကို ေျပာတယ္..၊ အင္းတဲ႔ လက္မွတ္ဝယ္ေပးမယ္တဲ႔..၊  ဒါေပမဲ႔ လက္မွတ္ ကရမလာဘူး.. ဒါနဲ႔ က်ေနာ္ဟာ ေဖေဖ နဲ႔ ဒုတိယ အႀကိမ္ ကရိန္ေနာ္ ကို သြားပါတယ္..၊ ေဖေဖ ေက်ာင္းပိတ္တဲ႔ ရက္ တရက္ မွာပါ..၊ တေယာက္ စက္ဘီး တစီး စီနဲ႔ သြားတယ္..၊ ကရိန္ေနာ္ ကို ေရာက္ေတာ႔ ၾကည္ႏူးစရာေတြကို ၾကည္႔ရင္း ေဖေဖ ကလည္း သူ႕ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးလြမ္းေပါ႔..၊ က်ေနာ္ ကလည္း က်ေနာ္႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးလြမ္းေပါ႔ .. အဲဒီလို အလြမ္းၿပိဳင္ေနရင္း က်ေနာ္ ကေဖာက္ခ်င္လာတယ္..၊ ေဖာက္ခ်င္ မွာေပါ႔ဗ်ာ..၊ သူမ်ား ေရွ႕ကို တေယာက္ၿပီး တေယာက္ ေခါင္ရည္ေလး ေမာ႔လိုက္ ငါးေၾကာ္ေလး ကိုက္လိုက္နဲ႔ လာလာ ေသာက္ျပေနၾကတာကိုးဗ်..။

ဒါနဲ႔ ေဖေဖ နားေလး အသာသြားၿပီး ေဖေဖ ေရ ကခ်င္ ေတြမ်ား ေခါင္ေရ ေတြ ေသာက္လိုက္ၾကတာ..လို႔ေျပာ လိုက္တယ္.. ေအးတဲ႔ သူတို႕ရုိးရာ ကိုးတဲ႔..၊ အင္း.. ကခ်င္ျပည္ေရာက္တုန္း သူတို႕ ရုိးရာ ကခ်င္ေခါင္ေရ ေသာက္ၾကည္႔ ခ်င္တယ္လို႕ ပူစာလိုက္တယ္ဗ်..၊ ႏွစ္ခါ မေျပာရပါဘူးဗ်ာ ၾကည္႔ရတာ သူကလည္း ေသာက္ခ်င္ေနတယ္ ထင္တယ္..၊ ဒီလိုနဲ႔ သားအဖ ႏွစ္ေယာက္ ေခါင္ေရ တပုလင္းစီနဲ႔ ငါးေၾကာ္ တေကာင္စီ နဲ႔ ၿငိမ္႔ ေနလိုက္ၾကတယ္..၊ ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္႔ စိတ္ထဲမွာ တပုလင္း ကုန္တာေတာင္ တအားၾကီး မထူးေသး သလိုပါဘဲ..၊ ဒါနဲ႔ ေနာက္ တပုလင္း ထပ္ယူၿပီး ေဖေဖ ကို တဝက္ေပး ၿပီး ထပ္ခ် ၾကျပန္တယ္..၊ နဲနဲေတာ႔ ရစ္သြားၿပီဗ်...။

ေဖေဖ႕ လွမ္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔လည္း.. အဲဒီအတိုင္းဘဲ အေျခအေနက သိပ္မေကာင္းဘူး..၊ အဲဒါနဲ႔ ေဖေဖေရ ျပန္စို႕ဆိုၿပီး.. ျပန္လာၾကတယ္ဗ်ာ.. စက္ဘီးစီးရင္း ဟိုထိုး ဒီထိုး..နဲ႔ မူးလိုက္တာ.. ေလတိုက္ေလ မူးေလ နဲ႔  အိမ္ေတာင္ ဘယ္လို ျပန္ေရာက္လာလည္း မမွတ္မိေတာ႔ပါဘူး.. က်ေနာ္ တို႔ သားအဖႏွစ္ေယာက္ ကိုယ္႔ အခန္း ကို ကိုယ္ ဝင္ၿပီး အိပ္လိုက္တာ.. အေတာ္ေမွာင္မွကို ႏိုးလာပါတယ္...အိမ္ေရွ႕ တံခါးမႀကီး ေတာင္ မပိတ္ဘဲ က်ေနာ္ တို႕ အိပ္သြားၾကတာဗ်..။

ကဲ.. စာဖတ္သူမ်ား ေရ ဒီတခါ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ေသာက္ေဖာ္ ေသာက္ဖက္ႀကီးက ေဖေဖ ျဖစ္ေနတဲ႔ အတြက္ မရစ္လိုက္ရဘူးဗ်ာ... ေနာက္မ်ားမွ ေရႊစင္ဦး မူးသြားျခင္းရဲ႕ အဆက္အဆက္ ေတြဖတ္လိုက္ရေအာင္.. အခု တခါအတြက္ေတာ႔ အဆံုးသတ္လိုက္ၾကပါစို႔ဗ်ာ..။

ေလးစားစြာျဖင့္-ေရႊစင္ဦး

(ၾသ ကိုႀကီးေက်ာက္ ေက်ာင္းထဲကေန စီတာပူ ေစ်းဆိုရင္ေတာ႔ နီးနီးေလးေပါ႔.. ၿမိဳ႕ထဲက ေစ်းႀကီးထိ သြားတာ ဆိုေတာ႔ အေဝးႀကီးပါ.. လွ်ာကိုထြက္ေရာ.. ေဟာဟဲ..ေဟာဟဲ..)

No comments:

Post a Comment