Sunday, July 31, 2011

ေၾကြလြင္႔သြားေသာ ပန္းေလးမ်ား

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

တိုင္းတာလို႕ မရႏိုင္တဲ႕ သံေယာဇဥ္ နဲ႕ ေမတၱာတရား ေတြကို ပန္းေလး ေတြ နဲ႕ သာ တင္စား ခဲ႔ရင္ ရင္ထဲက ပန္းေလး ႏွစ္ပြင္႔ ေၾကြလြင္႔ သြားခဲ႔ေပၿပီ....

အခန္း (၁)

က်ေနာ္ ငယ္ငယ္က ေႏြေက်ာင္းပိတ္ရက္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား မွာ အဖိုး ရွိတဲ႕ အေဒၚ႔အိမ္ ရွိရာ ၿမိဳ႕ေလး ကို သြားလည္ေလ႔ရွိပါတယ္.၊ အေဒၚ႕သားသမီး ေမာင္ႏွမ ဝမ္းကြဲေတြ နဲ႕ တေႏြလံုး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ရႊင္ရႊင္ ေနၾက ပါတယ္... ညေရာက္ ၿပီ ဆိုရင္  ေမာင္ႏွမ တေတြဘဲ အိမ္ႀကီး မွာ က်န္ေန တတ္တယ္ အေဒၚ နဲ႕ ဦးေလး က ၿမိဳ႕ျပင္နားမွာ ရွိတဲ႔ အိမ္မွာ ျပန္အိပ္ေလ႕ ရွိသလို အဖိုးကေတာ႔ ဘုန္းႀကီးဝတ္ နဲ႕ ဆိုေတာ႔ ဘုန္းႀကီး ေက်ာင္း မွာ ျပန္က်ိန္းပါတယ္၊  က်ေနာ္တို႕ကေတာ႔ အလုပ္ရုံ နဲ႕ တြဲထားတဲ႕ ျမဳိ႕ထဲ အိမ္မွာ ဘဲ ေနခဲ႕ၾကတယ္...။

ေမာင္ႏွမ ေလးေယာက္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ေနခဲ႕ၾကတာကို မၾကာခဏ ျပန္လည္ သတိရမိတယ္... အေဒၚ တို႕ ျပန္ၿပီဆိုတာ နဲ႕ ေသာ႕ခပ္ထားတဲ႕ သံတံခါးႀကီး ကို အျမန္ဖြင္႔ ေမာင္အငယ္ဆံုးေလး က သူ႕စက္ဘီး ေသးေသးေလး နဲ႕ ျမိဳ႕လည္ ရုပ္ရွင္ရုံေရွ႕မွာ ေရာင္းတဲ႕ ေရခဲစိမ္ကြမ္းယာ သြားဝယ္တယ္... အျပန္မွာ စာအုပ္ဆိုင္ က က်ေနာ္ ဖတ္ဘို႕ ဝတၳဳစာအုပ္ တအုပ္ ငွားလာေလ႔ ရွိသလို  သူတို႕ အငယ္ေတြ ဖတ္ေနက် ကာတြန္း တခုခု ကို လည္း ငွားလာလိမ္႔မယ္ ....။

ေရခဲစိမ္ ကြမ္းယာ ခ်ဳိေအးေမႊး ကို ၿမံဳရင္း စာအုပ္ကိုယ္စီဖတ္လို႕....၊ ညေရာက္ရင္လည္း ႏွစ္ေယာက္အိပ္ ကုတင္ ႀကီး မွာ ေမာင္ႏွမ ေလးေယာက္ ကန္႕လန္႕ျဖတ္ အိပ္ရင္း ေရာက္တတ္ရာရာ ေျပာၾက စၾက တြန္းထိုးၾက နဲ႕ အိပ္ပ်က္ ညေပါင္းမ်ားစြာကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ႔ၾကတယ္။

ေန႕ခင္းဘက္မွာေတာ႔ က်ေနာ္ တို႕ ေမာင္ႏွမ တေတြ ေပါင္းစည္း ခြင္႔ မရခဲ႔ဘူး စည္းကမ္းႀကီးလြန္းတဲ႕ အေဒၚရဲ႕ အုပ္ထိမ္းမႈ႕ ေအာက္ က ေမာင္ႏွစ္ေယာက္ နဲ႕ ညီမ တေယာက္ ဟာ ေႏြရာသီ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ ျဖစ္ေပမဲ႕ အနားယူခြင္႔ မရွိ သေလာက္ သင္ယူေနၾကရတယ္၊ က်ေနာ္ကေတာ႔ စာအုပ္တအုပ္ နဲ႕ အေဒၚရဲ႕ မ်က္ကြယ္ တေနရာရာ မွာ အခ်ိန္ျဖဳန္း ေနသလို အဖိုးေပးတဲ႕ မုန္႕ဘိုးေငြေတြ နဲ႕ ေစ်းထဲမွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး စားေသာက္ ေနၾက ေပါ႔...။

မနက္ခင္းတိုင္း အေဒၚ႔ ရဲ႕ ထမင္း စားပြဲေပၚက ထမင္းေၾကာ္ နဲ႕ ညေနက က်န္တဲ႕ ဟင္းက်န္ေတြကို ျပန္ ေႏႊးထား တဲ႕ ဟင္းခြက္ ႏွစ္ခြက္ေလာက္ အျပင္ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက မရွားပါးေသးတဲ႕ ပုဇြန္ဆီပုလင္း ငပိေၾကာ္ ငံျပာရည္ခ်က္ ဆိုတာေတြ ကို ေန႕တိုင္းစားေနရလို႕ ၿငီးေငြ႕စျပဳၿပီဆိုရင္ေတာ႔ အိမ္နဲ႕ မနီးမေဝး မွာ ရွိတဲ႕ ေတာေစ်းေပါက္စေလးထဲက ေရႊေတာင္ မုန္႕ဟင္းခါး ကို သြားစားပါတယ္.။

မုန္႕ဟင္းခါး စားၿပီးတိုင္း ငရုပ္ေကာင္းနံ႔ေမႊးေမႊး နဲ႕ ပိတ္ဆြယ္မ်ားမ်ား ဟင္းခါးရည္ အဆစ္ေပးတာကိုလည္း အမွတ္ရ ေနစျမဲ..  မုန္႕ဟင္းခါး ဆိုင္တိုင္းဟာ အဆစ္ေတာင္း တဲ႕ အခါလည္း မုန္႕ဟင္းခါးရည္ နဲနဲကိုဘဲ ေပးေလ႕ရွိေပမဲ႕အဲဒီေတာေစ်းေလး က ေရႊေတာင္မုန္႔ဟင္းခါး အဆစ္ကေတာ႔ ခ်ဳိေမႊး ေနတဲ႕  ဟင္းခါးရည္ ပူပူေလး ကိုသာ အဆစ္ေပးေလ႕ရွိတယ္.. မုန္႕ဟင္းခါးထက္ အဲဒီ အဆစ္ ဟင္းခါးရည္ ေလးကို စြဲလန္း ေနတာလည္း အခုထိ ေဖ်ာက္ဖ်က္လို႕မရ...။

ေႏြေနပူပူ ေအာက္မွာ ေရေႏြးၾကမ္းပူပူ ကို တရႈးရူး မႈတ္ေသာက္ရင္း ငရုပ္သီးစပ္စပ္ နဲ႕ သေဘာၤသီးသုပ္ မၾကာခဏ စားခဲ႔ ၾကတာေတြကိုလည္း သတိရတယ္.. က်ေနာ္ တို႕ ေမာင္ႏွမ တေတြ ဟာ ကေလးေတြေပမဲ႕ ငရုပ္သီး မစားႏိုင္သူ ဘယ္သူမွ မရွိသလို ငရုပ္သီး မ်ားမ်ားစားႏိုင္တာကို ဘဲ ဂုဏ္တခုလုပ္ၿပီး မစပ္ စပ္ေအာင္ ငရုပ္သီးေတြ အမ်ားႀကီး ထည္႕သုပ္ၾကတယ္..။

တခ်ဳိ႕ ညေနခင္း ေတြ မွာေတာ႔ အေဒၚ ရဲ႕ တရားဝင္ခြင္႔ျပဳခ်က္ နဲ႕ ရုပ္ရွင္သြားၾကည္႕ၾကတယ္ က်န္းမာေရး မေကာင္း တဲ႕ ေမာင္အလတ္ေလး နဲ႕ က်ေနာ္နဲ႕ ဆိုက္ကားတစီး၊ ညီမအႀကီး နဲ႕ ေမာင္အငယ္ေလး က ဆိုက္ကားတစီး နဲ႕ ရုပ္ရွင္ရံုကိုသြားၾကတယ္... ေပ်ာ္လိုက္ၾကတာ... ရုပ္ရွင္ရုံေရွ႕ ဆိုက္ကား ရပ္တာ နဲ႕ က်ေနာ္ က လက္မွတ္ဝယ္ ေမာင္အငယ္ေလး က ေရခဲစိမ္ ကြမ္းယာထုပ္ေလး နဲ႕ စားစရာေတြဝယ္၊ က်ေနာ္ တို႕ စိတ္ထဲမွာ အဲဒီ အခ်ိန္က ေရခဲစိမ္ကြမ္းယာေလး စားရတာ ကို က အလြန္ေခတ္မွီ ၿပီး တကယ္႔ ကို ကိုယ္ကိုကိုယ္ ဟုတ္လွၿပီ ဆိုၿပီး ေမာင္ႏွမ တေတြ အင္မတန္ ပီတိျဖစ္ၾကတဲ႕ အလုပ္တခုပါဘဲ..။

 ရွားရွားပါးပါး လြတ္လပ္ခြင္႔ ရတဲ႔ ေန႔လည္ခင္း တခ်ဳိ႕ မွာေတာ႔ အိမ္ႀကီးရဲ႕ ေနာက္က သစ္ပင္ေတြၾကား ခ်ဳံႏြယ္ ပိတ္ေပါင္းေတြ အလယ္ မွာ စခန္းခ်တယ္ ဆိုၿပီး သစ္ရြက္သစ္ခက္ေတြ နဲ႕ တဲထိုးၾက ဝင္လိုက္ ထြက္လိုက္ လုပ္ၾက ထမင္းေတြ ယူလာၿပီး စားၾက နဲ႕ အေတာ္ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ႕ ငယ္ဘဝေလး တခု ပါလား..။

နဲနဲေလးႀကီးလာတဲ႕ ေႏြရာသီ ေတြ မွာေတာ႔ ေမာင္ငယ္ေလး ဟာ အေဒၚရဲ႕ ဖိအားေပးမႈ႕ ေတြ ေအာက္မွာ  စာေတြ နဲ႕ မြန္းက်ပ္ ေနတဲ႕ ၾကားထဲက အားလပ္ခ်ိန္ေလးေတြ မွာ အလည္လာတဲ႕ အမ အတြက္ ေကာင္းႏုိးရာရာေလး ေတြ သူကိုယ္တိုင္ လိုက္ေကၽြး တတ္တယ္.. သူေကာင္းတယ္ဆိုတဲ႕ ဆုိင္တဆိုင္ မွာ ကန္စြန္းရြက္ လတ္လတ္ ၊ အီၾကာေကြး အမ်ားႀကီး နဲ႕ ေကာ္ရည္ေခါက္ဆြဲ ကိုလည္း ခဏခဏ စားျဖစ္ ၾကတယ္.... ငရုပ္သီးစပ္စပ္ နဲ႕ အာလူးဟင္းရည္ ရြဲရႊဲ မွာ ပူစီနံေတြ ၾကက္သြန္နီ ေတြနဲ႕ အမ်ားႀကီး နဲ႕ သုပ္ထားတဲ႕ ပလာတာသုပ္ ကိုလည္း မျပန္ခင္ မွာ အားရေအာင္ လိုက္ေကၽြးတတ္ တဲ႕ ခ်စ္စရာ အျပစ္ကင္း တဲ႕ ေမာင္ငယ္ေလးပါ....။

အားလံုးလည္း အရြယ္ေရာက္လာၾကၿပီ အေဒၚတို႕လည္း နယ္ၿမိဳ႕ေလး ကေန ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေပၚ ေျပာင္းလာလို႕ အေျခခ်ၾကတဲ႕ အခ်ိန္.. ေမာင္ငယ္ေလး လည္း ေဆးေက်ာင္းမွာ ဖိုင္နယ္ ပတ္တူးေျဖေနတဲ႕ အခ်ိန္ က်ေနာ္ တို႕ လင္မယား ရန္ကုန္ကို ေရာက္သြားၾကတယ္... ရခါစ လင္မယားဘဝမွာ က်ေနာ္ ယူခဲ႔တဲ႕ သူက အသိုင္းအဝိုင္း မွာ အထင္ႀကီးေလာက္စရာ ဘာမွ မရွိေပမဲ႕ အမကို ခ်စ္ေသးတဲ႕ ေမာင္ငယ္ေလး က က်ေနာ္ တို႕ ၂ေယာက္ ကို ဂရုတစိုက္ ဧည္႕ခံျပဳစု ခဲ႔ပါတယ္...၊  က်ေနာ္ တို႕ ျပန္ၾကမဲ႕ရက္ကို လည္း တရက္ ေရႊ႕ေစၿပီး သူစာေမးပြဲ ၿပီးတဲ႕ ညမွာဘဲ သူကိုယ္တိုင္ လက္မွတ္ဝယ္ လို႕ ရုပ္ရွင္လိုက္ ျပပါတယ္.. ဂ်ဴး ရဲ႕ ျမစ္တို႔ ၏ မာယာ တဲ႕ ...။

ေနာက္ေတာ႔ ေမာင္ေလး ေဆးေက်ာင္းၿပီး တဲ႕ အခ်ိန္မွာ ဆမ မယူဘဲ အဂၤလန္ကို အမ္အာစီပီ ယူဘို႕ ထြက္သြားတယ္ စာေမးပြဲေတြ ေအာင္သလို အလုပ္လည္း လုပ္ေနၿပီ လို႕ သိရတယ္.... တေန႕ က်ေနာ္ ရန္ကုန္ ေရာက္သြားတဲ႕ အခ်ိန္မွာေတာ႔ ေမာင္ငယ္ေလး စီက ဖုန္းလာလို႕ အားလံုး တေယာက္ၿပီး တေယာက္ ဖုန္းေျပာေနၾကပါတယ္...။

ႏိုင္ငံျခား ဖုန္းဆက္ရတာ ေစ်းႀကီးတယ္ဆိုတာ သိေပမဲ႕ မေတြ႕ရတာ ႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာၾကလွသလို တိုက္တိုက္ ဆိုင္ဆိုင္ ဖုန္းဆက္ေနတုန္း အနားမွာ ရွိေနတဲ႕ အတြက္ ေမာင္ငယ္ေလး ကို တခြန္းေလာက္ ေတာ႔ ႏႈတ္ဆက္လိုက္ ခ်င္ေပမဲ႕ က်ေနာ္ ေရာက္ေနေၾကာင္းလည္း ဘယ္သူမွ မေျပာျပၾက သလို က်ေနာ္ ကလည္း ေမာင္ေလး နဲ႕ တခြန္းေလာက္ ႏႈတ္ဆက္အုန္းမယ္ လို႕ ေျပာ မထြက္ ပါဘူး...။

လူ႕တန္ဘိုး ကို ရာထူးေတြ ေငြေၾကးခ်မ္းသာမႈ႕ေတြ  နဲ႕ တိုင္းတာၿပီး  ႏိုင္ငံျခား မွာ ရွိေနတဲ႔ ေမာင္ေလး စီ ကို ဆက္သြယ္ရင္ဘဲ တခုခု အကူအညီ ေတာင္းႏိုးႏိုး လို႕ ထင္ေနၾကတဲ႕ အသိုင္းအဝိုင္း ထဲမွာ  ေမာင္ေလး ကို လြယ္လြယ္ ဆက္သြြယ္ႏိုင္တဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ ေလး တခု အီးေမးလ္ လိပ္စာေလး တခု ကိုေတာင္ ေတာင္းဆို ဘို႕ က်ေနာ္႔ မာန က ခြင္႔မျပဳခဲ႔ပါဘူး..။

တိုင္းတာလို႕ မရႏိုင္တဲ႕ သံေယာဇဥ္ နဲ႕ ေမတၱာတရား ေတြကို ပန္းေလး ေတြ နဲ႕ သာ တင္စားခဲ႔ရင္ က်ေနာ္႕ ရင္ထဲက ေမာင္ငယ္ေလး ဟာ ပထမဆံုး ေၾကြလြင္႔ သြားတဲ႕ ပန္းေလး တပြင္႔ ပါ...။


အခန္း (၂)

က်ေနာ္ ငယ္ငယ္က မႏၱေလးၿမိဳ႕အထက ၁၆ မွာ ေက်ာင္းတက္ပါတယ္.... က်ေနာ္ ကိုးတန္းႏွစ္ ေက်ာင္း ဖြင္႔စ အတန္းထဲ မွာ ေက်ာင္းသူအသစ္တေယာက္ ေရာက္လာတယ္..၊ ဆံပင္တိုတို အသားျဖဴျဖဴ ပုပု လံုးလံုး ေလး မို႕ ခ်စ္စရာေလးပါ..၊ ဒါေပမဲ႔ တင္းမာဟန္ရွိတဲ႕ မ်က္ႏွာထား နဲ႕ တင္းတင္းေစ႔ထားတဲ႕ ႏႈတ္ခမ္း ပါးပါးေၾကာင္႔ သူ႕ကို ေတာ္ရုံလူေခၚဘို႕ မဝံရဲၾကပါဘူး..။

က်ေနာ္ကေတာ႔ ဘယ္သူနဲ႕မွ လြယ္လြယ္ခင္မင္ႏိုင္ပံု မရတဲ႕ သူ႕ကို သနားသလိုလို ျဖစ္လာတာနဲ႕ အရင္ မိတ္ဆက္ လိုက္ၿပီး သူလိုခ်င္တဲ႕ စာအုပ္ေတြ ငွားေပးတယ္.. သူသိခ်င္တာေတြ ေျဖေပးၿပီး က်ေနာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္  ခင္မင္သြားၾကပါတယ္...၊ ဒီလိုနဲ႕ တႏွစ္လံုး သူဟာ က်ေနာ္ တေယာက္ကလြဲလို႕ က်န္တဲ႕ သူမ်ားနဲ႕ ေမးထူးေခၚေျပာအျပင္မပိုခဲ႕ပါဘူး...။

က်ေနာ္ နဲ႕လည္း တရင္းတႏွီးႀကီး မဟုတ္ပါဘူး ဒါေပမဲ႕ တျခားလူေတြထက္ေတာ႔  ခင္မင္မႈ႕ ပိုခဲ႔မယ္ ထင္ ပါတယ္...  သူက စကားမေျပာသေလာက္ တည္ၿငိမ္ လြန္းေတာ႔ ေနာက္ထပ္လည္း ခင္မင္သူ ရတာ မေတြ႕ ပါဘူး.. ။

ကိုးတန္း တႏွစ္လံုး အတန္းထဲမွာ ပထမ စြဲခဲ႕တဲ႕ သူ႕ကို သတိျပဳမိသြားတဲ႕ က်ေနာ္တို႕ အတန္းပိုင္ ဆရာမ က ဆယ္တန္းႏွစ္မွာေတာ႔ သူ႕ကို  အတန္း ရဲ႕ ေရွ႕ဆံုးခံုမွာ ထိုင္ဘို႕ ေနရာေပးသလို မစီမဆိုင္ အတန္းရဲ႕ ေနာက္ ဆံုးခံု မွာ ထိုင္ေနတဲ႕ က်ေနာ္႔ ကိုလွမ္းေခၚၿပီး သူ႕ေဘးမွာ ထိုင္ဘို႕ ေနရာေပးပါတယ္...။

က်ေနာ္ မထိုင္ခ်င္ပါဘူး ေရွ႕ဆံုးခံု မွာ ဘယ္ေတာ႔မွ ထိုင္ေလ႕မရွိသလို က်ေနာ္ ခင္မင္တဲ႕ သူငယ္ခ်င္း ေတြကလည္း ေနာက္တန္း ေတြ မွာ ဘဲရွိၾကတာပါ... ဒါေပမဲ႕ ဆရာမ အမိန္႔ဆိုေတာ႔ လြန္ဆန္လို႔ မရတဲ႕ အတြက္ အတန္းပိုင္ ဆရာမ ရဲ႕ ပထမဆံုး အခ်ိန္တခ်ိန္ မွာဘဲ အဲဒီသူငယ္ခ်င္းေဘး မွာ သြားထိုင္ပါတယ္... က်န္တဲ႕ အခ်ိန္ေတြ မွာေတာ႔  က်ေနာ္႔ စိတ္ႀကိဳက္ ေနာက္ဆံုးခံုမွာ ေနၿမဲပါဘဲ...။

ေရွ႕ဆံုးခံု က သူ႕ေဘးမွာထိုင္ရင္း သူ႕အေၾကာင္းေတြ ပိုသိလာရသလို .. စာေရးတာသိပ္ျမန္ၿပီး ရွင္းလင္း ျပတ္သား တဲ႕ သူ႕လက္ေရးေတြကို က်ေနာ္ ႏွစ္သက္လာတယ္..၊ဘဝ အေပၚ မေက်နပ္တဲ႕ သူ႕ရဲ႕ စိတ္ကို လည္း ပိုနားလည္လာတယ္.. သူ႕မိဘႏွစ္ပါး ဟာ ေနာက္အိမ္ေထာင္ဘက္ ကိုယ္စီနဲ႕ ျဖစ္ေနသလုိ သူ႕ကိုလည္း ဘယ္သူမွ ေထာက္ပန္႕မႈ႕ မေပးၾကပါဘူး.. သူတေယာက္ထဲ စည္းကမ္းႀကီးလြန္းတဲ႕ အဖြား နဲ႕ တင္းၾကပ္စြာ ခ်ဳိ႕တဲ႕စြာ ႀကီးျပင္းလာေၾကာင္းသိရတယ္... ။

သူဟာ သူ႕မိဘ ေတြကိုလည္း မခ်စ္သလို တသက္လံုး အတူေနၿပီး ေစာင္႔ေရွာက္လာတဲ႕ အဖြားကိုလည္း နဲနဲ မွ ခ်စ္ဟန္မတူ ပါဘူး... က်ေနာ္ ကေတာ႔ သူ႕မိဘေတြ အေၾကာင္းမေျပာတတ္ေပမဲ႔ အဖြားကို ေတာ႔ ခ်စ္သင္႔တယ္လို႕ ထင္ပါတယ္.. ေနာက္ေတာ႔လည္း က်ေနာ္စာဖတ္သလို သူ႕ကိုေပးဖတ္ပါတယ္.. ကာတြန္း ဖတ္တာေတာင္ မႀကိဳက္တဲ႕ သူ႕အဖြားအေၾကာင္းသိခဲ႔ရသလို သူလည္း နည္းမ်ဳိးစံု နဲ႕ စာခိုးဖတ္ တတ္လာ သလို ဝတၳဳေတြ လည္းႀကိဳက္ တတ္လာပါတယ္.. ။

အဲဒီအခ်ိန္က က်ေနာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ မစႏၵာ ရဲ႕ ဝတၳဳေတြ ကို စြဲလမ္းၿပီး အင္ဂ်င္နီယာ လုပ္ၾကမယ္လို႕ ဆံုးျဖတ္ ၾကေသးတယ္... သူကေတာ႔ သူ႕လမ္းေၾကာင္းအတိုင္း မလြဲမေသြ ေလွ်ာက္တတ္တဲ႕သူ ျဖစ္လို႕ ရည္မွန္းခ်က္ အလြဲမခံေပမဲ႕ က်ေနာ္ကေတာ႔ ထံုးစံအတိုင္း ေလနဲ႕အတူ ပါဘဲ....။

အတန္းပိုင္ ဆရာမ ရဲ႕ က်ေနာ္႕ အေပၚမွတ္ခ်က္ကိုလည္း ၾကားခဲ႔ရပါတယ္.. ျမန္မာ စကားပံုေတြ ဟာ က်ေနာ္ နဲ႕ မွ မွန္တာ ေတြ႕ရတယ္ တဲ႕ ရတနာ ရွိရာ ရတနာ စု... ဗရခ်ာ ရွိရာ ဗရခ်ာ စု တဲ႕ေလ ေရွ႕ဆံုးတန္း သူ႕ေဘးမွာ ဆရာမ အခ်ိန္ တခ်ိန္ဘဲ ထိုင္ၿပီး က်န္တဲ႕ အခ်ိန္ေတြမွာ ေနာက္တန္းမွာ သြားထုိင္ ေနတာ သိသြားတဲ႕ ဆရာမရဲ႕ က်ေနာ္႔ အေပၚ အမႊန္းတင္သံေလးေလ...။

၁ဝတန္း ေအာင္တဲ႕ အခါမွာေတာ႔  သူေမွ်ာ္မွန္းထားတဲ႕ အတိုင္း ငါးဘာသာ ဂုဏ္ထူးနဲ႕ ရန္ကုန္ စက္မႈ႕ တကၠသိုလ္ မွာ တက္ခြင္႔ ရပါတယ္.. က်ေနာ္ ကေတာ႔ မႏၱေလး တကၠသိုလ္ မွာ သခ်ာၤအဓိက နဲ႕ တက္ခြင္႔ ရသလို ခ်စ္သူ ပါ ရသြားပါတယ္..၊ ေက်ာင္းပိတ္ရက္တိုင္း ျပန္လာတတ္တဲ႕ သူ႕နဲ႕ က်ေနာ္တို႕ ႏွစ္ေယာက္ ရုပ္ရွင္ေတြ အတူတူ ၾကည္႕ျဖစ္သလို ေၾကးအိုးလိုမ်ဳိး အစားအေသာက္ေကာင္းေလး ေတြ လည္း စားျဖစ္ ၾကပါတယ္...။

စားရင္းေသာက္ရင္း စကားေတြ ေျပာၾကတဲ႔ အခါ မွာ သူဟာ ဘာမွ မေျပာင္းလဲေသးဘူးဆိုတာ သေဘာ ေပါက္လာပါတယ္.. သူ႕မွာ ခင္မင္သူ ခ်စ္သူ အခုထိမရွိေသးသလို.. သူ ရဲ႕ အခန္းေဖာ္သူငယ္ခ်င္း ေတြ နဲ႕ေတာင္ အဆင္ေျပ ေအာင္ မေနႏိုင္တာ ေတြ႕ရတယ္... ။

စာေမးပြဲရက္ေတြ မွာ သူ အေစာပိုင္းအိပ္ၿပီး ၁၁နာရီေလာက္ ႏႈိးပါလို႕ မွာထားရင္ တနာရီ ႏွစ္နာရီ ေလာက္ မွ ႏႈိးတဲ႕ အခန္းေဖာ္ကို ငါ စာေတြ ရသြားမွာ ေၾကာက္လို႕ မႏႈိးတာ ဆိုၿပီး အညႈိးထားတဲ႕ သူ႕စကားေတြ.. ႏႈိးစက္ နာရီတလံုး ေတာင္ မဝယ္ႏိုင္ေအာင္ ပိုက္ဆံ တိုင္းတာေပးလြန္း တဲ႕ သူ႕အဖြားကို မေက်နပ္သံ ေတြ  ၾကားရတဲ႔ အတြက္ က်ေနာ္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိတယ္ သူ မေျပာင္းလဲ ေသးပါလားလို႕.....။

အဲဒီႏွစ္ ေက်ာင္းဖြင္႔လို႕ ျပန္သြားတဲ႕ အခ်ိန္မွာေတာ႔ က်ေနာ္႕ တို႕ရဲ႕ လက္ေဆာင္ ထုပ္ ကေလး ထဲမွာ ႏိႈးစက္နာရီေလး နဲ႕ စားပြဲခင္းလွလွေလးပါသြားပါတယ္... သူ႕ကို က်ေနာ္ တကယ္ ခင္ခဲ႔ပါတယ္ .. ေလးစား ခဲ႔ပါတယ္.. က်ေနာ္႔ ရဲ႕ သာမန္မထူးျခားတဲ႕ ခ်စ္သူအေပၚမွာ သူ အသိအမွတ္ သိပ္မျပဳ ခဲ႔တာေတာင္ မသိ ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ ေနခဲ႔ပါတယ္.. က်ေနာ္႔ ခ်စ္သူ ကိုလည္း သူသိပ္ေတာ္တဲ႕ အေၾကာင္း ေမတၱာ မရခဲ႔လို႕ သနားဖို႕ ေကာင္းတဲ႕ အေၾကာင္းေတြ ေျပာျပျဖစ္ပါတယ္.. ။

ဒီလိုနဲ႕ သူ႕အဖြားလည္း ဆံုးသြားပါတယ္.. သူလည္း မႏၱေလး ကိုျပန္မလာေတာ႔ ပါဘူး... ေက်ာင္းမွာ ဘဲ ဆရာမ ဝင္လုပ္ေနရာကေန ႏိုင္ငံျခားထြက္ အလုပ္လုပ္ရင္း ေက်ာင္းဆက္တက္ေၾကာင္း တစြန္းတစ ၾကား ရပါတယ္... မၾကာခဏ က်ေနာ္ တို႕ရဲ႕ ခင္မင္မႈ႕ေလး ေတြ ကို သတိရပါတယ္ ေတြ႕ခ်င္ေနပါေသးတယ္.. ။

ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာခဲ႔ပါၿပီ... က်ေနာ္လည္း ဘေလာ႔ေလး တည္ေဆာက္ၿပီး စာေတြ ေရးေနပါတယ္.. တေန႕ေတာ႔ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ c box ထဲမွာ လာေအာ္သြားပါတယ္... သူ ဘေလာ႔ဂ္ ေတြ လိုက္ဖတ္ရင္း က်ေနာ္႕ ကို မွတ္မိသြားပါၿပီ... က်ေနာ္ တို႕ ေမးလ္ ေတြ အျပန္အလွန္ပို႕ၾကပါတယ္.. ဂ်ီေတာ႔ခ္ ထဲမွာ စကားေျပာခဲ႔ ပါတယ္...။

က်ေနာ္ သူ႕ကိုေမးခဲ႔ပါတယ္.. တေယာက္ထဲဘဲလားလို႕... ျပန္ေျဖခဲ႔ပါတယ္.. ဒါကအေရးပါလို႕လားတဲ႕ ဘဝ မွာ ဒါအေရးႀကီးလို႕ ဒါဘဲ ေမးေနၾကတာလားတဲ႕ .. ၾသ ... က်ေနာ္ ခြင္႔လႊတ္လိုက္ပါတယ္.. ဟုတ္ပါတယ္ အေရးမႀကီးပါဘူးလို႕ .. မင္း လို တေယာက္ထဲ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ နဲ႕ လုပ္ခ်င္တာလုပ္ေနတာဘဲ ေကာင္း ပါတယ္လို႕...။

က်ေနာ္႔ ဘေလာ႔ ေလးကို သူအၿမဲတန္း စာလာဖတ္တယ္ တဲ႕.. ႏိုင္ငံျခားမွာ စာအုပ္ရွားလို႕  စာအုပ္ေကာင္း ေလးေတြ တင္ထားေပးတဲ႕ က်ေနာ္႔ ဘေလာ႔ ကို လာဖတ္တာေလ တဲ႕ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ စာေတြ ကိုေတာ႔ သိပ္မဖတ္ျဖစ္ပါဘူး တဲ႕......စာေတြ ကို ဖတ္ၾကည္႕ ေတာ႔လည္း  စာေတြ က  မေခ်ာသလို သတ္ပံု ေတြ လည္း တအား မွားတယ္တဲ႕ ရင္႕က်က္မႈ႕ လည္း အခုထိ မရွိေသးဘူးလားတဲ႕ ...။

သူဟာ ႏွွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ႏွလံုးသားထဲ က သတိရေနရတဲ႕  က်ေနာ္ ေလးစားခင္မင္ရသူတဦးပါ... က်ေနာ္ တို႕ ဘယ္ေနရာ မွ ယွဥ္ၿပိဳင္ဘက္လည္း မျဖစ္ခဲ႔ၾကပါဘူး... သူ႕နဲ႕ က်ေနာ္႔ ဘဝက တျခားစီပါ... ၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္ ဟာ စာေရးဆရာ တေယာက္ မဟုတ္သလို ဝါသနာ အေလွ်ာက္ ဝမ္းေရးတဖက္ နဲ႕ ေရာက္တတ္ ရာရာ ေလးေတြ ေရးေနခဲ႔တာပါ.... အမွန္ေတြ ေျပာခဲ႔တာ ဆိုရင္ေတာင္ ငယ္ေပါင္း သူငယ္ခ်င္း တေယာက္ ကို ခံသာေအာင္  ေျပာသင္႔ ပါတယ္...  က်ေနာ္ တကယ္ဘဲ ခံႏိုင္ရည္ မရွိခဲ႔ပါဘူး..။

မင္း ဖတ္ခ်င္တဲ႕ စာေတြလာဖတ္လွည္႕ပါ.. ငါ႕စာေတြ မဖတ္လည္း ရပါတယ္လို႕.. ဒါဟာ သူ႕အတြက္ ေနာက္ဆံုး ေမးလ္  တေစာင္ ျဖစ္သလို.. က်ေနာ္႔ ရင္ထဲက ဒုတိယေျမာက္ ပန္းေလးတပြင္႔ ေၾကြလြင္႔ သြားခဲ႔ ျခင္းပါ ...။ 

မာနေၾကာင္႕ပန္းေလးတပြင္႔ ေၾကြခဲ႔ရသလို မခံခ်င္စိတ္ေၾကာင္႔လည္း ပန္းေလးတပြင္႔ ေၾကြခဲ႔ရၿပီ....  သူငယ္ခ်င္း ေရ မင္းေျပာတာမွန္ပါတယ္ ကိုယ္ ဟာ တကယ္ကို ရင္႔က်က္မႈ႕ မရွိခဲ႔ပါဘူး....။

ေလးစားစြာျဖင္႔
ေရႊစင္ဦး

No comments:

Post a Comment