Wednesday, July 27, 2011

ငယ္ဘဝမ်ား (၁၆) ႏွင္႔ ေရႊစင္ဦၤး မူးသြားျခင္း အပိုင္း (၁)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

ေရႊစင္ဦး မူးသြားျခင္း ဆိုေတာ႔ ေရးေဖာ္၊ ေရးဖက္ အေသာက္သမား ဘေလာ႔ဂ္ဂါ ႀကီးမ်ား ကေတာ႔ ေပ်ာ္သြားၾကမွာဘဲ.. သူကလည္း ေခသူမဟုတ္ဘူး မူးသြားျခင္း တဲ႔ ဆိုၿပီး သိခ်င္ေနၾကမွာ.. ေနအုန္း မေရးေသးဘူး..။

က်ေနာ္ ငယ္ငယ္က အိမ္ အေပၚထပ္မွာ က်ေနာ္ တို႔ ေနတယ္ ၊ ေအာက္ထပ္ မွာ စာသင္ခန္း ရွိတယ္ဗ်.. ေဖေဖ သူငယ္ခ်င္းေတြ စာလာသင္ ၾကတယ္..၊ အဲဒီ.... စာသင္တဲ႔ အထဲမွာ ဆရာဦးမိုးထက္ေက်ာ္ (ရူပေဗဒ) လည္းပါတယ္..၊ ဆရာ က အဲဒီတုန္းက နံမည္ သိပ္မၾကီး ေသးဘူး..၊။

ပထမပိုင္း ႏွစ္ေတြမွာ.. ၄-၅ ေယာက္ေလာက္ဘဲ ရွိမယ္ထင္တယ္..၊ ဒါေပမဲ႔ ေျဖးေျဖးျခင္း ေတာ႔ လူမ်ား လာတယ္...၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ဴရွင္ စာေရး လုိလာၿပီေပါ႔.. စာေရးႀကီး ေခၚလာပါတယ္..၊ အဲဒါ DBio က ဆရာႀကီး ကိုေနမ်ဳိး (စံ ေဘာ္ဒါ) ေပါ႔ ... ကိုေနမ်ဳိးက ေဆးေက်ာင္း တက္ေနတုန္း ထင္တယ္...။

ဆရာ စာသင္ခ်ိန္က မနက္ အေစာႀကီး ၊ မနက္ ၆နာရီေလာက္ ဆို အတန္း အၿမဲရွိတယ္..၊ ဆရာမလာခင္ ကိုေနမ်ဳိး က ေစာေရာက္တယ္..၊ ဝိရိယ ေကာင္းတဲ႔ လူဆိုေတာ႔ မနက္ဆို အေစာႀကီး ႀကိဳႀကိဳ ေရာက္ေန တယ္..။

အဲဒီမွာ..အိမ္စာေရးႀကီး က်ေနာ္ နဲ႔ ထိပ္တိုက္ေတြ႕တာေပါ႔.. က်ေနာ္ က အိမ္ဝန္းတံခါး ထထဖြင္႔ေပးရတာ ကိုး ေဆာင္းတြင္းဆို မနက္အေစာႀကီး ခ်မ္းကခ်မ္း နဲ႔ ေကြးေကာင္း ေနတုန္း ရွိေသးတယ္.. ကိုေနမ်ဳိးက ေရာက္လာၿပီ.. သူကေတာ႔ ဆရာမလာခင္ ႀကိဳတင္ၿပီး ဘာညာလုပ္ထားခ်င္ လို႔ ေနမွာေပါ႔.. က်ေနာ္ ကေတာ႔.. ဟင္း အေစာႀကီးရွိေသးတယ္.. လာၿပီေပါ႔...ဝိရိယ ကလည္း ေကာင္း ေကာင္း ႏိုင္လြန္းေပါ႔ ... (အခုေတာ႔ ဝိရိယ ေကာင္း လြန္း၊ ေတာ္လြန္းလို႔ စံေဘာ္ဒါႀကီး ေထာင္ႏိုင္သြားတာေပါ႔ ေနာ္) အဲလို မုဒိတာ ေတြပြားၿပီး.. က်ေနာ္က ရြတ္ဖတ္ ၿပီးမွ အိပ္မႈံစံုဖြား နဲ႔ တံခါး ထ..ထ ဖြင္႔ ေပးရတာေတာ႔ မွတ္မိတယ္ဗ်..။

ကိုေနမ်ဳိး ကလည္း ဒီေကာင္မေလး အပ်င္းေလး.. အျမင္ကပ္စရာေလး လို႕ထင္မွာဘဲ...၊ ဒါက comment ထဲမွာ ကိုေနမ်ဳိး ေက်ာင္းက ထြက္တဲ႔ ေခ်ာ (အစိမ္းေရာင္ လြင္ျပင္) အတြက္ က်ေနာ္ နဲ႔ ကိုေနမ်ဳိး နဲ႔ သိခဲ႔ တာေလး တခု ႀကံဳ လို႕ေရးျပလိုက္တာပါ..။

မကူးေရ ၁၆ ေက်ာင္းမွာ တက္ခဲ႔တဲ႔ ခုႏွစ္ ေတာ႔ မမွတ္မိေတာ႔ဘူး က်ေနာ္တို႔ ေမာင္ႏွမ အားလံုး သူငယ္တန္း ကေန ၁ဝ တန္း ထိ အစဥ္အဆက္ ေနခဲ႔ ၾကပါတယ္..၊ ေမာင္ႏွမ ကလည္း ၆ေယာက္ေတာင္ ရွိတာဆိုေတာ႔ တေယာက္မဟုတ္ တေယာက္နဲ႔ေတာ႔ မကူး နဲ႔ သိမွာပါ..က်ေနာ္ ကေတာ႔ အမ်ားႀကီး ေစာမယ္ထင္တယ္..၊ က်ေနာ္ တို႔ လက္ထက္က ၉တန္းမွာ Chemistry သင္တာ ေဒၚျမတ္သူဇာ၊ ဆယ္တန္း မွာ သင္တာက ဦးခင္ေမာင္တိုး (ဘိုတိုး)၊ အဂၤလိပ္စာ သင္တာက (ဘိုရဲ) ေအာင္မွတ္မရ ရင္ အတန္း ေရွ႕ ေခၚ ၿပီးရိုက္တယ္..၊ တခါေတာ႔ က်ေနာ္ က အဂၤလိပ္စာက်တယ္..၊ သူ ရိုက္မဲ႔ ေန႕ သိေနေတာ႔ ေက်ာင္းမ သြားဘူး..၊ လြတ္မ်ား လြတ္မလားလို႕.. အဟိ.. ေနာက္ေန႔ ၾကမွ တကိုယ္ေတာ္ အရုိက္ခံ လိုက္ရတယ္.. မွတ္မိေနတာေလး တခ်ဳိ႕ပါ..။

ကဲ.. က်ေနာ္ မူးသြားျခင္းကို စရေအာင္..၊ က်ေနာ္ ၈ တန္း ႏွစ္ လား ၉တန္း ႏွစ္ မွာလား မေသခ်ာဘူး၊  က်ဳရွင္တက္ေတာ႔ ဝရဇိန္က်ဴရွင္ ဗ်.. ၇၃ လမ္းေပၚက က်ဳံးမေရာက္ခင္ေလး..၊ ဆရာက ဦးစိန္ဝင္း လား မသိ ဘူး (ေဖေဖ သူငယ္ခ်င္းဘဲ) ဓါတုေဗဒ ဆရာ (တရုပ္ ဆရာႀကီး) နံမည္ႀကီးပါ..၊ လူက လည္း အခန္းျပည္႔..၊ ဆရာကလည္း က်ေနာ္႕ ကို ခ်စ္တယ္၊ ေဖေဖ႔ သမီး ဆိုေတာ႔ ဂရုလည္း စိုက္တယ္..၊ က်ေနာ္ ကေတာ႔ အေတာ္ ဆိုးတဲ႔ အခ်ိန္ေပါ႔..။

က်ဴရွင္နဲ႔ က်ေနာ္ တို႔ အိမ္နဲ႔ က သိပ္မေဝးဘူး တခါတေလ စက္ဘီးနဲ႔ တခါတေလ ေျခလွ်င္ ေလွ်ာက္သြား တယ္..၊ တေန႔ ေတာ႔ ဘာစိတ္ကူးေပါက္ တယ္မသိဘူး.. က်ဴရွင္နားက ကြမ္းယာဆိုင္မွာ ကြမ္းယာ ဝယ္စားမိတယ္..၊ ေဆး နဲ႔ လား တဲ႔..၊ က်ေနာ္႔ ေမေမ က ကြမ္းစားတယ္.. တခါတေလေပါ႔ က်ေနာ္ ဝယ္ေပးေနၾက.. ဒါေပမဲ႔ ရုိးရုိး အခ်ဳိ ဘဲသိတာ..၊ ေဆး နဲ႔ လားဆိုေတာ႔.. ခပ္တည္တည္ နဲ႔ အင္းေပါ႔ .. မ်ားမ်ားလား ဆိုေတာ႔ ေလာဘ က ေနရာတကာ ႀကီးတာဆိုေတာ႔ မ်ားမ်ားေပါ႔..၊ ကြမ္းယာ ထုပ္ကေလး အသာဖြက္ၿပီးက်ဴရွင္ခန္း ထဲယူလာတယ္..၊ မေကာင္းတာက အဲဒီလို.. ဆရာ စာသင္ေနတုန္း အပ်င္းေျပ စားဖို႕ယူလာတာေလ..။

အဲဒါနဲ႔ ဆရာစာသင္ေနတုန္း ကြမ္းယာေလး ပါးစပ္ထဲထည္႔ စားလိုက္ပါတယ္..၊ မေထြးႏိုင္ မအံႏိုင္ ျဖစ္ၿပီး ပူစပ္ပူေလာင္ႀကီး.. ဆရာကလည္း စာသင္ေန ဘာလုပ္ရမွန္းလည္း မသိတာနဲ႔ ႀကိတ္မွိတ္ၿပီး ၿမိဳခ် လိုက္ပါတယ္..၊ အမယ္ေလး ေဆးမ်ားမ်ား ရဲ႕ အစြမ္း ကလည္း တခါထဲတန္း ျပေတာ႔ တာဘဲ..၊ ေခါင္းကို မေထာင္ႏိုင္ေတာ႔ဘူး မူးသြားတာေလ.. ဘယ္လိုမွ ဟန္မေဆာင္ႏိုင္ဘူး.. ေခါင္းငိုက္စိုက္က်ၿပီး စာသင္ ခံုေပၚ ေမွာက္အိပ္ လိုက္ရေတာ႔တာဘဲ..။

အဲဒီမွာ ဆရာလည္း စာသင္ရပ္ၿပီး ေမးရေတာ႔တာေပါ႔.. ဘာျဖစ္လည္းေပါ႔.. က်ေနာ္လည္း ကြမ္းစားလို႕ မူးတယ္လို႕ ဘယ္ေျပာရဲမွာလည္း.. မူးလို႕ပါဆိုၿပီး ေျပာရတာေပါ႔.. အဟီး. ဆရာမ်ား ရုိးရွာတယ္.. တခါထဲ က်ဴရွင္ ပိတ္လိုက္ၿပီး က်ေနာ္႔ ကို ေဖးေဖးမမ နဲ႔ ဆိုက္ဂ်ဲရိုး ငွားၿပီး သူကေရွ႕ကထိုင္ က်ေနာ္႔ ကို ေနာက္ခံုမွာ တင္ၿပီး အိမ္တိုင္ယာေရာက္ လိုက္ပို႕ရွာတယ္..၊ ေရႊစင္ဦး တို႕မေကာင္းပံုမ်ားေတာ႔ အခုစဥ္းစားၾကည္႔ အခု အားနာစရာ ေကာင္းတယ္.. ဆရာေရ ကန္ေတာ႔ ပါေနာ္..။

ဒါက ေရႊစင္ဦး မူးသြားျခင္း (ကြမ္း..ကြမ္း) ပါ..။

(ၾသ..တခုက်န္ ေနေသးတယ္.. ေရႊစင္ဦး ကို ခ်စ္သူမ်ား.. ေရႊစင္ဥ လို႔ မေခၚၾကပါနဲ႔ ခင္ဗ်ား..က်ေနာ္က ဥ ကို ေတြ႕လိုက္ရင္.. စားခ်င္ စားခ်င္သြားတယ္.. က်ေနာ္က ဘဲဥ ႀကိဳက္တယ္..)

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး

No comments:

Post a Comment