Sunday, July 31, 2011

ေရႊစင္ဦး ႀကံဳရ ဘဏ္ သံုးမိတဲ႕ ဘဝ ဇာတ္သိမ္းၿပီ

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး
စမိတဲ႕ ဇာတ္ကို သိမ္းေပးရမွာ က်ေနာ္႕ တာဝန္ျဖစ္သြားပါၿပီ.... ပထမဆံုး က်ေနာ္ ရဲ႕ ဘဏ္ ပိုစ္႕ ေလး ကို လာေရာက္ဖတ္ရႈ ၿပီး ေကာမန္႕ ေလးေတြ ေပးလို႕ မိမိတို႕ ရဲ႕ အယူအဆမ်ားကို ေဖာ္ျပေပးတဲ႕ အတြက္  အားလံုး ကို အထူးဘဲ ေက်းဇူး တင္ရွိပါတယ္ ဆိုတာ ေျပာၾကားပါရေစ...။

က်ေနာ္ ရဲ႕ ပထမ ပိုစ္႔ ထဲမွာ စက္ရုပ္ဝန္ထမ္း မ်ားလို႕ ေျပာလိုက္ပါတယ္... က်ေနာ္ ထင္တာ ကို တကယ္ဘဲ ေျပာခဲ႔တာပါ.... က်ေနာ္ ATM ဆိုတဲ႕ ေငြ ထုတ္ တဲ႕ စက္ကို မသံုးဘူး ပါဘူး... ဒါေပမဲ႕ က်ေနာ္ သိတာ က ေတာ႔ က်ေနာ္႔ တို႕ရဲ႕ သက္ဆိုင္တဲ႕ code ေတြကို ATM စက္မွာ ရုိက္ထဲ႕ လိုက္လို႕ တလံုး လြဲသြားတာ နဲ႕ စက္ က ဘယ္လို ဘဲ ျဖစ္ျဖစ္ ထုတ္ေပး ေတာ႔ မွာ မဟုတ္ပါဘူး...  ဒါက စက္ရုပ္ ဝန္ထမ္း ေတြပါဘဲ......။

အခု က်ေနာ္ သြားခဲ႔ တာက လူဝန္ထမ္း ေတြ အလုပ္ လုပ္တဲ႕ ဘဏ္ ကို သြားခဲ႔တာပါ...၊ ျဖစ္လာတဲ႕ ျပႆနာ ကို က်ေနာ္ ေျပာၿပီး သားပါ... က်ေနာ္႕ ရဲ႕ မွတ္ပံုတင္ နံပါတ္ အကၡရာ တလံုးလြဲသြားတယ္... နံပါတ္ အားလံုး တူေနတယ္... ဘဏ္ အေကာင္႔ နံပါတ္တူတယ္... က်ေနာ္႔ ကို ဘဏ္ က ဖုန္းဆက္တဲ႕ အတြက္ က်ေနာ္ သြား ထုတ္တယ္.. အဲဒီေတာ႔ ဖုန္းနံပါတ္ ပါ တူပါတယ္ ..... ဒါေပမဲ႕ အကၡရာ တလံုးလြဲ ေနတဲ႕ အတြက္ ထုတ္မေပး ပါဘူးတဲ႕... ။

ဒါနဲ႕ က်ေနာ္ တာဝန္ရွိတဲ႕ ဝန္ထမ္း ကို ရွင္းျပတယ္... ခင္ဗ်ားတို႕ လြဲ ေနတယ္ ဆိုတဲ႕ မွတ္ပံုတင္ နံပါတ္  က ျမန္မာျပည္ မွာ မရွိတဲ႕ နံပါတ္ ပါ ... အခု အထက္ ေဖာ္ျပပါ အခ်က္ ေတြ ကိုက္ညီ တဲ႕ အတြက္ ထုတ္ေပး ပါ လို႕ ထပ္ၿပီး ေဆြးေႏြး ပါတယ္... က်ေနာ္႕ ဘက္က ျမန္မာျပည္ မွာ ရွိတဲ႕ အကၡရာ နဲ႕ မွားခဲ႔တယ္ ဆိုရင္ က်ေနာ္ မေတာင္းဆိုပါဘူး... အဲဒီ မွားတဲ႕ အကၡရာ က လည္း က်ေနာ္ နံမည္ နဲ႕ ထပ္တူ  ရွိႏုိင္ပါေသးတယ္... အဲဒီ အတြက္ က်ေနာ္ သည္းခံလိုက္မွာပါ.. အခုေတာ႔ မွားတယ္ ဆိုတဲ႕ အကၡရာ နဲ႕ နံပါတ္ က ျမန္မာျပည္ မွာ မရွိ တဲ႕ မွတ္ပံုတင္ နံပါတ္ လည္း ျဖစ္တယ္... က်န္တာေတြ အားလံုး လည္း တူေန တဲ႕ အတြက္ ထုတ္ေပးပါ လို႕ ေတာင္းဆိုတာပါ... ။

သိတဲ႕ အတိုင္း ဘဲ မရပါဘူး... ပို႕ခိုင္းတဲ႕ သူကိုဘဲ ျပင္ခိုင္းပါတဲ႕... အဲဒီေတာ႔ က်ေနာ္႔ စိတ္ ထဲမွာ စိတ္ မေကာင္း ျဖစ္ပါတယ္... ၾသ ... ျဖစ္ႏိုင္တာ ကို ကိုယ္႔ customer အတြက္ စဥ္းစား ေပးၿပီး တတ္ႏိုင္ သေလာက္ လုပ္ေပးႏိုင္ တာ ကို မလုပ္ေပးလို႕ က်ေနာ္ ပထမ ပိုစ္႔ ေလး ေရးလိုက္တာပါ.. ( တကယ္က ဝန္ထမ္းေတြ မွာ လုပ္ပိုင္ခြင္႔ ရွိလား မရွိလား ဆိုတာ လည္း က်ေနာ္ မသိပါဘူး... ဒါေပမဲ႕ ဘဏ္ပိုင္ရွင္ ေတြ အေနနဲ႕ အဲဒီေလာက္ ေတာ႔ လုပ္ပိုင္ခြင္႔ ေပးထားရမယ္ လို႕ လည္း ထင္တဲ႕ အတြက္ ပါ ... ဘဏ္စည္းမ်ဥ္း ေတြကို က်ေနာ္ နားမလည္ ပါဘူး...  ) ။

က်ေနာ္ ခံစား လိုက္ရတဲ႕ထင္ျမင္ခ်က္ က  ဒီဘဏ္ က ဝန္ထမ္း ေတြ က .... စက္ရုပ္လူသား ATM ေငြထုတ္ စက္ နဲ႕ ဘာမ်ား ထူးလို႕ လည္း ... နံပါတ္ အားလံုး မတူ ရင္ မရဘူး ... တူ ရမယ္ဆိုတဲ႕ မူ ကို ဘဲ ကိုင္ဆြဲ ထား တဲ႕ အတြက္ ပါ... စက္ရုပ္ ATM ထက္ သာတာက ၿပံဳးျပတယ္... ႏႈတ္ဆက္တယ္.. စကားေျပာတယ္... ဒါဘဲ... လူ ဦးေႏွာက္ နဲ႕ စဥ္းစား လို႕ ရတဲ႕ အရာေတြ မွာ စဥ္းစားခြင္႔ မရ... လုပ္ပိုင္ခြင္႔ မရ .... လုပ္ပိုင္ ခြင္႔ ရရင္ လည္း လုပ္မေပး ၾက လို႕ က်ေနာ္ ေရးလိုက္ တာပါ....။

ဒါေပမဲ႕ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကြန္႕မန္ ေတြ မွာ က်ေနာ္ ေတြ႕ ရတာ က ဘဏ္ ဆိုတာ ေငြေရးေၾကးေရး နဲ႕ အလုပ္ လုပ္တာ ျဖစ္လို႕ တလံုး လြဲလည္း မရဘူး တစိတ္ လြဲလည္း မရဘူး ... ဒါ ဟာ ဘဏ္တခု က်င္႔သံုး ရမဲ႕ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္း လို႕ ေျပာတယ္... ဟုတ္ကဲ႕ က်ေနာ္ သိသြားပါၿပီ .... ဘဏ္ စည္းကမ္း နဲ႕ လူေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ရဲ႕ ခံယူခ်က္ ကို သိသြားပါၿပီ....။

ေနာက္ၿပီး ဒါဟာ က်ေနာ္ စီ ေငြလႊဲ ေပးတဲ႕ သူ ရဲ႕ ေပါ႕ဆခ်က္ လို႕ဘဲ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ထင္ၾကပါတယ္...  ဘဏ္ ဝန္ထမ္း ေတြ ဘက္ကလည္း မွားယြင္း မႈ႕ ျဖစ္ႏိုင္တာဘဲ ဆိုတာ ဘယ္သူမွ ထည္႕ မတြက္ ၾကပါဘူး.....။

အဲဒီ အတြက္ လည္း က်ေနာ္ မသိေသး လို႕ ဘာမွ မေျဖရွင္း ေသးဘဲ... က်ေနာ္႔ စီကို ေငြ လႊဲေပးတဲ႕ သူစီကိုဘဲ အက်ဳိး အေၾကာင္း ေျပာျပလိုက္ပါတယ္.. သူက လည္း ဘဏ္ ကို ဖုန္းဆက္ၿပီး ရွင္းေပးေပမဲ႕ ... သူ ကိုယ္တိုင္ က က်ေနာ္႔ စီကို လႊဲေပးတာ မဟုတ္... သူ႕ တပည္႕ ေလး ကို လႊဲခိုင္း တာျဖစ္တဲ႕ အတြက္ သူ လႊဲခိုင္း တဲ႕ တပည္႕ ေလး ကိုယ္တိုင္ ျပင္ေပးမွ ရမယ္ လို႕ ဘဏ္ က ေျပာပါတယ္ တဲ႕ ..  ဒါနဲ႕ က်ေနာ္ လည္း စိတ္ေလွ်ာ႕ လိုက္ၿပီး ၁၄ ရက္ ေန႕ က ထုတ္ခြင္႔ ရမဲ႕ ေငြ လႊဲ ကို ၁၆ ရက္ ေန႕လည္  မွ ဘဏ္က ဖုန္း ဆက္ၿပီး လာထုတ္ခိုင္း တဲ႕ အတြက္ ၂ရက္ ေနာက္က်ၿပီး မွ ထုတ္ခြင္႔ ရခဲ႔ပါတယ္....။

ဘဏ္ က မဆက္ခင္ ကထဲက က်ေနာ္႔ ကို ေငြလႊဲ ေပးသူ က ဆက္ၿပီးပါၿပီ... သူ႕ တပည္႕ က မမွားပါဘူး တဲ႕... သူ ေရးေပးလိုက္ တဲ႕ စာရြက္ အတိုင္းဘဲ ဘဏ္ဝန္ထမ္း ေတြ ကို ဘဲ ေရးျဖည္႕ ခိုင္းလိုက္တာပါတဲ႕.... ကဲ အားလံုး ရွင္းသြားၿပီေနာ္... ဘယ္သူ မွားသလည္း ဆိုတာ သိႏိုင္ပါၿပီ...  ။

က်ေနာ္ ထင္တာက ေတာ႔ ဘဏ္ဝန္ထမ္း တေယာက္ ဟာ ျမန္မာျပည္မွာ ရွိတဲ႕ မွတ္ပံုတင္ နံပါတ္ ေရွ႕ အကၡရာ ေတြ ကို ေတာ႔ သိရမယ္ လို႕ထင္တယ္... ေနာက္ၿပီး ကူးေရး တာေတာင္ မွန္ ေနတာကို အမွား နဲ႕ လြဲ ေရးတယ္... ဒါဟာ ဘယ္သူ မွာ အျပစ္ရွိပါသလည္း.... ။

တကယ္ လို႕ ပို႕ သူ ဘက္က မွားခဲ႔ ရင္ေတာင္ ဒါမ်ဳိး ျမန္မာျပည္ မွာ မရွိဘူး ေသခ်ာျပန္ဆန္းစစ္ ပါအုန္း ဆိုတဲ႕ စကား ကို ေျပာႏိုင္တဲ႕ အရည္အခ်င္း ရွိရပါမယ္....။

ဒုတိယ အႀကိမ္ က်ေနာ္ ေငြထုတ္တဲ႕ အခါ  မွာ မွတ္ပံုတင္ ကို သူတို႕ မွားေရးေပး တဲ႕ အကၡရာ နဲ႕ နံပါတ္ အတုိင္းဘဲ ထုတ္ခဲ႔ ရပါတယ္... ( .... က်ေနာ္ ျပန္ရစ္ မလို႕ က်ေနာ္႕ မွတ္ပံုတင္ က ဒါ မဟုတ္ဘူး အမွန္ ဘဲ ျပန္ ေရးေပးပါလို႕ ... အမွန္အတိုင္း မေရးရင္ မထုတ္ဘူးလို႕.... ) အဲဒီေတာ႔ ခင္ဗ်ားတို႕ ေျပာတဲ႕ တိက် မွန္ကန္ မႈ႕ က ဘယ္နား မွာ သြားထားခဲ႔ လည္း  ... က်ေနာ္ အဲဒီျဖတ္ပိုင္း ေလး ကို scan ဖတ္ၿပီး သိမ္းထားပါတယ္... က်ေနာ္႔ မွတ္ပံုတင္ အမွန္ မဟုတ္.. မွားေရးတဲ႕ အတိုင္း ထုတ္ခဲ႔ရပါတယ္.....။

အခု က်ေနာ္႕ ေငြလႊဲ ကို ၂ရက္ေနာက္က်ၿပီး မွ ရခဲ႕ ပါတယ္... ဘဏ္လုပ္ငန္း ဆိုတာ တိက် ရမယ္ မွန္ကန္ ရမယ္ ျမန္ဆန္ ရမယ္ ဆိုတဲ႕ မူဝါဒ နဲ႕ပါ... ။

အခု က်ေနာ္ တုိ႕ ျမန္မာျပည္ မွာ ေရႊေစ်း ေတြ ေဒၚလာ ေစ်း ေတြ အတက္ အက် သိပ္ၾကမ္းေနပါတယ္... က်ေနာ္ က လႊဲတဲ႕ ပိုက္ဆံ ကို ေရႊ ဝယ္မလို႕ ပါ.... ၁၄ ရက္ ေရႊေစ်း က ေျခာက္သိန္း နဲ႔ သံုးေသာင္း ေျခာက္ေထာင္ ပါ... အခု က်ေနာ္ ေငြ လႊဲ ရလို႕ သြားဝယ္ မယ္လုပ္ေတာ႔ ၁၆ ရက္ေန႕ ေရႊေစ်း က ေျခာက္သိန္း နဲ႕ ငါးေသာင္း တစ္ေထာင္ ျဖစ္ေနပါၿပီ....။ ေဟာဒီလင္႔ခ္ ေလး ကို ၾကည္႕ပါ... (ေရႊေစ်း ေဒၚလာေစ်း ေနာက္ဆံုးသတင္း)

က်ေနာ္ တက်ပ္သားမွာ တေသာင္း နဲ႕ ငါးေထာင္ ရႈံးသြားပါၿပီ.... အခု က်ေနာ္ ပိသာ နဲ႕ ခ်ီ ဝယ္မွာပါ... အမ်ားႀကီး နစ္နာ သြားပါၿပီ... ကဲ က်ေနာ္႕ ရဲ႕ ရႈံးသြားတဲ႕ ပိုက္ဆံ ေတြကို ဘယ္သူ ေလ်ာ္ မလည္း ... က်ေနာ္ ဘဏ္ ကို တရား စြဲ ပါမယ္... ။

က်ေနာ္ ဆံုးရႈံးသြား တဲ႕ ပိုက္ဆံ ေတြကို တိက် မွန္ကန္ ရမယ္ အလြဲမခံ ရဘူး ဆိုတဲ႕ ဘဏ္ဝန္ထမ္း ေတြ ေလ်ာ္ မလား (သူတို႕ နဲ႕ ဘဝတူ ဝန္ထမ္း ေလ်ာ္ရတာကို မၾကည္႕ရက္ ႏိုင္ လို႕ စုေပါင္း ေလ်ာ္ၾကမလား... )... အဲဒီ တိက် မွန္ကန္ တဲ႕ အမိန္႕ ကို ထုတ္ထားတဲ႕ ဘဏ္ပိုင္ရွင္ ေတြ ေလ်ာ္ မလား ဆိုတာ ကို က်ေနာ္ သိပ္ သိခ်င္ ေနတဲ႕ အတြက္ တရား စြဲ ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္... ကဲ ခင္ဗ်ား တို႕ ယူဆခ်က္ ကေလး ေတြ ေရာ ဘယ္လို ပါလည္း... စက္ရုပ္ နဲ႕ လူသား ကြဲ ျပားရမယ္ ဆိုတာ ဒီလို စဥ္းစားခ်င္႔ခ်ိန္ ႏိုင္တဲ႕ ဉာဏ္ပညာ ကို ေျပာတာလို႕ ထင္ ပါတယ္....။

က်ေနာ္ တို႕ customer ေတြ က ပိုက္ဆံ ေပးၿပီး ေငြလႊဲ ရတာပါ... က်ေနာ္ တို႕ မလႊဲခ်င္ ရင္ေတာင္ ေခ်ာေခ်ာ႕ ေမာ႕ေမာ႕ နဲ႕ သူတို႕ ဘဏ္ ကေန လႊဲေအာင္ လုပ္ေပးရမယ္ ထင္ပါတယ္... ေနာက္တမ်ဳိး က ေငြလႊဲ လိုက္သူ က စာ တတ္ခ်င္ မွ ေတာင္ တတ္မယ္... ဒါမ်ဳိး ဆိုရင္ လည္း တတ္ႏိုင္သေလာက္ အဆင္ေျပေအာင္.. မွန္ကန္ေအာင္ ... လုပ္ေပး ရမွာပါ..... ။

ဝန္ထမ္း ေတြ အားလံုး ကို စက္ရုပ္ဝန္ထမ္း ေတြ မျဖစ္ ေအာင္ ဘဏ္ပိုင္ရွင္ ေတြ ဘက္က အခြင္႔ အေရး ေပးဖို႕ လိုအပ္သလို... ဝန္ထမ္း ေတြ ဘက္ ကလည္း customer အဆင္ေျပေအာင္ ျပႆနာ တခု ျဖစ္လာရင္ စဥ္းစား ခ်င္႔ခ်ိန္ ၿပီး စက္ရုပ္ (ၿပံဳးျပ ႏႈတ္ဆက္ စကားေျပာ) ထက္ သာေအာင္ လုပ္ႏိုင္ ၾကဘို႕ က်ေနာ္ ေရးတာ ျဖစ္ပါတယ္ လို႕ ေျပာရင္း  နိဂုံး ခ်ဳပ္ပါတယ္... အားလံုး ကို အထူးဘဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.....။

ေလးစားစြာျဖင္႔
စာေရးသူ - ေရႊစင္ဦး
.
(ၾသ ... ဒါနဲ႕ ေရႊစင္ဦး ရဲ႕ အိမ္ ေအာက္ ကို ေရႊအိုး လာတူး မဲ႕ ပုဂၢိဳလ္ မ်ား ဘဏ္ က ေလ်ာ္ေၾကးရလို႕ ေရႊျပန္ဝယ္ ၿပီး တဲ႕ အခ်ိန္ထိ ေစာင္႔ၾကပါအုန္း လို႕ အသိေပးစကား ေျပာခ်င္ပါတယ္.... )
.

No comments:

Post a Comment