Wednesday, July 27, 2011

ငယ္ဘဝမ်ား (၁၄) ႏွင္႔ စပ္မိစပ္ရာမ်ား

စာေရးသူ- ေရႊစင္ဦး

အမွန္ေတာ႔  ဒီေန႕ က်ေနာ္႔ ငယ္ဘဝမ်ား ထဲက အ.ထ.က ၁၆ မွ ေရႊစင္ဦး ေခါင္းေဆာင္ေသာ ဆႏၵျပ ပြဲႀကီးကို ေရးမလို႔ဗ်.. ဒါေပမဲ႔ ..အဂၤလိပ္စာ သင္တာနဲ႔ လည္း ဆက္သြားေအာင္ က်ေနာ္႔ ေဖေဖ နဲ႕ ပတ္သက္ တာေလး ေတြလည္း လက္က်န္ေလးေတြ ေရးခ်င္လို႕ ဒီပို႕စ္ ကို အရင္ေရး လုိက္တာ ဗ်... ကဲ ဆက္လက္ ရႈ႕စားရေအာင္...။

အမွန္ေတာ႔ က်ေနာ္ နဲ႕ ေဖေဖက မတည္႕ အတူေနဗ်.. ဒါေပမဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေတာ႔ ခ်စ္တယ္ ထင္ရတာဘဲ...၊ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ အဂၤလိပ္ စာ သင္တန္းႀကီး ရပ္သြားတယ္ ဆိုတာလည္း အရင္ပို႕စ္ ထဲမွာ ေျပာခဲ႔ တာတင္ မဟုတ္ေသးဘူးဗ်..၊ ပံုမွန္ အတိုင္း ဆိုရင္ ရန္ျဖစ္လိုက္ ျပန္သင္လိုက္ လုပ္ေနရအုန္းမွာ..၊ အခုဟာက က်ေနာ္႔ အေဖကလည္း ႏိုင္ငံျခားသြားရဘို႕ ျဖစ္လာလို႕ဗ်..၊ သူ အဂၤလန္ကို ပညာေတာ္ သင္သြားရတယ္...။

အဲဒီမွာ က်ေနာ္႔ ပညာေရးလည္း ျဖစ္ခ်င္ရာေတြ အကုန္ျဖစ္ကုန္တာဘဲ...ေနာက္ပိုင္း မွ ျပန္ေျပာပါမယ္...၊ အဂၤလိပ္စာနဲ႔ ပတ္သက္လို႕ ေျပာရရင္ေတာ႔ တသက္လံုး ရန္ျဖစ္လိုက္၊ ျပန္သင္လိုက္ နဲ႔ အခု အခ်ိန္ ထိပါဘဲဗ်ာ...၊ သူ႕မွာ သင္စရာ တပည္႕ မရွိရင္ က်ေနာ္႔ ကိုလာလာ မ်က္ေစာင္းထိုး ေနတာ ဆိုေတာ႔ သနားလို႕ အသင္ခံလိုက္ရပါတယ္..၊ အခုေတာ႔ စာဖတ္တာေပါ႔ဗ်ာ.. ေဆာင္းပါးေကာင္းေလးေတြ .. ကမၻာေက်ာ္ ၀တၳဳ retold ေလးေတြေပါ႔..၊ ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္႔ အဂၤလိပ္စာက အခုထိ very poor ပါဘဲ..၊ ခင္ဗ်ား တို႔ စကားပံု တခုၾကားဘူးတယ္ မဟုတ္လား.. တပည္႔ မေကာင္း ဆရာ ေခါင္း ဆိုတာေလ..၊ .. က်ေနာ္ မေတာ္တာ ေတြအားလံုးဟာ က်ေနာ္႔ အျပစ္မဟုတ္.. က်ေနာ္႔ ေဖေဖ အျပစ္မ်ားသာျဖစ္ပါေၾကာင္း..။

က်ေနာ္႔ ေမေမ က ေတာ႔ က်ေနာ္ ေျပာခဲ႔သလိုဘဲ ဘာမွ နားမလည္ ဘူးဗ်..ကေလး တေယာက္လိုဘဲ.. သားသမီး ကိုလည္း ခ်စ္တာဘဲ သိတယ္..၊ က်န္တာ ဘာမွ မသိဘူး အကုန္ သားသမီးသေဘာဘဲ..၊ သားသမီး လုပ္သမွ် မွန္တယ္.. ေထာက္ခံမယ္ .. ဒါဘဲသိတယ္..(ျမန္မာျပည္သားဗ်...) ။

က်ေနာ္႔ ေဖေဖ နဲ႔ အေၾကာင္း ဆက္ေျပာရရင္..... က်ေနာ္႔ ေဖေဖ ရဲ႕ ႏိုင္ငံျခားက ေရးလိုက္တဲ႔  စာေတြကို ဖတ္ၾကည္႔ ရင္ေတာ႔ က်ေနာ္႔ကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္တယ္ ထင္ရတာဘဲ..၊ သမီးႀကီး မဦး..မဦး.. နဲ႔ ေနတာဘဲ.. အျပင္မွာေတာ႔ ေရႊစင္ဦး.. နင္ နဲ႔  ငါနဲ႔ .. အၿမဲ ေျပာတယ္..၊တခါ တေလ စိတ္ ရမွ ေဖေဖ နဲ႔ ေရႊစင္ဦး  ေျပာတာ၊  ႏိုင္ငံျခားေရာက္ေနတုန္း ကေတာ႔ စိတ္ေတြ မွန္ၿပီး သမီး မဦး ဘာလိုခ်င္လည္းေပါ႔..။

က်ေနာ္ လည္း တသက္ တခါ ငါ႔ အေဖ ရဲ႕ ဒီလို စကားေလး ၾကားရခဲ မွ်ဆိုၿပီးေတာ႔ ပထမဆံုး အႀကိမ္ အျဖစ္ နာရီေလး မွာလိုက္တယ္ဗ်... နာရီ မွာ တာကလည္း အေၾကာင္း ရွိတယ္..၊ က်ေနာ္ဟာ တသက္ လံုး ၀တၳဳ ပစၥည္း ဘာကိုမွ တန္ဘိုးမထားသလို.. အခ်ိန္ ကိုလည္း တန္ဘိုးမထားဘူးဗ်.. က်ေနာ္႔ အတြက္ အခ်ိန္ ကန္႔သတ္ခ်က္မရွိဘူး.. ဥပမာ.. တခုေျပာမယ္.. မနက္ျဖန္ စာေမးပြဲ ေျဖရမယ္..  စာက်က္ရမယ္ ဆိုတဲ႔ အခ်ိန္ ကန္႔သတ္ခ်က္ ကို ထည္႔မတြက္ဘူး.. ။

က်ေနာ္ အခု စာ (၀တၳဳ) ဖတ္ခ်င္တယ္.. ဖတ္ပစ္လိုက္တာဘဲ..၊ စာေမးပြဲ ကို နဲနဲ မွ ထည္႔မတြက္ဘူး.. အဲဒီလိုဘဲ က်ေနာ္ ဖတ္ခ်င္တဲ႔ စာအုပ္ ဆိုရင္ မိုးခ်ဳပ္လို႕ အိပ္ခ်ိန္ေရာက္လို႕ မနက္အေစာထရမွာ မလို႕ ဆိုတဲ႔ အခ်ိန္ကန္႕သတ္ခ်က္ကို ထည္႔ မတြက္ခဲ႔ဘူး..၊ ဒါက အခ်ိန္ နဲ႔ ပတ္သက္လို႕ ငယ္ဘဝ တုန္းကပါ..၊ အခု မ်ားေတာ႔  အခ်ိန္ ဟာ  က်ေနာ္႔ ကို မ်က္ႏွာသာ ကို မေပးေတာ႔ တာပါ..၊ ဒီေလာက္ ေတာင္ အခ်ိန္ေတြ အလကား ျဖဳန္းတီး ပစ္ရသလား ဆိုၿပီး က်ေနာ္႔ ကို အညႈိးနဲ႔ တိုက္ခိုက္ ေနသလို ပါဘဲ..၊ အခု ဒီစာေလး ေရးေနတာကို ..အႀကိမ္ ၂၀ ေလာက္ ထိုင္လိုက္ ထလိုက္ လုပ္ၿပီး ေရးေန ရတာပါ...၊။

ဒါေပမဲ႔ ... အခ်ိန္ ကို ဘယ္ေလာက္ တန္ဘိုး ထား ထား မထား မထား .... နာရီ ေလးေတြ ကိုေတာ႔ ခ်စ္တယ္ ဗ်.. ႀကိဳက္လည္း တအား ႀကိဳက္တယ္..၊ အခု အသက္အရြယ္ ေရာက္တဲ႔ ထိ လက္မွာ နာရီ မရွိရင္ တခုခု လိုေနသလို ခံစားရတယ္..။

ဒါေၾကာင္႔ ေဖေဖ ကို အရင္မွာလိုက္တာက နာရီ ဗ်..၊ ေဖေဖ ကလည္း ပို႕ပါတယ္.. သူ႕ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး အတြက္ ေတာင္ ဘာမွ မပို႕ရေသးဘူး က်ေနာ္႔ အတြက္ နာရီ အရင္ဆံုးပို႕ ေပးတယ္.. Made in England ေပါ႔ဗ်ာ..၊ ေရႊေရာင္ အဝိုင္းေလး၊ ႀကိဳးက သားေရအစစ္ အညုိေလး နဲ႔ တအားလွတယ္..၊ အဲဒီနာရီေလး က က်ေနာ္႔ ဘဝ ရဲ႕ ပထမဆံုး နာရီေလးပါ..။

ေနာက္တခါ က်ေနာ္ လိုခ်င္တဲ႔ ဂစ္တာ တလက္..၊ ေဘာင္းဘီရွည္ အမ်ားႀကီး..၊ ဆြယ္တာ..အကုန္ ပို႕လိုက္ပါတယ္..၊ ဒါက က်ေနာ္႔ ေဖေဖ နဲ႔ ပတ္သက္ လို႕ တစိတ္တပိုင္းပါ..။

ေနာက္တခါ ေဖေဖ ပို႕လိုက္တဲ႔ ပစၥည္း ေလး ေတြ ကို တန္ဘိုး ရွိရွိ အသံုးခ်ပံု ကို ဆက္လက္ ရႈ႕စား ၾကရ ေအာင္ဗ်ာ..၊ က်ေနာ္ က ေဖေဖ ကို ဂစ္တာႀကီး မွာထားတာဆိုေတာ႔ ငါ႔ အေဖပို႕လုိက္တဲ႔ ဂစ္တာႀကီး ရရင္ ဆိုၿပီး ေႏြရာသီ တခုမွာ ဂစ္တာသင္တန္း သြားတက္တယ္ဗ်..၊ ကယ္ရီ Church ထဲက ဆရာခ်စ္ စီမွာပါ..၊ ဒါေပမဲ႔ ဆရာခ်စ္ သင္တာ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ကုသိုလ္ ကံ မေကာင္းပံုမ်ား ကိုဆက္ေျပာပါအုန္းမယ္..၊ က်ေနာ္က အဲဒီအခ်ိန္မွာ မ်က္စိမႈံေနၿပီ မႈံတာမွ -250 ဒီဂရီ ထိေရာက္ေနၿပီ..၊ အဲဒါကို မသိဘဲ အတန္းထဲမွာလည္း ေက်ာက္သင္ပုန္း ေပၚက စာမျမင္ရတာ ကို သူငယ္ခ်င္း စီက ကူးခ် ရင္း အလြယ္ေျဖရွင္းလာတာ.. မ်က္စိမႈန္ ေနလို႕ မျမင္ရတာ ဆိုတာလည္း မေတြးမိဘူး..။

က်ေနာ္ ရဲ႕ ငယ္ဘဝ တခုထဲမွာ အဲဒီအေၾကာင္းေရးထားပါတယ္..၊ အဲဒီလို မျမင္မကန္း နဲ႔ ဂစ္တာတီး သင္တန္း သြားတက္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ ဆရာခ်စ္ရဲ႕ လက္ေဖာင္းေဖာင္း တုတ္တုတ္ႀကီး ေတြဟာ ဘယ္ႀကိဳးကို ေထာက္ေနမွန္းကို မျမင္္ရတာ အဲဒါလည္း ဘာ႔ေၾကာင္႔ ဆိုတာ မစဥ္းစား တတ္ခဲ႔ဘူး..၊ အဲဒီလို နဲ႔ ျဖစ္သလို သင္လာၿပီး နဂို ကထဲကလည္း အႏုပညာ ဗီဇက မပါ ဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ တတ္တာ ရစ္သမ္ တခုထဲ.. အဲဒါေတာင္ တိုင္မင္ မွန္ေအာင္ တီးတတ္တာ မဟုတ္ဘူး..၊ အဲဒီလို အႏုပညာ ကိုယ္ခံအားေတြကို အျပည္႔ ျဖည္႕ၿပီး ဂစ္တာႀကီး အလာကို ေစာင္႔ ေနတယ္ခင္ဗ်ား..။

ေဖေဖစီကလည္း  ဂစ္တာႀကီး လည္း ေရာက္ေရာ.. အစြမ္းျပေတာ႔  တာပါဘဲ..၊ ေသာ္တာေဆြ ရဲ႕ ဒီေမာင္႔ လက္သံေဒါင္ေဒါင္ညံ ကိုသာ ဖတ္ၾကည္႔လိုက္ ၾကပါေတာ႔ဗ်ာ...။

ဂစ္တာႀကီးကလည္း အေကာင္းစားႀကီးဗ်.. ၊ က်ေနာ္႕ ဂစ္တာႀကီးကို ျမင္ဘူး ေတြ႕ဘူး ၿပီး က်ေနာ္႔ လက္သံ ကို နားဆင္ဘူး တဲ႔ သူမ်ားကေတာ႔ အျမင္မေတာ္ ဆင္ေတာ္ နဲ႔ ခေလာက္ျဖစ္ေနတာကို ေတာ္ေတာ္ ၾကည္႔ မရျဖစ္ေနၾကတယ္ ထင္တယ္.. (လူေတြမ်ား တယ္မနာလို ျဖစ္ၾကတာဘဲ)..က်ေနာ္႔ စီက ဂစ္တာႀကီးကို ေစ်းေကာင္းေကာင္းေပးၿပီး လာဝယ္ၾကတယ္.. က်ေနာ္ကလည္း မေရာင္းဘူးေပါ႔ဗ်ာ... ငါ႔ အေဖ ကို လက္သံေလး နဲ႔ ေဖ်ာ္ေျဖအုန္းမယ္ ဆိုၿပီး.. ေဖေဖ ျပန္အလာကို ေစာင္႔ေနတယ္ ခင္ဗ်...။

ေဖေဖ ျပန္လာတဲ႔ အခ်ိန္ၾကမွ ဂစ္တာႀကီးကို ဖုံေတြဘာေတြခါၿပီး ေဖေဖ ၾကားေလာက္တဲ႔ ေနရာ ကေန ဆိုတီးေလး ေဖ်ာ္ေျဖ ေဖ်ာ္ေျဖ ျပေနတယ္.. ၊ ဒါေပမဲ႔  က်ေနာ္႕ ေဖေဖ ရဲ႕  အႏုပညာ အခံကလည္း ေလေတာင္ ေျဖာင္႔ေအာင္ မခၽြန္တတ္ဘူးဆိုေတာ႔ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ လက္သံကို လည္း မခံစားတတ္ဘူး.. အဲဒီေတာ႔ သူ႕ရဲ႕ ရင္တြင္းျဖစ္ စကားေတြက တေန႔ေတာ႔ ပြင္႔ ထြက္လာတယ္ဗ်.. ။

ဟိတ္ ေရႊစင္ဦး တဲ႔ နင္႔ သီခ်င္းေတြကဘဲ တပုဒ္ၿပီး တပုဒ္ ေျပာင္းသြားတယ္.. ငါ႔ နားထဲမွာေတာ႔ နင္႔ ရဲ႕ ဂစ္တာသံက ဗ်င္း ဗ်င္း ဗ်င္း ဗ်တ္ လို႕ဘဲ ၾကားေနတယ္ တဲ႔ ...၊ သီခ်င္း သံေလး ထြက္ေအာင္ တီးစမ္း ပါတဲ႔...၊ က်ေနာ္ လည္း ေတာ္ ေတာ္ မခံခ်င္ ျဖစ္သြားတယ္.. ဒါနဲ႔ ေဖေဖက အႏုပညာ ကိုဘယ္ေလာက္ သိလို႕လဲ ဒါက ရစ္သမ္ လို႔ေခၚတယ္..၊ ေဖေဖ ေျပာတာက လိဒ္ တို႕ ေဘ႔စ္ တို႕ေခၚတယ္လို႕ ရွင္းျပတယ္..၊။

ဒါေပမဲ႔ လက္မခံဘူးဗ်.. နင္ဘာသာနင္ ဘာေခၚေခၚ တဲ႔ ငါ႔ကိုသာ သီခ်င္းသံထြက္ေအာင္ တီးျပတဲ႔..၊ က်ေနာ္ လည္း ေတာ္ေတာ္ အႀကံရက်ပ္ သြားတယ္..၊ ဒါနဲ႔ ဥာဏ္နီဥာဏ္နက္ ေတြထုတ္ၿပီး ေဖေဖ ေစာင္႔အုန္းေနာ္ အဲဒါေတြတီး ဘို႔ ႀကိဳးေတြ ဘာေတြ ညွိ ရအုန္းမွာ ဆိုၿပီး အခ်ဳိသတ္ထားတယ္ဗ်..၊ ေဖေဖ ကေတာ႔ ေျပာၿပီးေမ႔သြားတယ္.. က်ေနာ္မွာေတာ႔ တေန႕တေန႕ ဂစ္တာႀကီး ၾကည္႔ၾကည္႔ ၿပီး.. ဟင္း ငါ႔ကို ဘယ္အခ်ိန္မ်ား သီခ်င္းသံထြက္ ေအာင္တီးခိုင္းအုန္း မွာလည္း ဆိုၿပီး အေတာ္ ညစ္ေနတာဗ်...။

ေနာက္ေတာ႔ ေဖေဖ က ဂစ္တာ ကို မျမင္ရင္ ငါ႔ ကို ဂီတာတီးခိုင္းဘို႕ လည္း ေမ႔ သြားမွာပါေလ ဆိုၿပီး.. တခါထဲ အျမစ္ျပတ္ သြားေအာင္ ေရာင္းစားလိုက္တယ္ဗ်...၊ ဒါက က်ေနာ္ နဲ႔ ဂစ္တာ တလက္ လမ္းခြဲခန္း ေပါ႔ (ဘယ္ ကေလာက္ အႏုပညာ ေျမာက္လိုက္သလဲ ဆိုတာ)..။

ေနာက္တခါ နာရီေလး အလွည္႕ နာရီေလး ကိုေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ ခ်စ္တယ္ ဆိုေတာ႔ ေသေသခ်ာခ်ာ ထိန္းသိမ္း ထားပါတယ္.. ၊ ဒါေပမဲ႔ .. နာရီေလးက က်ေနာ္႔ ကို မခ်စ္ဘူးဗ်.. ဘယ္အခ်ိန္က ေပ်ာက္သြားမွန္း ေတာင္ မသိေတာ႔ပါဘူးဗ်ာ..အသံေလးေတာင္ မေပးပါဘူး..။

ဒါေပမဲ႔ နာရီေလး ၾက က်ေနာ္ က အေတာ္ ႏွေျမာ တာဆိုေတာ႔ ေနာက္တလံုးထပ္မွာ တယ္ဗ်..၊ ေဖေဖ ကလည္း ပို႕ေပးပါတယ္..၊ ဒီတခါ နာရီေလးက ဒီဂ်စ္တယ္ နာရီေလးဗ်.. ဂဏန္းေလး ေတြ ေပၚေနတာ..၊ အဲဒီ ေခတ္ကေတာ႔ အဲဒီလို နာရီမ်ဳိး တခ်ဳိ႕လူေတြ ျမင္ေတာင္ မျမင္ဘူးၾကပါဘူး..၊ က်ေနာ္ တန္ဘိုး ထားပံုကေတာ႔ နာရီေလး က သူကိုယ္သူ water resistance လို႕ ေျပာေနတယ္ ဆိုၿပီး ေရစိမ္ လို႕စိမ္ ေရဝတ္ခ်ဳိးလို႕ခ်ဳိးနဲ႔ ေနာက္ နာရီေလး မွာ ေရေငြ႕လိုလို ဘာလိုလို မၾကည္မလင္ ေတြ႕တာနဲ႔ သူခ်မ္းလို႕ ေနမွာ ဆိုၿပီး မီးသီးေလး မွာ နာရီေလး ပတ္ၿပီး မီးကင္ ေပးလိုက္တာ တခါထဲ အျမစ္ျပတ္ေရာဆိုပါေတာ႔..။

ကဲ.. က်ေနာ္လည္း ဟုိေရာက္ ဒီေရာက္နဲ႔ ေလွ်ာက္ေရးေနတာ .. စာဖတ္သူမ်ားကိုလည္း အားနာပါၿပီ.. ဒီ  ပိုစ္႔ အဖို႕ေတာ႔ ဒီေလာက္ နဲဘဲ နားလိုက္ပရေစေတာ႔ဗ်ာ...။

က်ေနာ္ အခုေရးတာ အားလံုးကို နဲနဲေတာ႔ ခ်င္႔ ယံုၾကပါဗ်ာ.. ေဇာက္ထိုးဖတ္ရတဲ႔ အဆင္႔ေလာက္ မဆိုး ေတာင္ ၂၀ဒီဂရီေလာက္ေတာ႔ ေစာင္းဖတ္ၾကေပါ႔ဗ်ာ..၊ ေဖေဖက က်ေနာ္ အခု ဘေလာ႔ဂ္ ေရးေနေတာ႔ သူ႕ အေၾကာင္းကို မေရးနဲ႔တဲ႔ .. ေမေမ အေၾကာင္း ကို ေတာ႔ ေလွ်ာက္ေဖာ္ေကာင္ လုပ္ၿပီး အဲဒါေတြ ေရးဆိုလို႕... က်ေနာ္ ေဖေဖ အေၾကာင္းေတြ ေရြးၿပီး ေသခ်ာေရးေနတာပါ...၊ ေဖေဖ ေရ အေဖ ဆိုတာ မရွိရင္ သမီးဆိုတာ မရွိပါဘူး.. အခု သမီး ကသူ႕အေၾကာင္း သူ ေရးေနတာ ဆိုေတာ႔ ေဖေဖ အေၾကာင္း မပါလို႕ မရတဲ႔ အတြက္ ခြင္႔လႊတ္ပါ.... ေရးစရာ ေလးေတြေတာ႔ ေရးပရေစ....။
 
ေလးစားစြာျဖင့္-ေရႊစင္ဦး

စာဖတ္သူ မ်ား အတြက္ အေရးေပၚ ေၾကညာခ်က္..

(ဆိုင္မွာ အလုပ္သိပ္မ်ား ေနတဲ႔ အတြက္ ဒီေန႔ အဖို႕ ပံုမွန္ တင္ေနၾက ၂ ပုဒ္ မေသခ်ာပါ... က်ေနာ္႔ စာေလးကိုဘဲ ခဏ အပ်င္းေျပ ဖတ္ထားၾကပါခင္ဗ်ား.. က်န္စာ မ်ားကို တင္ရင္လည္း မိုးခ်ဳပ္မွ တင္ႏိုင္မယ္ထင္ပါတယ္...ေက်းဇူးပါ..)

No comments:

Post a Comment