Wednesday, July 27, 2011

ငယ္ဘဝမ်ား (၁၃) ႏွင္႔ ေရႊစင္ဦး နံမည္ အေျပာင္းခံရျခင္း အပိုင္း (၁)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

ေတာင္းပန္ စကား နဲ႔ ေက်းဇူးတင္ စကား ေျပာၾကားျခင္း

ငယ္ဘဝေလး မ်ား ကို ဖတ္ခ်င္တဲ႔ ကိုႀကီးေက်ာက္ နဲ႔ တျခား စာဖတ္သူမ်ား အတြက္ က်ေနာ္ ငယ္ငယ္ ကအေၾကာင္းေလး ေတြနဲနဲ ေရးျပခ်င္ပါတယ္..။

ဒီ ပိုစ္႕ ေလး ကိုမေရးခင္ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ စာဖတ္သူ အသံ (၁) နဲ႔ ပတ္သက္လို႕ ဘေလာ႔ဂ္ ေပၚတင္ေပးခဲ႔ တဲ႔ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ မရင္႔က်က္ မႈ႕အတြက္ အရင္ဆံုး ေတာင္းပန္ပါတယ္..၊ ပိုစ္ေလး တင္ၿပီးမွ ဝင္လာတဲ႔ ေကာ႔မန္ ေတြ ဆီပံုးထဲက စာေတြ ဖတ္ဖတ္ၿပီး ပိုပိုၿပီး ခံစားသြားရပါတယ္..၊ ၾသ.. က်ေနာ္ဟာ သူေျပာသလို တကယ္ဘဲ မရင္႔က်က္ ေသးပါလားလို႕ ခံစားမိပါတယ္..၊ ဒါေၾကာင္႔ ေနာက္ဆိုရင္ က်ေနာ္႔ ကို ေဝဖန္ခဲ႔ ၾကရင္ က်ေနာ္ဘာသာ တိတ္တိတ္ကေလး ဘဲျပဳျပင္ပါေတာ႔မယ္..၊ ဒီ စာဖတ္သူ အသံ (၁) ဟာ ေနာက္ဆံုးပါလို႕ ေျပာပရေစ..။

ဆက္လက္ၿပီးေတာ႔ က်ေနာ္႔ ကို တကယ္ ခ်စ္ခဲ႔ၾကတဲ႔ က်ေနာ္႔ ဘက္က ရန္ေထာင္ေပးခဲ႔ ၾကတဲ႔ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ခ်စ္ညီမငယ္မ်ား ကို ေက်းဇူးတင္ပါေၾကာင္းနဲ႔ မႏၱေလး လာခဲ႔ ရင္ အေမာေျပ ေရ ေအးေအး ေလး တိုက္ပါမယ္ လို႔ ဂတိ ေပးပါတယ္.... ေနာက္ၿပီး အားေပးခဲ႔ ၾကတဲ႔ ခ်စ္မိတ္ေဆြမ်ား ကိုလည္း က်ေနာ္  တကယ္ ကို ေက်းဇူးတင္ ပါတယ္..၊ ခင္ဗ်ားတို႔ အားေပး စကားေတြၾကားမွ ေတာ္ေတာ္ ေတာ္တဲ႔ ငါ ပါလား (ဟင္း..ဟင္း..) ဆိုၿပီး သိသြားတဲ႔ အတြက္လည္း ပိုပို ၿပီးေတာ႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ား..။

သူမ်ား ေတြလို ရန္ေထာင္ရုံတင္ မကဘူး လက္ပါ ပါဘို႕က်ဳိးစားခဲ႔တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းႀကီး လမ္းမေတာ္ ၾကည္ေအး ကိုလည္း ေက်းဇူးပါ.. ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး နဲ႔ ရန္ျဖစ္ရင္ လည္း အားကိုး ပရေစ လို႕ ၾကိဳတင္ ၿပီးအကူအညီ ေတာင္းခံပရေစ..။

အားလံုးအားလံုး အထူးေက်းဇူးပါ
ေရႊစင္ဦး
ငယ္ဘဝမ်ား (၁၃) ႏွင္႔ ေရႊစင္ဦး နံမည္ အေျပာင္းခံရျခင္း  အပိုင္း (၁)

က်ေနာ္ ငယ္ငယ္ က နံမည္ အေျပာင္းခံ ရေသးတယ္ဗ်..၊ အခုမွျပန္စဥ္းစားၾကည္႔ေတာ႔ က်ေနာ္ ဟာ ေတာ္ေတာ္ လူလည္ၾကခဲ႔တာ ပါလားလို႔..၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္ နံမည္ အေျပာင္းခံခဲ႕ ရတာက ငယ္ဘဝက ..၊ ဒါေပမဲ႔ တခ်ဳိ႕လူမ်ားစုက အခု အခ်ိန္ထိ အဲဒီလိုဘဲ ခံယူထားၾကတဲ႔ အတြက္  က်ေနာ္တို႔ တိုင္းျပည္ႀကီး မတိုးတက္ တာဘဲလို႔ထင္ပါတယ္..၊  ေနာက္ပိုင္း မွာ အေသးစိတ္ ေဖာ္ျပထားပါတယ္.. ဆက္လက္ ဖတ္ရႈ႕ပါရန္..။

က်ေနာ္႔ ငယ္ဘဝမ်ား ထဲမွာ က်ေနာ္႔ အေၾကာင္းနဲနဲ ေျပာထားဘူး ပါတယ္..၊ က်ေနာ္ ငယ္ငယ္က ေတာ္ေတာ္ ဆိုးတယ္ ဆိုတာေလ.. ဆိုးရုံတင္ မကဘူးဗ်.. အင္မတန္လည္း လူရည္လည္တယ္..၊ ေကာင္းတဲ႔ဘက္ မဟုတ္ဘူးေနာ္ မေကာင္းတဲ႔ဘက္...၊ ဥပမာ တခုေျပာရရင္ က်ေနာ္ ဟာ ၃-၄ တန္း မွာ အတန္းထဲမွာ ဗိုလ္ ဆိုတာ ေျပာခဲ႕တယ္ ထင္တယ္..၊ ဗိုလ္ မွ ေတာ္ေတာ္႔ ဗိုလ္ မဟုတ္ဘူး အခ်ဳပ္ႀကီးဗ်..၊ ဥပမာ ဆိုရင္ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္မွာ ကေလး အျခင္းျခင္း ကစားတဲ႔ ပြဲ ေတြ အေၾကာင္းကို နဲနဲေျပာျပပါမယ္..၊ ၾကိဳးခုန္တမ္း ဆိုပါေတာ႔ ၂ ေယာက္က ႀကိဳးကိုင္ရတယ္..၊ က်န္တဲ႔ သူေတြက လိုက္ခုန္ တယ္ေပါ႔ .. အဲဒီမွာ ႀကိဳးနဲ႔ ထိတဲ႔ သူက တခါ ႀကိဳးကိုင္ေပါ႔.. ေနာက္ ကစားပြဲ ထဲ ပါခ်င္တဲ႔ သူ အသစ္ရွိရင္လည္း သူူက တခါ ႀကိဳး ကိုင္ေပါ႔..၊ အဲဒီလို ကစားပြဲ ေတြမွာ က်ေနာ္ ဟာ ဘယ္ေတာ႔ မွ အေရးလုပ္ၿပီး ႀကိဳးမကိုင္ ခဲ႔ ဘူး....၊ ထိ ထိ မထိထိ ဘယ္အခ်ိန္ ဝင္ခုန္ခုန္ေပါ႔..၊ ဘယ္သူမွလည္း က်ေနာ္႕ ကို မေျပာရဲဘူးဗ်.. က်ေနာ္ ဘာလုပ္လုပ္ ခံေနၾကတယ္..မေျပာရဲၾကဘူး..။

ေနာက္တခါ ထုတ္စီးတုိးတန္း လိုမ်ဳိးေပါ႔.. တဘက္စီမွာ ေခါင္းေဆာင္ တေယာက္စီ ပါရတယ္.. ဘက္ ၂ဘက္ ရွိတယ္.. တဘက္က ေခါင္သူႀကီးကေတာ႔ က်ေနာ္႔ ဘဲ ဆိုတာ ေျပာစရာ မလိုဘူးထင္တယ္..၊ ေနာက္ ငယ္သားေတြ ဘက္ခြဲတဲ႔ အခါ က်ေနာ္႔ ဘက္က ..လက္ေရြးစဥ္ ေတြဘဲ ရေလ႕ရွိတယ္..ရမွာ ေပါ႔ ဗ်ာ.. အၿမဲတန္း စီးဝါးကိုက္ ထားတာကိုးဗ်...၊ တဘက္က ေခါင္သူႀကီးက မေက်နပ္လို႕ တခြန္းေျပာ မယ္ မက်န္နဲ႔ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ေလမုန္တိုင္း ေအာက္္မွာ လြင္႔သြားလိမ္႔မယ္.. မေက်နပ္ လည္း ၿငိမ္ခံၿပီး ကစားရတာဘဲဗ်..အဲဒါ ဗိုလ္က်ခဲ႔ တဲ႔ တပိုင္းတစ..။

ေနာက္တခါ အတန္းထဲမွာ က်ေနာ္နဲ႕ မေခၚတဲ႔သူကို ဘယ္သူမွ မေခၚရဲ ေအာင္လုပ္ေလ႔ ရွိပါတယ္....၊ က်ေနာ္ နဲ႔ မေခၚရင္ တတန္းလံုးရဲ႕ ဝိုင္းဝန္း မေခၚျခင္းကို ခံရတယ္..၊ အဲေလာက္ အစြမ္း ႀကီးမားပါတယ္..၊ က်ေနာ္လည္း အခုမွ ျပန္စဥ္းစားမိတယ္.. ဘာေၾကာင္႔မ်ား ဒီေလာက္ ဆိုးခဲ႔ သလည္း၊ ဗုိလ္ က်ခဲ႔ သလည္း ဆိုတာ... မသိေတာ႔ဘူးဗ်ာ..  ဆိုးလို႕ လို႕ သာ မွတ္လိုက္ေတာ႔ အဲဒါ အမွန္ဆံုးဘဲ..၊ အေသးစိတ္ ေတာ႔ မမွတ္မိေတာ႔ဘူး..။

ပညာေရးနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ေတာ႔ ဘယ္ေတာ႔ မွ မေတာ္ခဲ႔ တဲ႔ က်ေနာ္ဟာ ငယ္ငယ္တုန္းက ဆိုရင္ ပိုေဝးေပါ႔..၊ အၿမဲတန္း မွင္နီ တရဲရဲ နဲ႔ေပါ႔..၊ တခါေတာ႔ က်ေနာ္ဟာ ရီပို႕ကဒ္ ေလး ကိုင္ၿပီး ခပ္ငိုင္ငိုင္ လုပ္ေနခဲ႔တယ္..၊ တခ်ိန္လံုး အတန္းထဲမွာ ဘယ္လိုဘဲ ဗိုလ္ က်က် ဆရာမ ကို ဗိုလ္ က်မရေတာ႔ ဘိတ္ခ်ီးဟာ ဘိတ္ခ်ီးဘဲ ေပါ႔ဗ်ာ.. အတန္းထဲမွာ လူ ၅၀ ရွိတယ္ ဆိုရင္ က်ေနာ္႔ အဆင္႔ဟာ ေရွ႕ ၄၀ ေနာက္ ၁၀ ေပါ႔ မွင္နီ က ၂ေခ်ာင္း၃ေခ်ာင္းေပါ႔ အဲဒီလို အျမဲတန္းဗ်..။

အဲဒီ မွင္နီ တရဲရဲ နဲ႔ ရီပို႕ကဒ္ေလး ကိုကိုင္ ၿပီး ခပ္ငိုင္ငိုင္ လုပ္ေနတဲ႔ က်ေနာ္ဟာ က်ေနာ္႔ အမွတ္ေလးေတြ ျပန္ၾကည္႔ မိတယ္.. ျမန္မာစာ..၄၅ မွတ္ (စာဖတ္ေပမဲ႔ စားလံုးေပါင္းမွားတဲ႔ အက်ဳိးေပါ႔) ၊ သခ်ာၤ...၈၀ (ဖဲရိုက္တဲ႔ အက်ဳိးေပါ႔ဗ်ာ)၊ ေနာက္ေတာ႔ အဂၤလိပ္စာ..၂၀ (ဒါကေတာ႔ က်ေနာ္႔ ေဖေဖ ရဲ႕ ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္မႈ႕ေပါ႔)၊ မယံုဘူးလား တကယ္ေျပာတာ.. က်ေနာ္ ငယ္ငယ္က ၅တန္းေရာက္မွ အဂၤလိပ္စာ သင္ရတယ္..၊ အဲဒီ အေၾကာင္းလည္း နဲနဲ ေျပာခ်င္တယ္..။

က်ေနာ္ က အဂၤလိပ္စာေတြ သင္ရေတာ႔ ဝမ္းသာအားရေပါ႔ ဗ်...ညညၾက စာေအာ္က်က္တယ္ဗ်.. book ဘြတ္ခ္ စာအုပ္ေပါ႕ ruler ရူးလား ေပတံေပါ႕... အမယ္ေလးဗ်.. စာက်က္ လို႔ေတာင္ ပါးစပ္ မပိတ္ေသး ပါဘူး.. မိုးျခဳန္း သံအလား က်ေနာ္႔ ေဖေဖ အသံက ထြက္လာပါတယ္.. ဟိတ္ ေရႊစင္ဦး နင္႕ကို book ဘြတ္ခ္ စာအုပ္လို႕ ဘယ္သူက ေျပာလည္း..တဲ႔ဗ်ာ.. က်ေနာ္ လည္း နဂိုကမွ စမ္းတ၀ါး၀ါးလုပ္ေနတဲ႔ အထဲ သူက အဲဒီလိုေျပာလုိက္ေတာ႔ ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔ ဆရာမ ထင္တာဘဲ ဆိုေတာ႔.. ဟင္း နင္႔ ဆရာမ လည္း အလကား ဘဲတဲ႔ ဘြတ္ခ္ မွာ တျခားအဓိပၸါယ္ ေတြ ရွိေသးတယ္ ဆိုတာ နင္မသိဘူးလားတဲ႔..(စာအုပ္ ဆိုတာေတာင္ မသိေသးလို႕ ခဏခဏ အရိုက္ခံ ေနရပါတယ္ ဆိုမွ ဗ်ာ) မသိပါဘူး လို႕ ေျပာလိုက္ေတာ႔..၊ သြား တဲ႔ ငါစားပြဲေပၚက ဒစ္ရွင္နရီ ယူခဲ႔ ဆိုၿပီး အဂၤလိပ္စာ သင္ၾကား ေရး.. အထူ သင္တန္းႀကီး (စာအုပ္ႀကီးက အထူ ႀကီးဗ်) စလိုက္တာပါဘဲဗ်ာ......၊ a အေသးနဲ႔ A အႀကီးေတာင္ အတူတူ ဘဲ ဆိုတာ မသိလို႕ အဗ်င္း ခံေနရတဲ႔ က်ေနာ္လည္း ဒစ္ရွင္နရီ ႀကီး  ကို မႏိုင္တႏိုင္ မ လာၿပီး...အဟင္႔..ဟင္႔ ေပါ႕..။

အပိုင္း (၂) ဆက္လက္ဖတ္ရႈ႕ပါရန္..

No comments:

Post a Comment