Thursday, August 4, 2011

http://shwezinu.blogspot.com ႏွင္႔ ျမန္မာဘေလာ႔ အကယ္ဒမီဆုႀကီး (၇)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

MBBA ျမန္မာဘေလာ႔ အကယ္ဒမီဆု ေေရြးခ်ယ္ေရး အဖြဲ႕ႀကီး
ႏွင္႔ ပတ္သက္၍

ေရႊစင္ဦး ၏ ယူဆခ်က္

အင္း အကယ္ဒမီ ဆု ႀကီး နဲ႔  ဒီႏွစ္ေတာ႔ လြဲသြားၿပီ (ေနာက္ႏွစ္ေတာ႔ ရမဲ႔အတိုင္း)...၊ စတာပါဗ်ာ.. ဘယ္ႏွစ္မွာဘဲ လုပ္လုပ္ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ မူဝါဒ နဲ႔ မညီတဲ႔ အတြက္ ဝင္ေရာက္ ယွဥ္ၿပိဳင္မည္ မဟုတ္ပါ...၊ က်ေနာ္႔ သေဘာက ဂုဏ္သိကၡာနဲ႔ ဆိုင္တဲ႔ ဆုေတြကို စာရင္းေပးၿပီး ၿပိဳင္တာ မေထာက္ခံဘူးဗ်..၊ အနိမ္႔ဆံုး ဥပမာဗ်ာ.. က်ေနာ္တို႕ ျပည္ႀကီး မွာ စာေပ နဲ႔ပတ္သက္ရင္ အမ်ဳိးသား စာေပဆု..၊ စာေပဗိမၼာန္ဆု.. ဆိုၿပီး ႏွစ္စဥ္ ေပးေလ႔ ရွိတယ္..၊ ဘယ္လို အေနအထား မ်ဳိးမွာ ဆု ကိုေရြးခ်ယ္လည္း ဆိုတာ က်ေနာ္ သိသေလာက္ ေျပာမယ္.. က်ေနာ္ အမွတ္မွားရင္ လည္း ျပင္ေပးၾကပါ..။

စာေပဗိမၼာန္ဆု အတြက္ဆိုရင္ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ရတယ္ဗ်..၊ အဲဒီၿပိဳင္ပြဲဝင္ တဲ႔ အထဲကမွ အေကာင္းဆံုးလို႕ ထင္တာကို ဆုေရြးခ်ယ္ေရး အဖြဲ႕က ဆုေပးတယ္..၊ ေနာက္တခါ အမ်ဳိးသား စာေပဆု..၊ ဒီဆုၾကေတာ႔ တႏွစ္အတြင္းမွာပံု ႏွိပ္ ထုတ္ေဝထား တဲ႔ အထဲက ဆုေရြးခ်ယ္ေရး အဖြဲ႔က အေကာင္းဆံုး လို႕ သတ္မွတ္တဲ႔ စာေရးဆရာ က ဆုရတယ္..၊ ၿပိဳင္ဘို႕ မလိုဘူးဗ်.. ခင္ဗ်ားတို႕ စဥ္းစားၾကည္႔ၾကေပါ႔ဗ်ာ.. ဘယ္ေလာက္ ဂုဏ္ျခင္းကြာလည္း ဆိုတာ..၊ အကယ္ဒမီ အဖြဲ႕ႀကီး အေနနဲ႔ ရည္ရြယ္ခ်က္ ေကာင္းေကာင္း နဲ႔ ဆုေပးပြဲ လုပ္တာကို ဝမ္းသာပါတယ္..၊ သို႕ေသာ္ အားစိုက္ထုတ္မႈ႕ တခုေတာ႔ လုပ္ၿပီး ၿပိဳင္ပြဲ ဝင္ဘို႕ အဆင္႔မွီ တဲ႔ ဘေလာ႔ဂ္ ေတြကို ေတာ႔ အရင္ ေရြးခ်ယ္ေပးသင္႔ပါတယ္..။

ဒီႏွစ္ အတြက္ ဆိုရင္ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ ဘေလာ႔ဂ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဟာ ကိုယ္႔သေဘာမပါဘဲ ၿပိဳင္ပြဲ ဝင္ရတဲ႔ သူေတြမ်ား ျဖစ္ေနပါတယ္.. စာဖတ္သူမ်ား (သို႕မဟုတ္) တေယာက္ေယာက္ ကေဂ်ာက္ခ်လိုက္ လို႕ ပါရတဲ႔ ဘေလာ႔ဂ္ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား က်ေနာ္ ေတြ႕လို႕ပါဘဲ.၊ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္း ထဲမွာ ဘေလာ႔ဂ္ ပိုင္ရွင္ ကိုယ္တိုင္ စာရင္း သြင္းရမယ္ ဆိုတာ ထဲ႔ ထားၿပီး စာရင္း သြင္းသူဟာ ဘေလာ႔ဂ္ ပိုင္ရွင္ ျဖစ္မွန္း ေတာင္ သိေအာင္ မစစ္ေဆးႏိုင္ ဘူး  ဆိုတာ တမ်ဳိးႀကီးပါဘဲ...။

ေနာက္ၿပီး တခ်ဳိ႕ ဘေလာ႔ဂ္ ဆု ေခါင္းစဥ္ မ်ားဟာ ကိုယ္ကိုကိုယ္႕ အေကာင္းဆံုးလို႕ ယူဆၿပီး ယွဥ္ ၿပိဳင္ဘို႕ မသင္႔ေတာ္တဲ႔ ဆုမ်ားျဖစ္ေနပါတယ္ဗ်ာ..၊ ျမန္မာ ဘေလာ႔ဂ္မ်ား တိုးတက္ေရး ဘာ၊ ညာ ေအာ္ေနၿပီး ျမန္မာ ဘေလာဂ္ဂါမ်ား ဂုဏ္သိကၡာ ရွိေအာင္ စဥ္းစား မေပးတာ လည္း ေနာက္ တမ်ဳိးႀကီး ပါဘဲ..။

ကဲေနာက္ဆံုး ေျပာခ်င္တာကေတာ႔ က်ေနာ္ ဟာ က်ေနာ္ လိုခ်င္တဲ႔ မူ မဟုတ္တဲ႔ ျမန္မာ ဘေလာ႔ဂ္ အကယ္ဒမီ ဆု ၿပိဳင္ပြဲကို ဘယ္ႏွစ္မွာမွ ဝင္ၿပိဳင္မွာ မဟုတ္ ပါဘူး..၊  ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္ဟာ  ၿပိဳင္ပြဲ မွာ ၿပိဳင္ႏိုင္ ေလာက္ေအာင္ လည္း အဆင္႔ မရွိပါဘူးဗ်ာ....၊  ဒီႏွစ္ လည္း က်ေနာ္ ၿပိဳင္ပြဲ မွာ ပါတယ္ဆိုတာ သိရ တာနဲ႔  ႏႈတ္ထြက္ မလို႔ပါဘဲ.. ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္႔ ကို ေလးစားလို႕ ေပးထားတဲ႔ မဲေလး မဲ ကို တန္ဘိုးထား တဲ႔ အတြက္ ႏႈတ္ထြက္ ျခင္း မျပဳခဲ႔တာပါ... ဒါက ၿပိဳင္ပြဲ နဲ႔ ပတ္သက္လို႕ ေျပာခ်င္တာေလးေတြပါ...။


အရႈံးကိုဝန္ခံျခင္း

ကဲ အကယ္ဒမီ ၿပိဳင္ပြဲႀကီးလည္း ၿပီးသြားၿပီ.. ႏိုင္တဲ႔ သူေတြလည္း ႏိုင္..၊  ရႈံးတဲ႔ သူေတြလည္း လဒ မႈိင္ မိႈင္လို႕  ေမ်ာက္ထိုင္ ထိုင္ ေနတယ္..(က်ေနာ္႔ ကိုယ္ က်ေနာ္ ေျပာတာဗ်) ..၊ ဒီေန႔ ဆုရ စာရင္း ေတြ ထြက္တယ္ ဆိုလို႔ (ကိုမိုးႀကီး လာေျပာတာ..ေက်းဇူးပါ) က်ေနာ္ လည္း ၿပိဳင္ပြဲ ဆုရစာရင္း ေတြ သြားၾကည္႔ ရင္း အင္း ငါေတာ႔ ရႈံးၿပီ.. ဒိုမိန္းႀကီး နဲ႔ လည္း လြဲၿပီ ဆိုၿပီး စိတ္ညစ္ညစ္ နဲ႔ ျပန္လာတယ္ဗ်... တကယ္တန္း ေတာ႔ ဗ်ာ.. စာဖတ္သူမ်ား ဟာ အကင္းမပါးၾကပါဘူး ..၊ ဘေလာ႔ဂ္ ေလာကႀကီး အက်ဳိး အတြက္ ဘယ္သူ က ေဆာင္ရြက္ေနလည္း ဆိုတာ လည္း မသိၾကဘူး .... က်ေနာ္ ဆိုရင္ ဘေလာ႔ ေလာကႀကီး စည္ပင္ သာယာေရးအတြက္ ဘယ္ေလာက္မ်ား ႀကိဳးစားခဲ႔ ရသလည္း.. လမ္းေတြေဖာက္ ၊ တံတားေတြေဆာက္...(ေယာင္သြား လို႔ပါဗ်ာ.. ခုေလးတင္ သတင္းစာ ဖတ္ထားလို႔ပါ) ဆိုတာ မသိခ်င္ ေယာင္ ေဆာင္ေန ၾက တာေတာ႔ မေကာင္းဘူးထင္တယ္ဗ်..။

ကဲ.. ထားလိုက္ပါေတာ႔ဗ်ာ.. ရႈံးတာလည္းရႈံးပါၿပီ.. ဒါေပမဲ႔ ရႈံးတာကို ဝန္ခံရဲတဲ႔ သတၱိေတာ႔ ရွိရမယ္ဗ်.. ၊ က်ေနာ္က ဝန္ေတာ႔ ခံခ်င္ပါတယ္.စိတ္ထဲေတာ႔ သိတ္မပါဘူး..၊ ဒိုမိန္းႀကီး နဲ႔ ထိုင္းႏိုင္ငံ စားရိတ္ၿငိမ္း ဆိုတာႀကီးက  ဝန္မခံရဲေအာင္ကို ျဖစ္ေနတယ္..၊ ႀကီးလိုက္တဲ႔ ေလာဘ.. ၊ မေတာ္တရား လုပ္ခ်င္တဲ႔ ေလာဘ..  ဒီေလာက္ အမ်ားျပည္သူ ေရွ႕မွာ..၊ ကမၻာ အရပ္ရပ္က ဂုဏ္သိကၡာရွိေသာ လူမ်ားေရွ႕မွာ မဲပံုးႀကီး ေထာင္ၿပီး ဒီေလာက္ မဲေတြျပတ္ေနတာေတာင္ .. အရႈံးကို ဝန္မခံႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေနတယ္ဗ်ာ...၊ ျဖစ္ႏႈိင္ရင္ အကယ္ဒမီ ဆုေပးပြဲ ႀကီး ေနာက္တႀကိမ္လုပ္ခိုင္းၿပီး  မႏိုင္မျခင္းၿပိဳင္ရ ေကာင္းမလား လို႔ပါ...အႀကံဆိုးေတြ.. အႀကံဆိုးေတြ .. ....။

ဒါေပမဲ႔ ဒီတခါ ၿပိဳင္ပြဲ လုပ္ရင္ေတာ႔ က်ေနာ္ မႏိွင္ ႏႈိင္တဲ႔ လူေတြ မထည္႕ေတာ႔ ဘူးဗ်.. ဥပမာ .. ဂုရုႀကီးသမီး ဘေလာ႔ဂ္တို႔ ျမစ္တို႕၏ မာယာဘေလာ႔ တို႕ ကို ျမစ္က်ဳိးအင္း တို႕ ဆိုရင္ က်ေနာ္ စာရင္း ကို အသြင္းမခံေတာ႔ဘူး.. က်ေနာ္႔ ငယ္ႏိုင္ ေတြ ျဖစ္တဲ႔ ကိုႀကီးေက်ာက္ တို႕ ကိုေမာင္တို႔ ကိုမိုး တို႕ ဆိုရင္ လာခဲ႔ လာခဲ႔... သေဘာထားႀကီးႀကီး နဲ႔ က်ေနာ္ ကိုယ္တိုင္ မဲရုံႀကီး ေရွ႕မွာ မဲပုံးႀကီး ေဘးထားၿပီး ခန္႕ခန္႔ႀကီး ကို ဓါတ္ပံု အရုိက္ခံ အုန္းမွာဗ်..ကဲ ခ်စ္ေသာ ဘေလာ႔ဂ္ ဂါ တို႔ေရ  ဘယ္လိုလည္း က်ေနာ္ မႏိုင္မခ်င္း အကယ္ဒမီ ဆုႀကီး အတြက္ မဲပံုးေထာင္ဘို႕ ဘေဘာတူၾကတယ္ေနာ္ ....၊ ကဲ.... ၾကာသလား လို႔ က်ေနာ္ ဆုရရင္ မေမ႔ပါဘူးဗ်ာ.. အတူတူ ေဝမွ် စားၾက တာေပါ႔...။

ကဲ..ဒါကေတာ႔  က်ေနာ္ နဲ႔ အတူ ၿပိဳင္ပြဲကို အသဲတထိပ္ထိပ္ ရင္တဖိုဖို နဲ႔ အရႈံး အႏိုင္ကို ပဓါန မထားဘဲ.. ဝင္ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ႔ ၾကတဲ႔. ခ်စ္ေသာ အရႈံးသမား ဘေလာဂ္ဂါမ်ား ( မဲတမဲ တိုးသြားတိုင္း တိုးသြားတိုင္း...  တပက္ တပက္ တီးခဲ႔ ၾကတဲ႔ ဘေလာ႔ဂ္ဂါ အေသာက္သမား မ်ား  (ကိုမိုး.. ကိုေႏြဆူး..ကိုဏီလင္းညုိ...)  တို႕ကို မရည္ရြယ္ပါ... ) ကို.. အၿပံဳးေလး နဲ႔ အရႈံးကို ယဥ္ဆိုင္ဘို႕ စေနာက္ ၿပီး ေရးခဲ႔ တာပါ......။

တကယ္တန္းေတာ႔ တသက္တခါ ဒီလိုေလး မဲပံုးေထာင္ၿပီး လူလိုသူလို အေရြးမခံရဘူး ဘူး ဆိုေတာ႔ အခြင္႔ အေရး ရတုန္း က်ေနာ္ ကိုယ္ က်ေနာ္ အေမရိကန္ သမၼတ ေရြးေကာက္ပြဲ လိုလို ဘာလိုလို နဲ႔ အရႈံးကို ဝန္ခံတာေလး ဘာေလးနဲ႔ လုပ္ေနတာပါဗ်ာ... ။

က်ေနာ္သာ အရႈံးကို ဝန္မခံရင္ ပထမ ရတဲ႔ ဘေလာ႔ဂါေလး ခမ်ာ တလည္လည္ နဲ႔ တရားဝင္ အႏိုင္မရမွာ ကို ကိုယ္ခ်င္းစာၿပီး သနားလြန္းလို႔ပါ  http://shwezinu.blogspot.com  ေလး အရႈံးကို ဝန္ခံပါတယ္. က်ေနာ္ ဟာျဖင္႔ စာဖတ္သူ ပရိသတ္ ႀကိဳက္ေအာင္ လုပ္မေပးႏိုင္ခဲ႔ပါဘူး.. က်ေနာ္ တကယ္ ရႈံးပါတယ္ .. ပထမ ရတဲ႔ ဘေလာ႔ေလး က ေတာ္လြန္းပါတယ္.. က်ေနာ္က ေရွာ္လြန္းပါတယ္.. ကဲ ပထမ ရတဲ႔ ဘေလာ႔ဂ္ ေလး ခင္ဗ်ား.. ဆက္လက္ ၿပီးေတာ႔ အစြမ္းရွိသမွ် ႀကိဳးစား ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ ပါေစလို႕ ဆုေတာင္း ေပးလိုက္ ပါတယ္ ။

ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ အခု ျမန္မာဘေလာ႔ အကယ္ဒမီဆုႀကီးကို ဆြတ္ခူးသြားတဲ႔ သက္ဆိုင္ရာ ေခါင္းစဥ္ အလိုက္ ဆုရခဲ႔ ၾကတဲ႔ ခ်စ္ေသာ ဘေလာ႔ဂါ မ်ားကို ဂုဏ္ျပဳခ်ီးက်ဴးရင္း က်ေနာ္ ေရႊစင္ဦး အရႈံးကို ဝန္ခံပါတယ္... ဆိုတာကို စာဖတ္သူမ်ားအား အသိေပးေျပာၾကားပါတယ္ ခင္ဗ်ား.....။

ေလးစားစြာျဖင္႔
ေရႊစင္ဦး
ဆုၾကည္ခ်င္လၽွင္- http://www.mmblogpress.org/for-regt-to-vote-for-vote/
.
(Connection မေကာင္းတဲ႔ အတြက္ က်ေနာ္ အႏိုင္ရ ဆုမဲမ်ားကို မတင္ျပႏိုင္ပါဘူး ဆီပံုးထဲမွာ ကိုမိုးႀကီး ေျပာထားတဲ႔ လင္႔ အတိုင္းသြားၾကည္႔ ၾကပါခင္ဗ်ာ.. က်ေနာ္ ေခါင္းစဥ္ ေအာက္က ဆိုရင္ ႏွင္းနဲ႔မာယာ..၊ ေနာက္... ကိုပီတာ..၊ ကိုျမစ္က်ဳိး တို႕ ပထမ ဆုရသြားပါတယ္ ဗ်ား )

No comments:

Post a Comment