Wednesday, August 3, 2011

ျမန္မာျပည္ ၾကီး ႏွင္႔ အင္တာနက္ သံုးစြဲသူမ်ား (၂)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

အခန္း ၂.၁

က်ေနာ္က အင္တာနက္ဆိုင္လည္း တြဲ ဖြင္႔ ထားတာဆိုေတာ႔ အင္တာနက္ သံုးသူေတြလည္း လာၾကပါတယ္၊ ေက်ာင္းသူ ေတြနဲ႔ ဆရာ၊ ဆရာမ အမ်ားစု လာသံုးၾကပါတယ္။

က်ေနာ္႔ အင္တာနက္ခန္းမွာ အင္တာနက္သံုးသူေတြကို အကူအညီေပးဖို႔ ကေလးတေယာက္လည္း ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ဒီကေလး ကလည္း အလုပ္က ခပ္မ်ားမ်ားဆိုေတာ႔ ..၂၄ နာရီ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕ထိုင္ၿပီး ေတာေရးေတာင္ေရး လုပ္ေနတဲ႔ က်ေနာ္ ေခါင္းေပၚ ကို အင္တာနက္ ျပႆနာေတြက ေရာက္ေရာက္ လာတယ္ဗ်ာ..။

တေန႔က နယ္ကဆရာမ တေယာက္ အင္တာနက္ သံုးၿပီး စာလာရွာတယ္၊ စာေတာ႔ ရွာတတ္ ပါတယ္..နဲနဲေလာက္ သူမသိတာေမးၿပီး သူဘာသာသူ လုပ္သြားတယ္၊ ေနာက္ၿပီး သူ႕ဆရာ ေပးထားတဲ႔ email လိပ္စာ ကိုျပၿပီး သူ႕စီကို စာပို႔ရင္ရလားေပါ႔၊ အဲဒါနဲ႕ ရပါတယ္၊ ဆရာမ မွာ email လိပ္စာရွိလား ဆိုေတာ႔ မရွိဘူးတဲ႔..၊ ဒါဆိုရင္ ဆရာမ email account တခုလုပ္လုိက္ပါလား လို႔ေျပာေတာ႔ အၾကာႀကီး စဥ္းစားၿပီးေတာ႔ ပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္ ေပးရမွာလည္းတဲ႔၊ အဲဒါနဲ႔ က်ေနာ္ လည္း အင္တာနက္ သံုးခ ဘဲယူပါ႔မယ္၊ account ဖြင္႔ခ မယူပါဘူးလို႔ ေျပာေတာ႔..စဥ္းစားအုန္းမယ္တဲ႔..။

အဲဒါနဲ႔ ေနာက္ေန႔ၾက တေခါက္ျပန္လာတယ္၊ ေမးစရာရွိလို႔တဲ႔ က်ေနာ္လည္း ေမးပါေပါ႔.. သူ account လုပ္ၿပီးရင္ ဒီဆိုင္မွာဘဲ သံုးလို႔ ရတာလားတဲ႔..၊ က်ေနာ္ လည္း အဲ.. ဒီဆရာမကေတာ႔ အင္တာနက္ ဗဟုသုတ မရွိဘူးဆိုၿပီး က်ေနာ္ သိသေလာက္ ရွင္းလင္းျပရ ေတာ႔တာေပါ႔..က်ေနာ္လည္း နဲနဲေလာက္ ..အင္း မ်ားမ်ားေလာက္..အာေပါက္ေအာင္လည္း ရွင္း ၿပီးေရာ အင္း အဲဒါဆို က်မ စီစာလာတာ သိေအာင္၊ က်မတို႕ နယ္ေရာက္ရင္ အဲဒီအင္တာနက္ ဆိုင္ကို က်မ email ေပးထားရမွာေပါ႔ေနာ္တဲ႔..။

ဟဲ..ဟဲ ေတာ္ေသးတာေပါ႔ေနာ္..ဆရာမက နယ္ကျဖစ္ေနလို႕ က်ေနာ္တို႔ ၿမိဳ႕ကဆိုရင္ က်ေနာ္လည္း စာပို႕သမား တာဝန္ပါ ပူးတြဲ ထမ္းေဆာင္ရေတာ႔ မလို...။

ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္ ဘဲ အေျပာေကာင္းလို႔လား ေတာ႔ မသိဘူး၊ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ တခုကို ခိုင္ခိုင္မာမာ ခ်သြားပါတယ္၊ ဆရာစီ စာပို႕ဘုိ႕ကလည္း သိပ္အေရးမႀကီးပါဘူး၊ တျခားလည္း သံုးစရာလည္း မရွိေတာ႔ account မဖြင္႔ ေတာ႔ပါဘူးတဲ႔...အင္း အဲဒီလို..အဲဒီလို.က်ေနာ္ ရဲ႕စြဲေဆာင္အား ေကာင္းပံုမ်ားေတာ႔..ေျပာ ..မေျပာခ်င္ပါဘူး...။ အဲဒါ..နယ္တကၠသိုလ္..တခုက ဆရာမႀကီး တေယာက္ပါ..။

အခန္း ၂.၂

ေနာက္ ဆရာမ တေယာက္ လာတယ္ဗ်ာ..၊ စာရွာခ်င္လို႔တဲ႔၊ က်ေနာ္႔ ေဘးက စက္မွာလာသံုးတယ္၊ က်ေနာ္႔ ဝန္ထမ္း ကေလးကလည္း စက္ဖြင္႔ၿပီး ရွာဖို႕ အကုန္အဆင္သင္႔ လုပ္ေပးၿပီး  တျခား ထြက္သြားတယ္၊ က်ေနာ္လည္း က်ေနာ္႔ အာရုံနဲ႕ က်ေနာ္ ဆိုေတာ႔ သတိမထားမိလိုက္ဘူး..၊ အေတာ္ၾကာမွ ဟင္း စက္ကလည္း ဘာမွလည္း က်မလာဘူး..လို႕ရြတ္သံၾကားမွ ၾကည္႔လိုက္တယ္၊ ပါးစပ္ကေတာ႔ ထံုးစံ အတိုင္း ေပါ႔ဗ်ာ file size ႀကီးုရင္ နဲနဲေစာင္႔ရတယ္..ဘာ ညာေပါ႔ဗ်ာ..။

အမယ္ သူကလည္း ျပန္ေျပာတယ္ဗ်..၊ ေစာင္႔ရတာ နာရီဝက္ေလာက္ေတာင္ၾကာ သြားၿပီ..၊ အခုထိ ဘာမွ မထူးဘူးတဲ႔.. ရွင္႔တို႔ဆိုင္က ဒီလိုဘဲလားတဲ႔..၊ အဲဒီေတာ႔ က်ေနာ္ လည္းမေနသာေတာ႔ဘူး ..ဆရာမ ရွာမဲ႔ စာကဘယ္မွာလည္း ဆိုေတာ႔ အဲဒီမွာ ရုိက္ထားၿပီးၿပီေလတဲ႔..၊ ဟုတ္.ဟုတ္ ဆိုၿပီးက်ေနာ္ ၾကည္႔လိုက္ ေတာ႔.. မမ က စာေတာ႔ ရုိက္ ထားပါရဲ႕ search မႏိႈပ္၊ enter မႏႈိပ္ ဘဲ မိန္႔မိန္႔ ႀကီးထိုင္ၿပီး ၾကည္႔ေတာ္ မူေနတာကိုးဗ်..အဟဲ..။

ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊစင္ဦး
.

No comments:

Post a Comment