Wednesday, August 3, 2011

ျမန္မာျပည္ ၾကီး ႏွင္႔ အင္တာနက္ သံုးစြဲသူမ်ား (၃)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

အခန္း ၃.၁

အင္တာနက္ သံုးသူမ်ားအေၾကာင္းကို ေရးတဲ႔ အခါမွာ က်ေနာ္႔ ဆိုင္က တပည္႔ေက်ာ္မ်ား အေၾကာင္းလည္း ေျပာခ်င္ပါတယ္..။ သူတို႔ အေၾကာင္းက်န္ေနရင္ စိတ္မ်ားဆိုးမလားလို႔ .. အခုေစာေစာစီးစီးထေရးရတာပါ။

က်ေနာ္႔ ဆိုင္မွာ အင္တာနက္ တတ္တာ တႏွစ္ေလာက္ ဘဲရွိေသးတယ္၊ အင္တာနက္ တတ္ရျခင္း ရည္ရြယ္ခ်က္ ထဲမွာ ဆိုင္က ကေလးေတြ အင္တာနက္ သံုးေစခ်င္တဲ႔ ရည္ရြယ္ခ်က္လည္းပါတယ္၊ က်ေနာ္က စာဖတ္ေတာ႔ ဆိုင္က ကေလးေတြကို စာဖတ္ေစခ်င္တယ္၊ တုိက္လည္းတိုက္တြန္းတယ္၊ စာအုပ္ေကာင္း တာေလးေတြ ေရြးေပးတယ္။

ဒါေပမဲ ၄-၅ ေယာက္ေလာက္ကလြဲလို႔ ထူးမလာဘူး၊ အဲဒီေတာ႔ အင္တာနက္ တတ္ရင္ေတာ႔ စာဖတ္ၾကမွာဘဲ၊ ကမၻာႀကီးနဲ႔လည္း ဆက္သြယ္မိမယ္၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္ သေဘာအရ ေျပာရရင္ ေတာ႔ ကြန္ပ်ဴတာ စာစီစာရုိက္ အလုပ္ဟာ ေတာ္ေတာ္ ပ်င္းစရာေကာင္းတဲ႔ အလုပ္ဆိုေတာ႔ သူတို႕ အင္တာနက္ သံုးရင္းနဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္မွာ ေပ်ာ္ေစခ်င္တဲ႔ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြပါ ပါတယ္။

အဲဒီေတာ႔ အင္တာနက္လည္း ဆင္ၿပီးေရာ က်ေနာ္႕ ကေလးေတြအားလံုးကို အင္တာနက္ သင္တန္း ေပးပါတယ္။ က်ေနာ္ သင္တာေတာ႔ မဟုတ္ဘူး၊ ေမာင္ေလးကို သင္ခိုင္းရတာေပါ႔၊ က်ေနာ္ ကလည္း သိပ္တတ္ေသးတာမွ မဟုတ္တာ၊ ဒါေပမဲ႔ သင္တဲ႔သူကလည္း ေမာင္ေလး၊ အသင္ခံရတဲ႔ သူေတြကလည္း က်ေနာ္႔ တပည္႕ေတြႀကီးဘဲ ဆိုေတာ႔..က်ေနာ္က တတ္သလိုလို နဲ႔ ေမာင္ေလး ကို ေဘးကေန instructor လုပ္ေပးရတာေပါ႔။

ကိုယ္ ကေတာ႔ ေမာင္ေလး သင္တဲ႔ အခ်ိန္မွာ အေသအခ်ာ စိတ္ထဲက မွတ္ရတာေပါ႔၊ ကေလးေတြကေတာ႔ စာအုပ္ထဲမွတ္ေပါ႔၊ ၿပီးေတာ႔မွ သူတို႕ထဲက ယူယူၾကည္႔ရတာ..၊ ၿပီးေတာ႔ ဟိုဟာ မွတ္လိုက္အုန္း၊ ဒီဟာ မွတ္လိုက္အုန္းနဲ႔ ကိုယ္ သိခ်င္တဲ႔ ဟာေတြမွတ္ခိုင္းရတာ..။

ၿပီးေတာ႔ ေန႕မအိပ္ ညမအိပ္ နဲ႕ မဟာအင္တာနက္ႀကီးကို အေသအလည္း စမ္းရတာ၊ ေျပာရရင္ က်ေနာ္က ဥာဏ္လည္းမေကာင္း၊ ျဖတ္ထိုးဥာဏ္လည္းမရွိဆိုေတာ႔ အေတာ္ေလးသံုးေတာ႔ မွ နဲနဲေလာက္ တတ္တာပါ။

အဲ ဘယ္ေတာင္ ေရာက္သြားပါလိမ္႔ ကိုယ္ေတာ္တဲ႔ အေၾကာင္းေတြ ၾကြားေနရတာနဲ႔၊ အင္း အဲဒီလို အင္တာနက္ သင္တန္းႀကီးကို ဆရာ၊ တပည္႕ေတြ စိတ္ဝင္တစား..ဇြဲရွိရွိ နဲ႔ သင္လိုက္ၾကတာ g talk သင္တဲ႔ အခ်ိန္ေရာက္လာပါေရာ..၊ အဲဒီမွာ ေမာင္ေလးက အားလံုးကို account ဖြဲ႕ၿပီးေတာ႔ တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ invite လုပ္ခိုင္းၿပီးေတာ႔ gtalk သံုးခိုင္းတာေပါ႔ဗ်ာ၊

သိတဲ႔အတိုင္းဘဲ သူတို႔ စိတ္အဝင္စားဆံုး အခန္းဆိုေတာ႔ ေပ်ာ္ေနလိုက္ၾကတာ တၿပံဳးၿပံဳးနဲ႕ေပါ႔၊ အဲဒီမွာ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ မဟာတပည္႔ေက်ာ္ တေယာက္ဘဲ ငူငူငိုင္ငိုင္ လုပ္ေနတာ ဆိုေတာ႔ က်ေနာ္လည္း ဒီေကာင္ ဘာမ်ားျဖစ္ေနပါလိမ္႔ ဆိုၿပီး သြားေမးရတယ္။

ေဟ႔ေကာင္ မင္း invite လုပ္ၿပီး စကားေျပာ ေလကြာ ဆိုေတာ႔..၊ အင္း.. ဒင္းက ဆရာမ က်ေနာ္ invite လုပ္ထားပါတယ္၊ သူတို႕က accept မလုပ္လို႔ပါတဲ႔၊ က်ေနာ္လည္း ေဒါသျဖစ္သြားတာေပါ႔၊ ေဟ႔ေကာင္ေတြ ဒီမွာ invite လုပ္ထားတာကို မင္းတို႕က ဘာလို႕ accept မလုပ္တာလည္းဆိုေတာ႔..၊ ေမာင္မင္းႀကီးသားက မဟုတ္ဘူးဆရာမ သူတို႕မဟုတ္ပါဘူးတဲ႔..၊ အဲဒါနဲ႔ က်ေနာ္လည္း သူတို႔ မဟုတ္ရင္ ဘယ္သူလည္းကြ ဆိုေတာ႔ ဒီမွာတဲ႔ davidbackham @ gmail.com တဲ႔ သူအႀကိဳက္ဆံုးေဘာလံုးသမား ဘက္ခမ္းကို add လုပ္ထားတာေလ..။

က်ေနာ္လည္း စိတ္တိုတို နဲ႕ မင္းဘက္ခမ္းတေယာက္ထဲကို invite လုပ္တာကိုးကြ၊ သူမအားရင္ အားတဲ႔ သူေတြနဲ႔ ေျပာရေအာင္ မင္းႀကိဳက္တဲ႔ ေဘာလံုးသမားေတြ အကုန္လံုးကိုသာ add လုပ္ထားေလကြာ ဆိုေတာ႔ ဟုတ္ကဲ႔ ဆိုၿပီးေတာ႔ တေယာက္ၿပီးတေယာက္ add လုပ္ေတာ႔တာပါဘဲဗ်ာ..။

ၾသ..ခင္ဗ်ားတို႕ သိခ်င္တာလား..သူဘယ္သူနဲ႔စကားေျပာရလည္းဆိုတာ အင္း အခုထိေတာ႔ ဘယ္ ေဘာလံုး သမားမွ မအားေသးဘူး ထင္တယ္။ တေယာက္နဲ႔မွ ေျပာသံမၾကားေသးဘူး....။

ေလးစားစြာျဖင့္ 
ေရႊစင္ဦး
.

No comments:

Post a Comment