Wednesday, August 3, 2011

ေရြႊစင္ဦး မလည္ လိုက္ရတဲ႔ သႀကၤန္ တႏွစ္ အပိုင္း (၂)

စာေရးသူ-ေရႊစင္ဦး

ဘဘႀကီး လည္း ေဆးရုံက ဆင္းေရာ ရန္ကုန္ကို ျပန္ပါေလေရာ..၊ ဘယ္သူလိုက္ပို႔သလည္း မေမးနဲ႔ ခ်စ္ေဖေဖ ရဲ႕ ကိုယ္စားလွယ္ ေကာင္ (ေလးေကာင္ဂ်င္ သမားမဟုတ္ပါ) ဟာ ေရႊစင္ဦး ေလးသာမွတ္ လိုက္ေတာ႔..။

အင္း ဘဘႀကီး နဲ႕ ခရီးသြားရမွာလည္း ခပ္ေၾကာက္ေၾကာက္..၊ လူ႕ ေလာကႀကီးနဲ႔ သိပ္ မဆက္စပ္ေတာ႔ ဘာမွ သိပ္သိတာမဟုတ္ေတာ႔ဘူး..၊ နားလည္း နဲနဲ ေလးတယ္..၊ သတင္းစာေတြ ဘာေတြလည္း မဖတ္ ေတာ႔ဘူး၊  ေရဒီယို လည္း နားမေထာင္ေတာ႔ဘူး.. ဘုရားတရား အလုပ္ လုပ္တယ္.. အားရင္ တရားအိပ္...အဲ .. တရားမွတ္ တယ္..၊ အဲဒီေတာ႔ ေခတ္ အေျခအေန ကိုလည္း သိပ္မသိေတာ႔ဘူး...။

က်ေနာ္ တေယာက္ကေတာ႔ ဘဘႀကီး နားလည္ေအာင္ ႏိုင္ငံေရး စီးပြားေရး အားလံုးကို ၿခံဳငံုၿပီး  ေလေတာ္ေတာ္ အကုန္ခံၿပီး ေျပာေတာ႔ေျပာ ျပထားတယ္..ေရႊစင္ဦး ရဲ႕ ခ်စ္ေသာ အဖိုးဆိုေတာ႔ နဲနဲ ေတာ႔ up to date ျဖစ္ေအာင္လုပ္ထားရတယ္...။
မီးရထားႀကီးနဲ႔ ခရီးသြားပါၿပီခင္ဗ်ား...၊ အဲဒီေခတ္က မဆလ ေခတ္ကုန္ခါနီး ဆိုေတာ႔ ေမွာင္ခိုေတြ ဘာေတြ ရွိေသးတယ္..၊ ရထားေပၚ မွာ ဟိုအထုတ္ ဆြဲ ဒီအထုတ္ ဆြဲ ၿပီး နဲနဲေတာ႔ ရွာတယ္..၊ အျမန္ရထား ဆိုေတာ႔ ပစၥည္း အမ်ားႀကီး လည္း သိပ္ယူလို႕မရဘူး...၊ က်ေနာ္တို႕ ေျမးအဖိုး ႏွစ္ေယာက္ ဟာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးႀကီး ရထားႀကီး သယ္ေဆာင္ရာ ပါလာပါၿပီ..။

ရထားထြက္ၿပီး သိပ္မၾကာလိုက္ပါဘူး.. ရွာေဖြေရးေတြ နဲ႔ လက္မွတ္စစ္ေတြလား မသိပါဘူး တြဲေပၚ တက္လာၿပီး ထံုးစံအတိုင္း စားေပါက္ရွာ ေတာ႔တာပါဘဲ.. က်ေနာ္ တို႔ ထိုင္တဲ႔ မ်က္ႏွာျခင္းဆိုင္ ခံုမွာ အမ်ဳိးသမီး ၂ ဦးက ျခင္းေတာင္း အႀကီးႀကီး ၂လံုး နဲ႔ တရုပ္ေဆးေတြလား မသိဘူးထည္႔လာတယ္ (ေသခ်ာ မမွတ္မိ) ..၊ အဲဒါ အျမန္ ရထားေပၚမွာ အဲဒါေတြ မသယ္ရဘူးဆိုၿပီး ျပသာနာ ရွာေနပါတယ္..၊ အၾကာႀကီးပါ.. ေနာက္ေတာ႔ အမ်ဳိးသမီး ၂ေယာက္က ပိုက္ဆံေပးရင္း နဲ႔ ေစ်းဆစ္ ေနၾကပါတယ္..မၿပီးႏိုင္၊ မစီးႏိုင္ပါ..။

က်ေနာ္ အဖိုးလည္း တေရးႏိုးလာပါတယ္.. ဟိတ္ ဘာျဖစ္ေနတာလည္းေပါ႔.. ေတာ္ရုံ ဆို က်ေနာ္႔ အဖိုးက မစပ္စုတတ္ပါဘူး နဲနဲၾကာလာတာ ရယ္ အမ်ဳိးသမီးေတြက တအား ေတာင္းပန္ ေနတာရယ္ ၾကည္႔ ၿပီး ေမးလိုက္တာပါ..၊ အဲဒီမွာ က်ေနာ္လည္း ဘဘႀကီး နားနား ကပ္ၿပီး အဲဒါ ရွာေဖြေရးေပါ႔လို႔ ေျပာလိုက္တယ္.. က်ေနာ္က အဲဒီမတိုင္ခင္က ဘဘႀကီးကို ေမွာင္ခို အေၾကာင္း .. ေနာက္ၿပီး သတင္းစာထဲမွာပါတဲ႔ ေကာက္္ညွင္းဆန္ တျပည္ သယ္တာ ေထာင္၃ႏွစ္ ခ်ၿပီး တတြဲလံုး သယ္ေတာ႔ လြတ္သြားတဲ႔ အေၾကာင္း တို႔.. ဘာတို႔ ကို လည္း ေျပာျပထားတာကိုး..၊ အဲဒီအခ်ိန္က က်ေနာ္က ႏိုင္၀င္းေဆြ ရဲ႕ ေႏြတည တို႕ဘာတို႕ ဖတ္ၿပီး ဘဘႀကီးကို ေျပာေကာင္းေကာင္း နဲ႔ ေမွာင္ခို ဆိုတာတို႕ ရွာေဖြေရး တို႕ဆိုတာ ဘာေတြ လည္း ဆိုတာ ေျပာထားတာဆိုေတာ႔.. က်ေနာ္အဖိုးက သိေနတယ္ဗ်..။

အခု က်ေနာ္လည္း လက္ေတြ႕ ဘဘႀကီးေတာ႔ ရွာေဖြေရးေတြ ေမွာင္ခိုေတြ ေတြ႕သြားၿပီဆိုၿပီး ဝမ္းသာအားရေပါ႔ အဲဒါ ေရႊစင္ဦး ေျပာတဲ႔ ဟာေတြေပါ႔ ဆိုၿပီး ေျပာလိုက္တယ္...၊ အမယ္ က်ေနာ္႔ အဖိုးက မ်က္ေတာင္မခတ္ သူတို႕ ေျပာဆိုေနတာေတြကို ၾကည္႔ေနတယ္ဗ်..၊ အမွန္က သူ က သိပ္ၾကားတာ မဟုတ္ ဘူး..၊ နားမွ မေကာင္းတာ.. ဒါေပမဲ႔ ဘာေတြျဖစ္္ေနလည္း ဆိုတာသူသိေနတယ္..။

ခဏ ေနေတာ႔ဗ်ာ.. ဆတ္ကနဲ႔ ထရပ္လိုက္ၿပီး အဲဒီနားသြားထည္႔ ၿပီး ေဟ႔.. ေဟ႔ မင္းတို႕ ရွာေဖြေရး ေတြ ေတာ္ၾက ပါေတာ႔ကြာ.. တဲ႔.... မင္းတို႔ စားထားတာလည္း ဗိုက္ႀကီး ေတြကို ပူေနၿပီ..ဆိုၿပီး ေအာ္က်ယ္ ေအာ္က်ယ္ ထလုပ္တယ္ဗ်.. အားလံုးကလည္း ဝိုင္းၾကည္႔ ေနၾကတယ္.. က်ေနာ္ေတာ႔ သြားၿပီေဟ႔ ငါ႔ အဖိုးကေတာ႔ လုပ္ခ်လိုက္ျပန္ၿပီဆိုၿပီး.. လာလာ ဘဘႀကီး ကိုယ္ နဲ႔ မဆိုင္ဘူး သူတို႕ ကိစၥေတြ ဘဘႀကီး မသိပါဘူး ဆိုေတာ႔ သိတယ္.. သိတယ္..ဆိုၿပီး ခပ္တည္တည္ နဲ႔ ဘုရႈ႕ ရႈ႕ေနတာ..၊ ေနာက္ေတာ႔ ဟိုလူေတြ လည္း ဘဘ ႀကီးကို ဘာျပန္ေျပာရမွန္း မသိျဖစ္ေနၿပီး ေၾကာင္အန္းအန္း နဲ႔ ထြက္သြားၾကတယ္..။

အင္း..က်ေနာ္႔ မွာလည္း အဲဒီၾကမွ.. အလံုးႀကီးၾကၿပီး.. ဘဘႀကီး ေျပာတဲ႔ သူတို႕ ဗိုက္ပူပူႀကီး ေတြလွန္းၾကည္႔ ၿပီး ရယ္ႏိုင္ေတာ႔တယ္..။

ဒီလိုနဲ႔ .. က်ေနာ္တို႔ ေျမးအဖိုး ရန္ကုန္ကိုေရာက္သြား ၾကၿပီး.. အဖိုးကို အေဒၚ အိမ္မွာ ထားခဲ႔ ရတယ္ဗ်.....၊ အဲဒီအခ်ိန္ ကစၿပီးေတာ႔ က်ေနာ္႔ အဖိုးဟာ မႏၱေလး ကို မလာရေတာ႔ပါဘူး...၊ က်ေနာ္ တို႔ ဘဲ ေႏြရာသီတို႔ ၾကားထဲ အေၾကာင္းကိစၥ ရွိမွ သြားရင္းလာရင္း ဘဘႀကီးနဲ႔ ေတြ႔ခြင္႔ ရပါေတာ႔တယ္...။

ဘဘႀကီး ရန္ကုန္မွာ ၄ႏွစ္ေလာက္ ေနၿပီး.. ေရခ်ဳိးခန္းထဲမွာ ေခ်ာ္လဲၿပီး ေပါင္ရိုးက်ဳိးသြားပါတယ္.. အဲဒီမွာ အိပ္ယာထဲမွာ လဲၿပီး ၆လေလာက္ ေဝဒနာခံစားလိုက္ရပါတယ္...၊  က်ေနာ္ တို႕ အေဒၚ က ဘဘႀကီး ကို ေစာင္႔ ေရွာက္ဘို႕ မ​ဝင္း ဆိုတဲ႔ အလုပ္လုပ္တဲ႔ အႏၵိယ အမ်ဳိးသမီးတေယာက္ကိုေခၚထားတယ္...။

က်ေနာ္တို႕ က မမဝင္းလို႕ ေခၚတယ္..၊ က်ေနာ္တို႕ ငယ္ငယ္ ေဒၚႀကီး တို႕ ျပည္မွာ ေနစဥ္ ကထဲက ေဒၚႀကီး တို႕ အိမ္မွာ အလုပ္ လုပ္လာတာဆိုေတာ႔ ေဆြမ်ဳိးတပိုင္း ျဖစ္ေနၿပီ..၊ ရန္ကုန္ ေဒၚႀကီး တို႕ေျပာင္း မွ လိုက္မလာေတာ႔တာ.. အခု ဘဘႀကီး ေနမေကာင္းေတာ႔ ဘဘႀကီးကို ျပဳစုဘို႕ ျပန္ေခၚထားတာပါ.. အရပ္ ေထာင္ေထာင္ ေမာင္းေမာင္း ကိုယ္လံုးကိုယ္ေပါက္ လွလွ မ်က္လံုး မ်က္ခံုးေကာင္းေကာင္း နဲ႔ ရုပ္လည္းေခ်ာ သေဘာလည္းေကာင္း စိတ္ရင္းလည္းေကာင္းပါတယ္.. အသားေလး ကေတာ႔ မီးေသြးခဲ နဲ႔ နင္လားငါလား ပါဘဲ..၊ က်ေနာ္ တို႔က မမဝင္း ကို ခ်စ္္တယ္..၊ အမ လိုျဖစ္ေနတယ္..။

အခု ဘဘၾကီး ေနမေကာင္းျဖစ္ေတာ႔ က်ေနာ္ တို႕ အေဒၚက သူအားလံုး တာဝန္ယူ ထားတယ္.. ဒါေပမဲ႔ ဘဘႀကီး နားမွာ မမဝင္း တေယာက္ထဲနဲ႔ စိတ္မခ်ဘူး.. ေဆြမ်ဳိး ရင္းခ်ာ ထဲကလည္း တေယာက္ ရွိေနရမယ္.. ဆိုၿပီး က်န္ေမာင္ႏွမ ၃ေယာက္ ထဲက တေယာက္စီ တလ တလ သြားၿပီး ဘဘႀကီး ကိုျပဳစု ဘို႕ တာဝန္ ယူရပါတယ္.၊ အင္း က်ေနာ္ ေျပာၿပီးသားေနာ္  ေဖေဖ ရဲ႕ ကိုယ္စားလွယ္ေကာင္က က်ေနာ္ ဆိုေတာ႔  ေဖေဖ အလွည္႕မွာ က်ေနာ္သြားရပါတယ္...၊ တႏွစ္ေသာ April လ တလ မွာေပါ႔... ။

အပိုင္း (၃) ဆက္လက္ ဖတ္ရႈ ပါရန္

ေလးစားစြာျဖင္႔
ေရႊစင္ဦး
.
 

No comments:

Post a Comment